PDA

Zobacz pełną wersję : Canon EOS 5D + ...

Noctis
02-06-2006, 09:26
Witam,
niedługo kupuję Canona EOS 5D, przeczytałam już wszystkie wątki dotyczące 5D na tym forum i mam problem z doborem obiektywu. Chodzi o to, że jestem biedną studentką i w momencie zakupu 5D+Speedlite 580EX nie będzie mnie stać na obiektyw za większą sumę niż 3000zł. Teraz w sumie jedną Lką na, którą mnie stać jest 24-105. Ale czy jest sens kupować 24-105 jako szkło "przejściowe"? W okolicach listopada chciałabym kupić CANON EF 14 f/2.8 L USM, więc może teraz zamiast 24-105 na te pięć miesięcy wystarczyłyby mi dwa Tamrony? Jedna stałka i drugi zoom? Sama już nie wiem co robić.
Byłabym wdzięczna za wszelkie sugestie, pozdrawiam.

alx_80
02-06-2006, 09:31
ja bym bral 24-105 bo w kicie z 5d jest tanszy zdaje sie niz osobno
ps 24-105 jako przejsciowy obiektyw ??? hmm to jest doskonaly spacer zoom :) do niego 14 + tele w przyszlosci i fajny zestaw bedzie

gwozdzt
02-06-2006, 09:36
Witam,
niedługo kupuję Canona EOS 5D, ... jestem biedną studentką ...W okolicach listopada chciałabym kupić CANON EF 14 f/2.8 L USM, ...
:shock: :shock: :shock:
Jestem niezmiernie ciekawy, co kupują bogaci studenci?;-)

Noctis
02-06-2006, 09:38
"Przejściowy" w tym sensie, że skoro za pięć miesięcy mam zamiar sobie kupić lepszą lkę od 24-105, to po co mi ona wtedy? ;) Źle to ujęłam, bo lepsza to pojęcie względne... po prostu napaliłam się strasznie na CANON EF 14 f/2.8 L USM - i wydaje mi się, że przy tym szkle posiadanie 24-105 jest zbędne. Oczywiście mogę się mylić... Zastanawiałam się dlatego czy zamiast 24-105 nie wziąść przykładowo: Tamrona 28-75 + Canona 85 f/1.8.

Jestem niezmiernie ciekawy, co kupują bogaci studenci?

Hehe Eos-1DS ? ;) Poza tym ja naprawdę jestem biedna, a 5D to tylko dzięki uprzyjemości Ojca mego będę miała.

Jarek Jaworski
02-06-2006, 09:41
No to moze choc slowo do jakiej fotografi ma byc uzywany ten aparat, bo 14 mm to dosyc egzotyczna ogniskowa

Jac
02-06-2006, 09:43