Zobacz pełną wersję : Cashback
Czy ktoś z Was korzystał z promocji Cashback i otrzymał zwrot pieniędzy?
U mnie minęło 30 dni od momentu otrzymania maila, że wszystkie procedury przebiegły prawidłowo i mam czekać na pieniądze, które przyjdą w ciągu 28 dni.
Jak wpisałem ID wniosku to pojawił się komunikat, że numer wniosku nie został rozpoznany.
Marcinus
15-12-2021, 18:26
Ja zawsze dostawałem bez problemu, ale trochę dziwne jest to z nie rozpoznanym ID, chyba że capslock masz włączony :lol:. Nie mniej z tego co kojarzę to te 28 dni to chyba robocze dni, nie mniej ja nigdy tyle nie czekałem na zwrot.
Marcin_Z
15-12-2021, 18:50
Ja mam to samo, ale czekam dopiero od 7 grudnia. Na maile nikt od Canon Polska nie odpisuje.
W informacji o zwrocie nie ma nic o dniach roboczych. Wcześniej kilkukrotnie korzystałem z Cashbacku a dopiero teraz są problemy.
ja dostałem informacje wczoraj, że nastąpił przelew środków na konto, tylko na koncie nic nie ma w tej materii do tej pory...
i też mam, że nr wniosku nie istnieje w ich bazie...
ja dostałem informacje wczoraj, że nastąpił przelew środków na konto, tylko na koncie nic nie ma w tej materii do tej pory...
i też mam, że nr wniosku nie istnieje w ich bazie...
Mam identycznie. Wczoraj łaskawie napisali, że przelew został zrealizowany a pieniędzy na koncie nie ma.
Uff
Dzisiaj przelew dotarł.
TomekCanon
08-12-2022, 15:04
Podbijam. Tydzień temu zakupiłem R-kę i od razu złożyłem wniosek o cashback.
Tego samego dnia dostałem dane do logowania do panelu i od tego czasu mam status w systemie "wniosek rozpatrywany".
Czy ktoś w obecnej edycji cashacku robił zakupy i dostał już zwrot? :)
28.11 - inf. o danych do logowania
08.12 - inf. że zatwierdzono zwrot - wypłata w ciągu 28dni
ja też kupowałem i zgłaszałem 28.11, ale nadal wniosek jest rozpatrywany. Nie ma chyba reguły.
Mnie zwrócili bardzo szybko za RF 85/2.0 natomiast za zoomami czekałem grubo ponad miesiąc.
Dostałem maila od Canona... NAPRAWDĘ trzeba sobie zniszczyć pudełko wycinając numer seryjny?! :| W jakim celu?
Podejrzewam, że dodatkowa weryfikacja, jak odeślesz wycięte to na to pudełko, a konkretnie na ten aparat już nikt nie wezmie następnego cashback, jest tez opcja, że to zabezpieczenie przed tymi co kupowali sprzęt, zgłaszali do cashback, a następnie sprzęt oddawali ale z cashbacku się nie wypisali :D w pociętym pudełku pewnie zwrot w ciągu x dni bez podania przyczyny nie przejdzie.
Dwa lata temu jak brałem cashback nie musiałem odsyłać niczego tylko rejestracja, w międzyczasie się zmieniło, powrócono do zapytań o wycinanie pudełek.
Dostałem maila od Canona... NAPRAWDĘ trzeba sobie zniszczyć pudełko wycinając numer seryjny?! :| W jakim celu?
NAPRAWDĘ. Bo takie są zasady i Regulamin. Zawsze tak było od kiedy pamiętam.
#Robcio - ok, ma to sens. Nie pomyślałem o zwracających sprzęt.
Dostałem maila od Canona... NAPRAWDĘ trzeba sobie zniszczyć pudełko wycinając numer seryjny?! :| W jakim celu?
Przed zniszczeniem warto porównać wartość pudełka z wysokością cashbacku i ocenić opłacalność.
Mi dotąd wychodziło, że się opłaca.
