Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : 350d i co jeszcze

afoka
05-06-2006, 21:42
Witam.
Jakiś czas temu miałem okazję bawić się 350d z kitowskim szkłem i nie ukrywam, że troche mnie to wciągnęło i postanowiłem sobie sprawić podobny sprzęt. Od tego czasu przeglądam to forum w celu uzyskania informacji co tak naprawdę warto kupić i jakie zdjęcia można tym sprzetem zrobic.

Od kilku lat interesowałem się fotografia - do tej pory miałem 500N ale szczerze powiedziawszy nie pstrykałem zbyt dużo zdjęć, aczkolwiek moja wiedza na temat fotograifii pozwalała mi nieograniczać się do programów automatu. Ostanio troszkę nadrobiłem zaległości , pstrykanie cyfrówką pozwala szybciej przekonać się jak zrobić zeby było dobrze,... no może nie dobrze a lepiej :).

Tak więc nie jestem fotografem i raczej nie będe , fotografię traktuję bardziej jako zabawę choć ostatnio coraz bardziej jako hobby i coraz bardziej mnie to wciąga.

Tak jak już pisałem bywam na forum od jakiegoś czasu i czytam posty szukałem też na googlach , teraz przyszła pora na sfinalizowanie planów i ostanie poprawiki, a potem zakupy.
Pytanie na jakie wg Was powinnem sobie odpowiedziec to : jakie zdjęcia bede robił- Niewiem -pewnie wszystkiego po trochu dlatego właśnie nie jestem pewien swoich zakupów i proszę o radę.

Otóż mam jakieś 4-5tys zł które muszą zostać przeznaczone na sprzęt i z moich obserwacji wynika, że dobrze byłoby to zainwestować w :

canon 350d kit (ok 2500)
sigma 70-300mm APO dg 800 zł
battery grip 250zl
canon 50mm f1.8 400zl
jakaś torba 100zl
to razem daje trche ponad 4000zl
tego jestem prawie pewien , waham się tylko ile pamięci kupić 2GB czy 2x2GB ( na pożyczonej 350 robilem tylko JPG , na 2Gb wchodziło 600 fotek a ile wydzie na tym fotek w RAW ? ) no i kwestia lampy - myślę tu o 430ex ok( 900zł :( ) i to budzi moje największe wątpliwości. Zatanawiam się czy tych pieniędzy nie włożyć lepiej w filtry, dodatkową pamięć albo jakas soczewkę czy konwerter makro