PDA

Zobacz pełną wersję : Eos 750d + ex420



nikosf
14-01-2021, 16:13
Dzień dobry.

Szukałem, ale albo źle, albo nie było...
Mam do kupienia za parę marnych groszy w zasadzie nową lampę Canon EX420
Pytanie: czy będzie ona współpracowała bez komplikacji z Canon EOS 750D.
Lampa ma z tego co wyczytałem automatykę E-TTL, TTL, aparat E-TTL II, czy to będzie współdziałało?
Przepraszam jeśli pytanie wydaję się trywialne, jestem totalnym amatorem, po prostu trafia się okazja kupienia czegoś za parę groszy, pewnie to wykorzystam, ale nie chcę kupować czegoś zbędnego.

Dziękuję serdecznie za pomoc w tym dylemacie...

Mohinder
14-01-2021, 16:53
Lampa współpracować będzie i to całkiem przyzwoicie. Pytanie jest ile to jest te parę groszy? Te lampy nie są juz jakies specjalnie drogie stąd pytanie.

nikosf
14-01-2021, 18:14
Dziękuję za odpowiedź, zatem kupuję.
Będzie mnie ona kosztowała 5000 ISK, jest to jakieś 140Zł, z tym że nie można tego tak przeliczać.
Koszt to około 2,5 godziny pracy... lub 25 litrów paliwa lub 0,7 wódeczki z średniej półki :-), niestety wódeczka nie jest tu tania i dlatego jak mam dylemat co kupić stosuję ten ostatni przelicznik :-) - w tym, przypadku 0,7 czy lampa. Przekładam to na Polskie ceny i wychodzi mi, że kupię obiektyw za jakieś 30- 35 zł...

Pozdrowienia z Reykjaviku

Mohinder
14-01-2021, 18:31
Ceny tam są mi znane. Co prawda nie alkoholu ale innych rzeczy :) a przeliczając 140zł to jest dobra cena. Jak lampa sprawna to warto.

nikosf
14-01-2021, 23:00
Jeszcze raz dziękuję za pomoc, lampę kupiłem, stan w zasadzie idealny oczywiście działa.
Ale mam następny dylemat, gość od lampy chce mi sprzedać Canona 6D w cenie około 1600 zł.