PDA

Zobacz pełną wersję : AF Mode - Bardzo wazne pytanie!!(G6)



Najemnik
30-10-2004, 17:23
Witam
Posiadam Canona G6 od 2 dni i mam takie pytanie na temat AF mode.
W opcji tej moge wybrac 1 z trybow:
Continous - Ciagle nastawy ostrosci, lub

Single - ustawienie ostrosci dopiero po nacisnieciu spustu migawki do polowy.

Intersuje mnie ten 1 tryb. Niekiedy jak naciskam spust migawki aparat robi odrazu fotke, a niekiedy czeka i slychac jakis taki dziwny dzwiek jakby nastawial ostrosc, sam juz niewiem. Prosze napiszcie mi, czy to normalne zachowanie przy tego typu trybie pracy.

Dwa razy probowalem przytrzymac dluzej spust wtedy walil odrazu zdjecie (Nie wiem czy tak mozna robic na dluzsa mete?)
Troche mnie to niepokoi, ale moze dlatego, ze jestem laikiem a instrukacja to tez jest tak niekiedy napisana ze szkoda gadac. Pozatym jak bede chcial walnac zdjecie jakiegos szybko poruszajacego sie obiektu to tez nie wiem czy uda sie wychwycic dana akcje skoro musze 2 razy naciska podobnie jak w trybie Single:cry: (Chodzi caly czas o tryb AUTO)

Prosze o odpwiedz

NimnuL
31-10-2004, 09:31
Ehhh no tak, jest sledzący AF w tym aparacie, jednak czasem mozna trafic na moment kiedy aparat nastawia ostrosc (wtedy zdjecie wykona dluzszej chwili) ... a jesli trafisz na moment kiedy aparatma ustawiona ostrosc to zdjecie wykona prawie od razu. . .

Jednak do szybko poruszajacych sie obiektów polecam MF, ten aparat ma duza GO wiec mozna ustawic tak mniej wiecej, na oko ... ale nie rob w Auto, ten aparat nie powinien byc uzywany a Auto. . .

Vitez
31-10-2004, 11:21
Dwa razy probowalem przytrzymac dluzej spust wtedy walil odrazu zdjecie (Nie wiem czy tak mozna robic na dluzsa mete?)