PDA

Zobacz pełną wersję : Dziecko

locoo
26-06-2006, 13:17
Na wstępie chciałbym wszystkich przywotać bardzo gorąco i podziekowac za stowrzenie takie serwisu jakim jest canon-board gdyż czytam posty od miesiąca i uczę się.
Konkretnie to jestem na etapie kupna Eosa 350d a w zasadzie zamiany z G6 na 350d.
Oczywiscie jestem amatorem fotografem a moją fascynacją jest moje dziecko które staram się wszędzie fotografować.
Teraz chciałbym przejsc poziom wyżej i zmontować odpowiedni sprzęt.
Potrzebuję rady jakie obiektywy dokupić (poza kitem który jest s zestawie) do fotografowania dziecka 8mc przede wszystkim na zewnątrz ale i w nocy które staje się coraz bardziej ruchliwe
http://www.olivia.one.pl/zdj/Olivka.JPG
Zdjęcie nie jest doskonałe ale tak jak wczesniej pisałem nie jestem profesjonalistą wiec prosze o delikatną krytykę.
http://www.olivia.one.pl/zdj/Olivka3.JPG
Proszę o pomoc dotyczącą zakupu obietywów do 2500 zł
Z góry dziekuję i pozdrawiam
Łukasz

FOTOGRAF
26-06-2006, 13:49
Canon EF 50mm f/1,8 II
Tamron SP AF28-75mm f/2,8

moze te?

Wazee
26-06-2006, 13:52
Moim zdaniem do fotografowania pociechy nadawały by się portretówki stałoogniskowe takie jak np.:
EF 50 mm f/1.4
EF 50 mm f/1.8
EF 85 mm f/1.8

Osobiście na początek wybrałbym 50 f/1.8, bo jest to fajne szkiełko, z fajnym światłem za bardzo nieduże pieniążki (poniżej 400 zł)
pozdrawiam

snow
26-06-2006, 13:54
albo jeszcze EF 85/1.8 :)

bundy
26-06-2006, 13:56
Canon EF 50mm f/1,8 II
Tamron SP AF28-75mm f/2,8

moze te?