PDA

View Full Version : Canon 5 QD, na co zwracamy uwagę przy zakupie?

m_s
13-07-2006, 10:20 AM
Witam wszystkich Forumowiczów, w swoim pierwszym temacie. Mam problem, chciałbym prosić o pomoc. Chcę przesiąść się na Canona, po długim zastanowieniu, i przewertowaniu forum wybrałem EOS-a 5 QD. Chciałbym prosić o listę rzeczy o które powinienem spytać sprzedawcę, i na co powinienem zwrócić uwagę przy zakupie. Będę wdzięczny za wszelkie uwagi dotyczące tego aparatu, co się w nim psuje, uwagi na temat eksploatacji, itd. Przepraszam za zawracanie głowy, nie znam się po prostu na aparatach Canona. Miałem tylko 33v przez rok, więc moje doświadczenie związane z tą marką jest niemal zerowe. Założyłem ten topic, po przeszukaniu forum, nie znalazłem żadnych informacji, typu "Poradnik dla kupującego Canona 5 QD, czyli na co zwrócić uwagę przy zakupie"...:)
Pozdrawiam M_S

Bartosz
13-07-2006, 10:35 AM
Witaj,
od pół roku mam taki aparat i jest to bardzo udany model.
Upewnij się, że kupujesz wersję "5QD" a nie jego amerykański odpowiednik "A2E", który jest nieco mniej funkcjonalny.
Co do wad modelu to powszechnie mówi sie o jednej tzn. awaryjnym kółku wyboru pracy aparatu - sprawdź czy Twój dobrze działa - wymiana w serwisie bodajże ok. 200PLN.

pozdrawiam
Bartek

m_s
13-07-2006, 10:46 AM
Witaj,
od pół roku mam taki aparat i jest to bardzo udany model.
Upewnij się, że kupujesz wersję "5QD" a nie jego amerykański odpowiednik "A2E", który jest nieco mniej funkcjonalny.
Co do wad modelu to powszechnie mówi sie o jednej tzn. awaryjnym kółku wyboru pracy aparatu - sprawdź czy Twój dobrze działa - wymiana w serwisie bodajże ok. 200PLN.

pozdrawiam
Bartek
Wersje aparatu rozpoznam normalnie po nadruku na body? :oops:
Czy ma Pan problem z migawką? Czy orientuje się Pan ile filmów można zrobić bez obawy o wymianę migawki?

Dziękuję za tak szybką odpowiedź.
Pozdrawiam Eryk

gwozdzt
13-07-2006, 11:14 AM