schab
01-08-2025, 21:11
Za Fotopolis: Z dniem 1 stycznia 2025 roku Canon kończy współpracę z firmą Pro Club. Od nowego roku wszelkie usługi gwarancyjne i serwisowe będą realizowane przez Canon Professional Service Center w Niemczech. Ma być SZYBCIEJ, WYGODNIEJ I LEPIEJ.
Padł mi wyświetlacz LCD, aparat na gwarancji, więc byłem zmuszony wysłać do Niemca. Wygląda na to, że będzie WOLNIEJ, MNIEJ WYGODNIE I GORZEJ.
Wiem, że ludzie czasem narzekali na Proclub ale naprawiałem tam sprzęt parę razy, aparat i obiektywy, i zawsze było bardzo w porządku. Naprawa wyświetlacza zajęła by im 3 dni, w razie konieczności zamówienia części, do 10 dni.
Do Niemiec przesyłka idzie troche dłużej, ale nie ma tragedii. Firma kurierska dostarczyła przesyłkę i nic. Zadzwoniłem do Canon Polska, powiedzieli, że cośtam wyślą do Niemca. Za dwa dni przyszedł mail z potwierdzeniem odbioru ( po polsku 👍) i tyle. Za jakiś czas przyszedł następny mail, tym razem od Canon Polska:
"Nawiązując do Pana zapytania na temat naprawy urządzenia EOS R8,chcemy poinformować iż standardowy czas oczekiwania to około 2-3 tygodni, jest okres wakacyjny więc niestety może to się przedłużyć, przepraszamy za wszelkie niedogodności i prosimy o cierpliwość."
Poczytałem opinie o tym profesjonalnym serwisie niemieckim i jakieś 90% to jedna gwiazdka na pięć. Robota stoi, cały miesiąc bez sprzętu to spore straty. Wszystkiego starym 5D nie zrobie.
Może miał ktoś już doświadczenia z Canon Professional Service Center w Niemczech i mógłby napisać czego można się spodziewać?
Padł mi wyświetlacz LCD, aparat na gwarancji, więc byłem zmuszony wysłać do Niemca. Wygląda na to, że będzie WOLNIEJ, MNIEJ WYGODNIE I GORZEJ.
Wiem, że ludzie czasem narzekali na Proclub ale naprawiałem tam sprzęt parę razy, aparat i obiektywy, i zawsze było bardzo w porządku. Naprawa wyświetlacza zajęła by im 3 dni, w razie konieczności zamówienia części, do 10 dni.
Do Niemiec przesyłka idzie troche dłużej, ale nie ma tragedii. Firma kurierska dostarczyła przesyłkę i nic. Zadzwoniłem do Canon Polska, powiedzieli, że cośtam wyślą do Niemca. Za dwa dni przyszedł mail z potwierdzeniem odbioru ( po polsku 👍) i tyle. Za jakiś czas przyszedł następny mail, tym razem od Canon Polska:
"Nawiązując do Pana zapytania na temat naprawy urządzenia EOS R8,chcemy poinformować iż standardowy czas oczekiwania to około 2-3 tygodni, jest okres wakacyjny więc niestety może to się przedłużyć, przepraszamy za wszelkie niedogodności i prosimy o cierpliwość."
Poczytałem opinie o tym profesjonalnym serwisie niemieckim i jakieś 90% to jedna gwiazdka na pięć. Robota stoi, cały miesiąc bez sprzętu to spore straty. Wszystkiego starym 5D nie zrobie.
Może miał ktoś już doświadczenia z Canon Professional Service Center w Niemczech i mógłby napisać czego można się spodziewać?