PDA

Zobacz pełną wersję : Daniella



Kubaman
15-05-2006, 22:22
Aby pokazać czego naprawdę zazdroszczę i co mi się najbardziej w fotografii ptaków i fotografii przyrody w ogóle podoba, zapraszam do zajrzenia do

tej galerii. (http://www.pbase.com/zylen/birds)

Bez zbędnej analizy psychologicznej mojej skromnej osoby powiem od razu, że jest to dla mnie absolutna bomba i wzrór do naśladowania i rodzaj fotografii, który budzi we mnie jak najszczerszą zazdrość, skręca mnie itd i sie tego nie wstydzę. I do tego kobieta coś chce opowiedzieć.

P.S> przy oczywistym skorzystaniu z miejscówki w przypadku bielików, zachęcam do pobieżnej analizy danych z exifów. Miełgo oglądania !

Mac
15-05-2006, 22:41
Kubaman hmm nie jestem miłośnikiem fotografowania ptaków ale przyznam, że sugerowana przez Ciebie galeria jest dobra a dziewczyna ma talent.

Kubaman
15-05-2006, 22:47
no ba !
:mrgreen:

Tomasz Golinski
16-05-2006, 00:55
P.S> przy oczywistym skorzystaniu z miejscówki w przypadku bielików, zachęcam do pobieżnej analizy danych z exifów. Miełgo oglądania !
Ja już nie łapię, o co ci chodzi. Może nie wiem, jaką miejscówkę ona tam miała, ale z opisu wygląda na coś podobnego, jak u tego nikoniarza. Również ogniskowe podobne: 80-200 i 400 (czasem z TC) - u tamtego kolesia 200 i 300 z różnymi TC, które mogą byc czasem niewypisane, bo exif chyba tego nie pamięta. Ponadto nic nie wiadomo o późniejszym cropowaniu.

Czyżbym czegoś w dyskusji nie rozumiał?

Nemeo
16-05-2006, 09:02
Foty naprawdę niezłe.

storm
16-05-2006, 19:28
Super Sowy :)

czornyj
17-05-2006, 10:36
I do tego kobieta coś chce opowiedzieć.
Oj chce, chce!!! Napisała na dpreview ponad 46 TYSIĘCY postów :lol: Nieprawdopodobne jest przy tym to, że jeszcze ma czas robić takie zaj...ste zdjęcia...

Przemo(c)
17-05-2006, 12:02
No tak....400 mm i wszystko jasne....:-?
Pomijając oczywiście znakomity warsztat tej pani, bez długiej lufy można sobie pomarzyć o takich zdjęciach:evil:

Jac
17-05-2006, 12:07