TomekCanon
13-12-2022, 00:27
Odkąd pamiętam zawsze tak było. Parę lat temu kupowałem Canona 5D III z 2015 roku i też pudełko miało wyciętą dziurę.
Tylko w Polsce, gdzie traktuje sie klienta jak złodzieja! W UK nic nie wycinasz. Podobnie w Logitechu, piszesz maila i nawet nie odsyłasz uszkodzonej myszy/klawiatury. W Polsce po 7mc proszą o komplet z pudełkiem. Masakra jakaś
Luźno myśle, że gdyby proceder kombinatorstwa przy cashbacku nie istniał to nikt by tam tego tak dokładnie nie weryfikował bo dla firmy organizatora sama weryfikacja tez jest jakimś tam kosztem, ktoś musi przesyłki odebrać, kody kreskowe sprawdzić policzyć, poklikać w systemie, że przyszły.
Ale pewnie ktoś z finansów to policzył, ma to tez dodatkowy aspekt jeśli są wymagane jakieś konkretne działania ze strony klienta to część ludzi zapomni dosłać, część wyrzuciła pudła i takie tam historie, a jeszcze inni zrobią to po terminie albo poczta przesyłkę zgubi… :) czytaj sami się wyeliminują…
część ludzi zapomni dosłać, część wyrzuciła pudła i takie tam historie, a jeszcze inni zrobią to po terminie albo poczta przesyłkę zgubi… :)
Nie wysyła się fizycznie, trzeba zrobić skan wyciętego kodu oraz skan dowodu zakupu. :)
Nie wysyła się fizycznie, trzeba zrobić skan wyciętego kodu oraz skan dowodu zakupu. :)
:)
W ostatnim nie brałem udziału zdaje się na Was jakie są jego dokładne reguły.
totamten
13-12-2022, 20:56
Tylko w Polsce, gdzie traktuje sie klienta jak złodzieja! W UK nic nie wycinasz. Podobnie w Logitechu, piszesz maila i nawet nie odsyłasz uszkodzonej myszy/klawiatury. W Polsce po 7mc proszą o komplet z pudełkiem. Masakra jakaś
I pewnie nigdy przez CB w Polsce nie słyszałeś "Upłynnię oszczędności" i pewnie nie wiesz dlaczego na rękawach i klapach ubrań na sklepowych wieszakach powszywane są nitki i nigdy nie czytałeś na tym forum o sprzęcie, który wyparował w trakcie sesji w kościele, z samochodu razem z szybą a chociaż mieszkasz w UK, to się nie domyślasz, czemu wstrzymano zasiłki rodzinne Polakom, których dzieci nie przebywały w Anglii! Jak można oczernić tak szlachetny naród jak my?
TomekCanon
14-12-2022, 22:01
Dla statystyki:
30.11.2022 - zakup aparatu i od razu złożony wniosek o Cashback
30.11.2022 - po 2 godzinach dostałem dane do systemu
14.12.2022 - wniosek zatwierdzony, do 28 dni pieniądze mają znaleźć się na koncie
CDN...
I pewnie nigdy przez CB w Polsce nie słyszałeś "Upłynnię oszczędności" i pewnie nie wiesz dlaczego na rękawach i klapach ubrań na sklepowych wieszakach powszywane są nitki i nigdy nie czytałeś na tym forum o sprzęcie, który wyparował w trakcie sesji w kościele, z samochodu razem z szybą a chociaż mieszkasz w UK, to się nie domyślasz, czemu wstrzymano zasiłki rodzinne Polakom, których dzieci nie przebywały w Anglii! Jak można oczernić tak szlachetny naród jak my?
Pierwsze dwa cashbacki, z których korzystałem były w czasach, gdy wystarczyło, że sprzęt zakupiono w EU i nie trzeba było nic wycinać z pudełka. No i widać to się nie sprawdziło w naszych realiach :( Kombinowanie dało takie a nie inne przeciwdziałanie: zakup we wskazanym sklepie i wycinanie kodów.
