PDA

Zobacz pełną wersję : Stworzenie periodyku wydawanego przez CB

Strony : [1] 2

Il fuoco
25-06-2006, 17:40
W dyskusji o legitymacji fotoreporterskiej pojawił się pomysł żeby stworzyć stowarzyszenie które miałoby możliwość wydawania gazetki np. w formie pdf co w późniejszym czasie mogłoby doprowadzić do wydawania takich legitek. Dalej sami rozumiecie. Ale głównym celem założenia stowarzyszenia mogłoby się stać właśnie wydawnie gazetki.
Problemem jest to aby zebrać grupę ludzi która zna się na DTP, zna problem od strony prawnej i miałaby ochotę poświęcić swój czas na tworzenie czegoś takiego. Sam bardzo chciałbym żeby coś takiego powstało. Diodak prawdopodobnie też chciałby wziąć udział w czymś takim. Sam niemogę nic.
Nie znam się na prawie, nie znam się na DTP, nie robię dobrych zdjęć - ale wiem że na tym forum są osoby które mogą naprawdę wiele w takich sprawach. Razem mogliby stworzyć periodyk wydawany przez CB. Mogłyby tam być Tips&Tricks, informacje o wygranych Battle'ach,info o plenerach,relacje z imprez itp.
Gdybyście mieli jakieś propozycje a najlepiej chęć wniesienia jakiejś pracy do tego projektu - wpisujcię się proszę.
Wyszło z IDkami, wyszło ze smyczami - dlaczego miałoby teraz nie wyjść?
Wpisujcie pomysły...

Concigliere zaoferował pomoc prawną - czyli jakby co mamy 2 podpisy na statucie - potrzeba 15. 3 to byłby Diodak, mam nadzieję Jac to byłoby 4...

cood
25-06-2006, 17:50
mogę zaoferować swoją pomoc od strony DTP. znam też kilka tanich i dobrych drukarni wiec w razie druku myślę, że też mogłbym pomóc.

a.

adamek
25-06-2006, 17:54
Nie to że chcę Was zniechęcać...
Pomyślcie o jednym. Czy chcecie wydawac coś co jest fajne, czy chcecie wydawać coś aby miec legitki?

Jeśli to pierwsze - będe Wam z boczku chętnie kibicował. :)

Il fuoco
25-06-2006, 17:56
to pierwsze - mnie legitka absolutnie nie jest do niczego potrzebna.