Zobacz pełną wersję : Canon 35 f 2.0 vs tamron 35 f 1.8
Hej,
Obiektyw canona 35 mm f 2.0 kosztuje podobnie, co tamron 35 f 1.8. Zastanawiam się, który z nich będzie lepszym wyobrem?
Obecnie podpięty będzie do aps-c, ale planuje zmianę na ff. Obecnie wstrzymuje się jedynie z uwagi na wysikie ceny nowego systemu RF.
Jestem amatorem, ale szukam sprzętu który da mi sporo satysfakcji. Obecnie rozglądam się za czymś w okolicy 50 mm( na cropie 35 mm)
Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka
bzdura1979
26-04-2021, 15:22
Hej,
Obiektyw canona 35 mm f 2.0 kosztuje podobnie, co tamron 35 f 1.8. Zastanawiam się, który z nich będzie lepszym wyobrem?
Obecnie podpięty będzie do aps-c, ale planuje zmianę na ff. Obecnie wstrzymuje się jedynie z uwagi na wysikie ceny nowego systemu RF.
Jestem amatorem, ale szukam sprzętu który da mi sporo satysfakcji. Obecnie rozglądam się za czymś w okolicy 50 mm( na cropie 35 mm)
Nie piszesz z czym będziesz używał, a to w przypadku tego tamrona ma znaczenie. Mój z 6d trafia wyłącznie na centralnym (i to nie w każdym przypadku), na bocznych nigdy (tap-in console nic z tym nie jest w stanie zrobić). Z eos r trafia zawsze. Bardzo lubię obrazek z tego szkiełka, specyficzne, przyjemne, takie "ciepłe" malowanie (choć bez fajerwerków), ostry od pełnej dziury. Jedyna bolączka to aberracje w kontrastowych scenach.
Canona nie miałem, ale widziałem ileś tam zdjęć z niego i gdybym miał - kierując się tym co widziałem - znowu wybierać, wziąłbym tamrona.
Będę podpinał do 70d. Na system R chce przesiąść się, ale rozkładam koszty po prostu i obecnie sam obiektyw kupuję. Szkło będzie używane do fotografii niemowlęcej. 50 mm 1.4 canona , ktorą mam jest za wąska w moim mieszkaniu :)
Szukam szkła które teraz da mi nieco szerszy obraz, ale po przesiadce na system R będzie nadal się sprawdzać.