PDA

Zobacz pełną wersję : Raw



bambo
21-04-2020, 01:03
Cześć wszystkim,

Mam na imię Daniel i jestem totalnie początkujący. Mam Canon EOS 5D Mark III. W aparacie mam kartę SD i nie zapisuje mi zdjęć w formacie RAW, tylko od razu w JPG. Dlaczego?

Dzięki

saxjas
21-04-2020, 08:52
Zmień ustawienia z aparacie z jpg na raw

bans
23-04-2020, 21:03
Cześć wszystkim,

Mam na imię Daniel i jestem totalnie początkujący. Mam Canon EOS 5D Mark III. W aparacie mam kartę SD i nie zapisuje mi zdjęć w formacie RAW, tylko od razu w JPG. Dlaczego?

Dzięki

Przeczytaj instrukcję aparatu. To naprawdę zajęłoby ci mniej czasu niż rejestrowanie się na forum i zdawanie tu tego pytania.

Tom77
24-04-2020, 19:57
Zmień ustawienia z aparacie z jpg na raw

To 5DIII, aparat automatycznie wykrył stopień zaawansowania użytkownika i przełączył aparat w tryb jpg

dave88
24-04-2020, 21:33
cześć mam na imię Dawid, gdy odkręcam wodę w kranie to leci ciepła woda tylko od razu zimna, co mam zrobić ?

Eberloth
24-04-2020, 23:50
bambo

Jeśli tu nie spamujesz, to przepraszam za poziom kilku ostatnich wypowiedzi. Aparat może zapisywać zdjęcia w formacie, JPG, RAW lub obu na raz. Poszukaj w instrukcji. To najlepsza podpowiedź

marfot
25-04-2020, 05:31
Cześć wszystkim,

Mam Canon EOS 5D Mark III. W aparacie mam kartę SD i nie zapisuje mi zdjęć w formacie RAW, tylko od razu w JPG. Dlaczego?


Na str.121 instrukcji jest rozdział Ustawienie jakości rejestracji obrazów.
Masz opisane wszystkie możliwości zapisu. Jest tego trochę - same RAWy mają 3 poziomy jakości (wielkości).
Ustaw sobie zwykły RAW na początek.

bambo
10-12-2020, 17:29
cześć mam na imię Dawid, gdy odkręcam wodę w kranie to leci ciepła woda tylko od razu zimna, co mam zrobić ?

dzięki Dawid za wysoki poziom arogancji, buractwo zachowaj dla siebie i swoje frustracje może wylewaj w domu a nie na forum. Na forum wybrałem opcję "dla początkujących", prostaku.

--- Kolejny post ---