28.11 - inf. o danych do logowania
08.12 - inf. że zatwierdzono zwrot - wypłata w ciągu 28dni
16.12 - przyszedł zwrot.
TomekCanon
22-12-2022, 22:18
No i mamy happy end.
30.11.2022 - zakup aparatu i od razu złożony wniosek o Cashback
30.11.2022 - po 2 godzinach dostałem dane do systemu
14.12.2022 - wniosek zatwierdzony, do 28 dni pieniądze mają znaleźć się na koncie
22.12.2022 - przelew od Canona :)
luck1985
18-01-2023, 15:06
Podałem adres dostawy i na dowodzie zakupu mam inny adres niż zameldowania/w banku.
Jak podam we wniosku swoje dane(adres zameldowania)a na dokumencie jest inny to ktoś się o to czepia?
Panowie, jak kupię produkt na fakturę imienną (pracownik tego sklepu, ale Canon przecież o tym nie wie), to cashback przysługuje? No i jak będę zgłaszał cashback, to podam inne dane osobowe niż imię i nazwisko na fakturze.
Panowie, jak kupię produkt na fakturę imienną (pracownik tego sklepu, ale Canon przecież o tym nie wie), to cashback przysługuje? No i jak będę zgłaszał cashback, to podam inne dane osobowe niż imię i nazwisko na fakturze.
Cały proces powinien być przeprowadzony przez osobę z faktury. Postaw jej flaszkę za to, albo dwie i niech załatwia. Konto do wypały niech poda Twoje. Nie wiem tylko czy teraz Canon nie wysyła PIT-a, dawno temu dostałem od nich PIT.
A ciekawe jakbym podał dane osobowe tej osoby, a nr konta swój? Siadłoby, czy mój bank np zwróci im pieniądze, bo niewłaściwe dane?
A ciekawe jakbym podał dane osobowe tej osoby, a nr konta swój? Siadłoby, czy mój bank np zwróci im pieniądze, bo niewłaściwe dane?
Nigdy tego nie przerabiałem w praktyce, ale znajomy, który pracuje w banku mówił mi, że banki nie patrzą na dane osobowe, tylko na numer konta, przynajmniej przy względnie niedużych przelewach. Dane mogą mieć później znaczenie przy ewentualnej reklamacji.
Dzisiaj kupuję ten RF 100-400, zgłoszę cashback na siebie zwyczajnie, zobaczymy czy Canon odmówi. Jak odmówi, to zmienię danę .
mystek
Ale kombinujesz... czytałeś w ogóle Regulamin CASHBACK?
Robiąc zgłoszenie na siebie i załączając fakturę na kogoś innego już na "dzień dobry" nie spełniasz wymagań Regulaminu, gdyż to nie Ty jesteś Uczestnikiem promocji, zgodnie z definicją...
§ 3. Uczestnictwo w Promocji
1. Uczestnikiem Promocji (dalej: „Uczestnik/Uczestnicy”) może być:
1.1 każda osoba fizyczna, posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, która w Okresie Promocji nabyła Produkt Promocyjny, jako konsument w rozumieniu art. 221 Kodeksu cywilnego; albo
2.1 przedsiębiorca, bez względu na formę organizacyjno-prawną (w tym osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną), posiadający siedzibę w Rzeczypospolitej Polskiej, który w Okresie Promocji nabył Produkt Promocyjny.
2. Warunkiem udziału w Promocji jest spełnienie przez Uczestnika łącznie następujących warunków:
2.1 zachowanie oryginalnego dowodu zakupu Produktu Promocyjnego (Produktów Promocyjnych), nabytego (nabytych) w Okresie Promocji, w postaci otrzymanego od sprzedawcy paragonu fiskalnego lub wystawionej przez sprzedawcę faktury VAT (dalej: „Dowód Zakupu”),
2.2 wycięcie oryginalnego kodu kreskowego oraz numeru seryjnego Produktu Promocyjnego (Produktów Promocyjnych), pochodzącego (pochodzących) z opakowania zakupionego Produktu Promocyjnego (Produktów Promocyjnych) i przesłanie skanu lub zdjęcia (w kolorze) wyciętego kodu/kodów poprzez formularz zgłoszeniowy na stronie www.canon.pl/cashback,
2.3 dokonanie prawidłowego zgłoszenia udziału w Promocji, zgodnie z postanowieniami §4.
