PDA

Zobacz pełną wersję : Kilka pytań dotyczących Canona A95



PWL
11-10-2004, 14:54
Kupilem wczoraj ten aparat ale nie mam polskiej instrukcji wiec chyba nic nie zaszkodzi zapytac :) Jesli chodzi o fotografie jestem zielony. :P

W menu:

1. Opcja Red-eye - jak ustawić?
2. ....AF-assist Beam - do czego sluzy? i jak ustawic?
3. Reviev...to samo co wyzej :)
4. Reverse display...
5. Auto Rotate
6. Video System

Poza tym: jak ustawic ISO, i co to jest ten tulipan (?:P) i MF.

I jeszcze jedno: Jak robic zdjecia na imprezach? :P Tzn jak ustawiac by nie byly rozmazane? Tryb sportowy odpada. Jak robie z fleszem to sa dosc dobre ale bardzo ciemne.

Pozdrawiam i czekam na odp :wink:

wyska
11-10-2004, 17:30
1. włączyć 8) ale i tak nie zawsze ci zadziała prawidłowo
2. włączyć ;) służy do pomiaru odległości w ciemniejszych miejscach, w celu ustawienia ostrości (chyba) ;)
5. automatyczne odwracanie zdjęcia na ekranie lcd aparatu

Wartość ISO zależy od natężenia światła: ciemniiej = wyższa wartość ISO = większe szumy
:D
Tulipan i MF ;) to tryb makro.
Na imprezach się robi zdjęcia w trybie auto, bez kombinacji, żeby po znieczuleniu nie rozwalić aparatu :lol:

pozdrawiam

p.s. kupiłem sobie filtr skylight hoya shmc w cenie hoya uv hmc.... dobrze zrobiłem???

Vitez
12-10-2004, 08:50
Kupilem wczoraj ten aparat ale nie mam polskiej instrukcji wiec chyba nic nie zaszkodzi zapytac :)

Lepiej jednak zalatw sobie instrukcje. Chociazby po angielsku i ze slownikiem sobie poradzisz (tym bardziej ze menu jest tez po angielsku) - na wszystkie twoje pytania znajdziesz tam odpowiedz.



I jeszcze jedno: Jak robic zdjecia na imprezach? :P Tzn jak ustawiac by nie byly rozmazane? Tryb sportowy odpada. Jak robie z fleszem to sa dosc dobre ale bardzo ciemne.