PDA

Zobacz pełną wersję : EOS Utility Windows 10 kabel USB



marec
27-03-2020, 15:46
Dzień dobry. Chciałbym opisać problem, który występuje w relacji aparat Canon 7DMark II (1.1.3 firmware) i Windows 10 oraz EOS Utility. Wszelkie oprogramowanie w najnowszej wersji zainstalowane. Otóż, po uruchomieniu programu EOS Utility nie mam aktywnych opcji w menu. Problem dotyczy podłączenia aparatu kablem USB. (Za pomocą karty WiFi wszystko działa). Sterownik Digital Canon w menadżerze urządzeń jest obecny. Wydaje mi się, że występuje ten problem z Windows 10. Na laptopie z Windows 7, aparat podłączony kablem USB działa poprawnie i w menu wyświetlają się wszystkie opcje. Czy jest rozwiązanie problemu? Zależy mi na podłączeniu kablowym. Proszę o pomoc.

https://zapodaj.net/591cc148e3fe7.png.html

Mohinder
27-03-2020, 18:52
Miałem ten sam problem

https://www.canon-board.info/threads/111873-Brak-połączenia-z-komputerem-przez-USB?p=1404519&highlight=#post1404519

marec
28-03-2020, 00:06
Miałem ten sam problem

https://www.canon-board.info/threads/111873-Brak-połączenia-z-komputerem-przez-USB?p=1404519&highlight=#post1404519

Niestety nie pomaga. Usunalem wszelkie usb, wyprobowalem kazde mozliwe gniazdo, nadal opcje po kablu nieaktywne. Tak jak mowie, podlaczam do lapka z Windows 7 i tam dziala. W Win 10 mam tylko sygnal ze podlaczam usb, ale zero mozliwosci wejscia na karte aparatu.