Zobacz pełną wersję : Lampa do 200d
Witajcie
Jaką lampę w małych pieniądzach polecicie do canona 200d?
Nigdy nie używałem lamp, ale zbliża się bal mojej córki i chciałbym trochę porobić pamiątek.
Na alledrogo jest Quadralite Stroboss 36, ale nie mam doświadczenia z lampami.
Dzięki i pozdrawiam
michalko
25-01-2019, 13:04
Im mocniejsza lampa tym lepsza. Lp ma 36. Ja mam na sprzedaż Canona z lp 43. Jak coś to pw
Kup YN 600EX-RT 1 albo 2'ke jeśli styka kasy. Najlepsze Canony serii 600 wiadomo.
Kup YN 600EX-RT 1 albo 2'ke jeśli styka kasy. Najlepsze Canony serii 600 wiadomo.
No dla mnie kwestia lamp to kosmos,
nigdy nie używałem, a już trochę fotografuję :)
Jedna impreza, może kiedyś jakaś, dla tego nie chcę wydawać dużo kasy na jednorazowy plener.
Widzę YN 600EX-RT za 300 opłaca się?
Jest YN 600EX-RT II o stówę drożej.
Jestem przyrodnikiem, nie ślubnym, czy reportażystą.
Chciałbym wydać jak najmniej i mieć przy tym jak najlepiej haha
I tak będę się musiał poduczyć, bo jak pisałem nie używałem nigdy lampy.
Pozdrawiam Kolegów z forum.
A i jeszcze jakie szkiełko, bo mam 10-18 stm, 55-250 stm i 60 macro, no i kita.
Cholewka nie robiłem nigdy imprez, aż się zaczeło.
Widzę YN 600EX-RT za 300 opłaca się?
Jest YN 600EX-RT II o stówę drożej.
W cenach się nie orientuje ale to dość popularne lampy. 2'ka powinna mieć lepszy czas ładowania.
Ok, tyle macie w temacie.
Szkoda.
Bobby Peru
26-01-2019, 12:35
A czego Ty się spodziewałeś fochmistrzu? YN to najtańsza lampa i ma dobry stosunek cena/jakość. Jak to dla Ciebie za dużo to kup reklamówkę żarówek i pogadaj z woźnym w szkole to je Tobie wkręci na tej sali.
A czego Ty się spodziewałeś fochmistrzu? YN to najtańsza lampa i ma dobry stosunek cena/jakość. Jak to dla Ciebie za dużo to kup reklamówkę żarówek i pogadaj z woźnym w szkole to je Tobie wkręci na tej sali.
Dobra Kolego daruj.
Ok a z tych którą
Canon 430EX
YN 600EX-RT
Dobra Kolego daruj. ktoś Ci odpowiada na Twoje pytania a Ty jeszcze masz problem? co za ludzie...