PDA

Zobacz pełną wersję : Ostatnia zagwozdka ktory wybrac??



anatom
28-10-2004, 17:44
Witam mam taka problem nie wiem na jaki aparat sie zdecydowac, gdzie rozpatryje Canonka S1 IS i jescze Kodaka DX 7590.
Moze pomozecie mi rozwiac watpliwosci co to tego jaki model wybrac., ktory daje wieksze mozliwosci robienie fajnych dobrej jakosc i zdjec.
bede bardzo bardzo wdzieczny.
pozdrawiam
paweł

Kostek
28-10-2004, 19:16
Ciekawe jakiej odpowiedzi oczekujesz zadając takie pytanie na grupie dyskusyjnej o Canonach :lol:

anatom
28-10-2004, 20:38
hehe, nie nie , chcialem tylko poaznac czy naprawde Canon jest lepszy od tego Kodaka. jak juz dostane opinie to bede mial wszytsko jasne:D

pozdrawiam
prosze o porade bardzo:)
pawel

Vitez
28-10-2004, 20:58
chcialem tylko poaznac czy naprawde Canon jest lepszy od tego Kodaka.

Oczywiscie ze Canon jest lepszy ! :twisted: :mrgreen:

satriani
29-10-2004, 08:01
a kodak nie ma takiego forum :wink: