Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : Karty pqi

bartolomic
09-06-2006, 09:01
Witam, czy ma ktos doswiadczenie z ta firma i jej wyrobami? Zakupilem 1GB x100 za 160 PLN (mozna by taniej ale musialem miec FV) uslyszawszy, iz jest to jakosc porownywalna do SanDiska... i teraz sie zastanawiam, czy mnie sprzedawca nabil w butelke, czy jednak sie oplacilo.. :confused:

Brodi
09-06-2006, 09:46
Witam, czy ma ktos doswiadczenie z ta firma i jej wyrobami? Zakupilem 1GB x100 za 160 PLN (mozna by taniej ale musialem miec FV) uslyszawszy, iz jest to jakosc porownywalna do SanDiska... i teraz sie zastanawiam, czy mnie sprzedawca nabil w butelke, czy jednak sie oplacilo.. :confused:

Nie mam doświadczenia z tymi pamięciami, ale znajomy miał ich flasha (USB STICK a nie CF). Mowił, że bardzo zadowolony był. Tutaj (http://www.chip.pl/arts/archiwum/kth/kthar_139551.html) jest np. jakiś opis z chip'a o podobnym do jego module. W rankingu chip'a też stoja całkiem całkiem, szczególnie w relacji power/cena. Chyba jednak źle nie trafiłeś.

Ja wybrałem transcenda (USA) 2 GB x120 (18MB zapis/20MB odczyt) w cenie 218 PLN. Bardzo szybka i jak narazie żadnych problemów z nią nie miałem. Szybszy był tylko SanDisk Extreme III ale ten kosztował majątek :)

borkomar
12-10-2006, 23:36
Sam po zakupie Preteca - wadliwego a raczej wadliwych, bo byl wymieniony na drugie , ktory tez ciala daje mysle o innej karcie.
Faktycznie PQI 4GB mozna kupic za 320zl gdyby pewnosc byla co do niej to niezly deal.
Narazie mysle o Sandisku Extreme III jest niewiele drozszy obecnie od UII - ktorego sie juz chyba nie oplaca kupowac.Szybkosc az taka nie jest mi potrzebnna - wystarczyloby cos max 80X ale tak pewne aby serce nie kolatalo przy kazdym zgrywaniu na kompa.Teraz bede mial chyba Pretec Fobie:|

mattnick
13-10-2006, 00:00
ja miałem pqi ale mmc...żadnych kłopotów

ukasz
13-10-2006, 01:06
Mam półtora roku CF 1GB pqi - żadnych problemów (odpukać;) )

mxw
14-10-2006, 10:59