PDA

Zobacz pełną wersję : CANON z Allegro - już się kończy aukcja!

xarfax
18-06-2006, 20:42
co myślicie o tym??? dla mnie to trochu podejrzane

http://allegro.pl/item110518375_canon_eos_30d_17_85_is_masa_gratisow _od_1_zl.html

Zakk Wylde
18-06-2006, 20:52
Witaj!

Sprzęt spoko tylko jak to jest na allegro za 10 minut może cena zwiękrzyc się o 1000zł albo nie musi. Wg mnie aukcja jest dziwna. Sigma GRATIS !!! Gwarancja na 1 rok.....

Wszystko poniżej starałem się opisac jak najrzetelniej i najsensowniej jak tylko potrafie, ponieważ kompletnie nie znam się na aparatach. Sprzedaje grzecznościowo i mam nadzieje, zarobic przy tym pare groszy ;)

Więc 2 tumanów nie wie ile to kosztuje,,, ciekawe skad to mają?

Dodatkowo sprzęt jest nowy a nie wiedzą ile zapłacili za to 09-06-2006 ????

DODAJE MASĘ GRATISOW ALE MAM NADZIEJE< ŻE I ZA NIE COS DORZUCICIE :)

Gratis to gratis :D

Nie wiem czy to jest jakaś trefna aukcja, ale ja bym sie do niej nie brał :/

Ale decyzja zawsze nalezy do ciebie.

xarfax
18-06-2006, 21:19
na początku się uradowałem i pomyślałem, że super. Ale zaraz po chwili szybko otrzeźwiałem - za dużo tu podejrzanych rzeczy. Takie "gratisy" są chyba więcej warte niż ta pucha na innych aukcjach allegro. Poza tym jak nie wiesz ile co kosztuje to najłatwiej się dowiedzieć poprzez przeszukanie allegro. dziwne, dziwne. ale obserwuje tą aukcje - bez zamiaru licytowania.

xarfax
18-06-2006, 21:41
no i poszło za 6100, co i tak szczerze mówiąc nie wydaje mi się dużo jak za taką ilość rzeczy. ale najbardzij podejrzane - tylko przelew, bo koleś siedzi za granicą.

Tomasz1972
18-06-2006, 21:42
no i poszło za 6100, co i tak szczerze mówiąc nie wydaje mi się dużo jak za taką ilość rzeczy. ale najbardzij podejrzane - tylko przelew, bo koleś siedzi za granicą.
Napisał że odbiór osobisty na terenie Polski nie jest możliwy , ciekawe czy odbiór osobisty za granicą wchodzi w grę :)

Zeus
18-06-2006, 21:50
Z wielką uwagą będe obserwował losy tej aukcji :-D