Zobacz pełną wersję : Manualny obiektyw m42
Zakk Wylde
21-05-2006, 13:11
Witam.
Z racji tego, że jestem początkującym w dziedzinie fotografi z canonem 300D mam pytanie. Chciałbym sobię kupić obiektyw manualny do canonka 300D. Czytałem dużo na forum o obiektywach (jupitery itp.).
Chciałbym kupić obiektyw kóry jest dobry do robienia krajobrazów, jak i do robienia fotek na koncertach (więc nasuwa się odrazu aby to nie był szeroki kąt tylko wąski oraz aby robił zdjęcia rzyleta na nieskończoność).
Co radzicie.... dobrze by było abym mogł odebrać taki obiektyw z katowić lub krakowa osobiście bo bym jeszcze przetestował go na miejscu.
http://www.allegro.pl/8885_m42.html?id=8885&view=gtext&state=6&order=pd&change_view=1
Pozdrowienia.
Zeiss Jenna Pancolar 50 1,8, Zeiss Jena Biometar 80 2,8, Zeiss Jena Sonnar 135 3,5
każdy z nich MC i jest super....
do landszaftow i koncertow? sorry, nie ma jednego szkla do wszystkiego, albo jedno albo drugie
A.Mroczek zaleca robić np w górach miedzy innymi 135-200 mm
uwaga!!! stare szkła tylko 28mm i więcej.
dla pstrykaczy moze byc i 200, mozna porobic opalajace sie turystki, czy czytac z gazety pana przed nami.
tak czy inaczej imho wychodzenie na landszafty bez szerokiego to pomylka, bez znaczenia co ktostam na ten temat mowi. lepiej samemu wiedziec czego sie potrzebuje
Zakk Wylde
21-05-2006, 14:52
lepiej samemu wiedziec czego sie potrzebuje
hEH... NIE ZNAM SIĘ NA STARYCH OBIEKTYWACH WIĘC PO CO KUPIĆ JAKIEGOŚ SMELCA ABY ROBIŁ MI ZDJĘCIA W SŁABEJ JAKOSCI ITP. jAK BYS CZYTAŁ OD POCZĄTKU TO JAK PROSIAŁEM O RADĘ A TY ZAMIAST RADZIĆ TO PISZESZ BYLE CO BYLE MIEC WIĘCEJ POSTÓW.... DODATKOWO WIEM CO MI JEST POTRZEBNE:
Chciałbym kupić obiektyw kóry jest dobry do robienia krajobrazów, jak i do robienia fotek na koncertach
Pozdrawiam.