PDA

Zobacz pełną wersję : Canon M50 + Neewer Speedlight NW565EX > nie błyska



michal.peczak
07-12-2022, 10:31
Witam,
Nie umiem zmusić mojego Canona M50 do współpracy z lampą Neewer Speedlight NW565EX. Lampa po prostu nie błyska.
Testuję na manualnej ekspozycji, na różnych szybkościach migawki i wszystkich trzech trybach Flash Slow Synchro. Żaden nie działa.
Flash Firing oczywiście włączony.
Kiedy wchodzę w External Flash Func. Settings, wyświetla: "Incompatible flash or flash's power is turned off" (wybaczcie, wolę anglojęzyczne menu)
Oczywiście zasilanie lampy włączone, tryb manualny, próbowałem też na TTL i innych.
Ta lampa działa bez zarzutu z Canonem 80D i generalnie jest dedykowana do Canonów.
Ktoś ma pomysł, co może być nie tak?

bakulik
07-12-2022, 10:44
Tak jak twierdzi aparat – Incompatible flash. Spróbuj zaktualizować firmware lampy, jeśli to możliwe.

michal.peczak
07-12-2022, 12:42
Wątpię, żeby to było możliwe w tej lampie. Nic na ten temat nie ma w instrukcji.

--- Kolejny post ---

A może ktoś ma podobne doświadczenia i jest w stanie wymienić, jakie lampy działają z M50, a jakie nie i od czego to zależy?

--- Kolejny post ---

Dodam, że ten sam problem z lampą Neewer Speedlite 750II.

dredorc40
07-12-2022, 17:50
Np.YN600EX-RT II napewno dziala.:D

marfot
07-12-2022, 18:09
Wątpię, żeby to było możliwe w tej lampie. Nic na ten temat nie ma w instrukcji.


Niestety ta możliwość powinna być kluczowa przy wyborze chińczyka. Yongnuo pilnuje tego i daje stosowne upgrady firmware.
Mój sterownik YN E3-RT wymagał aktualizacji firmware, żeby współpracować z 430EXIII RT i daje radę. Z M50, R a teraz z M6II też działa:)

kmeg
07-12-2022, 18:11
Wątpię, żeby to było możliwe w tej lampie. Nic na ten temat nie ma w instrukcji.


Jeśli dobrze pamiętam to Neewer w wiekszości przypadków to rebrandowany Godox (regionalnie jeszcze Quadralite, Flashpoint oraz Pixpro) - spróbuj iść tym tropem i znaleźć odpowiednik (może znajdziesz pasujące firmware lub info). Z małymi Godoxami (350 jeśli dobrze pamietam) m50 bez problemu współpracuje.

michal.peczak
08-12-2022, 10:56
Ok, dzięki, poszukam w instrukcjach. Jest też możliwe, że po prostu mam mechanicznie uszkodzoną stopkę, ale trudno się czegoś dopatrzyć od zewnątrz.