3. Uczestnik przed przystąpieniem do Promocji powinien zapoznać się z niniejszym Regulaminem. Uczestnictwo w Promocji jest dobrowolne.
4. Wszyscy uczestnicy Promocji podlegają Regulaminowi, a każde zgłoszenie w Promocji uważane będzie za zgodę na brzmienie Regulaminu i poddanie się niniejszemu Regulaminowi.
5. Uczestnictwo w Promocji wymaga podania danych osobowych wskazanych w § 4 ust. 2.1. oraz wyrażanie zgody na przetwarzanie tych danych w celu realizacji Promocji. Podanie danych osobowych przez Uczestnika jest dobrowolne niemniej jest ono niezbędne dla uczestnictwa w Promocji.
Poza tym nie jesteś uprawniony do dysponowania danymi osobowymi osoby, która będzie widniała na fakturze.
Być może gdyby ta osoba napisałaby Ci pisemne upoważnienie do załatwiania tej sprawy w jej imieniu oraz odbioru kasy, to ewentualnie nie będzie problemu, ale też wątpię.
Jak dasz wadliwe zgłoszenie i numer seryjny wpadnie w bazę to może być potem problem.
Lepiej byłoby, abyś miał po prostu paragon i wtedy całe te problemy odpadają.
luck1985
19-01-2023, 17:01
Dokładnie. Jak kumpel bierze na FV to i tak masz taniej, bo pewnie coś mu odpalisz.
Podaj dane kumpla, jego konto i problem z głowy. Dostanie kasę, to Ci przeleje. Koniec tematu.
--- Kolejny post ---
Napisałem meila o to co pytałem wyżej- adres zamieszkania, a na FV mi wskoczył adres dostawy.
Zadzownila kobieta z Canona.
Adres nie ma znaczenia- nie weryfikują bo jak
Teraz ważne dla kolegi wyżej- osoba zgłaszana, musi wnioskować o Cashback. Osoba która widnieje na dokumencie, nikt inny.
I dodała bo często ludzie o tym zapominają- widoczne wycięty kod z uszkodzonym opakowaniem.
Ok, zobaczę co ugram na miejscu. Jak się nie uda na paragon, to powiem jaka jest sytuacja i poproszę o numer konta. To jest załatwiane na zasadzie "żona kolegi kolegi" :), więc muszę poprosić tą panią o numer konta. Ciekawe czy poda.
Czy wiecie jak się skontaktować z Canonem w razie kłopotów z cashbackiem? Ewidentnie coś poszło nie tak. Dostali komplet danych, a od ponad miesiąca cisza z ich trony,a status zgłoszenia widnieje jako "czeka na zatwierdzenie".
Nie wiem w jaki sposób mógłbyś się skontaktować ale przejrzyj jeszcze raz czy wszystko dobrze przesłałeś, czy dobrze kody wyciąłeś i prawidłowo zdjęcia zrobiłeś - to bardzo ważne. Mnie cb przyszedł bardzo szybko teraz na 24-70, nawet się nie spodziewałem a już była kasa koncie.
Ja zglaszalem zapytanie, odpowiedz dostalem szybko - czegos tam nie uzupelnilem, zdjecia z wycietym kodem.
Na początku podłączyłem fakturę pro-forma, bo tylko taką z MM dostałem. Gdy rozpatrzyłem się w sytuacji od razu interweniowałem w sklepie o fakturę VAT, a po jej otrzymaniu podłączyłem ją do systemu Canona. Ale to też było już dłuższy czas temu. Jest po tym ślad w systemie.
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.