Zobacz pełną wersję : Promocja Canon - Twoja historia we właściwym świetle
patrykwn
07-09-2018, 17:31
Cześć, ktoś korzystał z tej promocji?
Najpierw wysiadła możliwość zgłoszeń, a teraz, po 3 tygodniach odpisują, że rozpatrzono negatywnie, podczas gdy spełnione są wszystkie warunki.
Przyznam, że ta dodatkowa lampa zachęciła mnie do zakupu i czuję się po prostu oszukany.
Nie kupiłbym, albo w innym sklepie, który oferował dużo niższą cenę, którą miała mi zrekompensować właśnie ta lampa.
Odpisałem z prośba o dokładne informacje, czego nie spełniam. Zastanawiam się co dalej. Ktoś ma jakieś doświadczenia w tej kwestii?
Edit:
Dla informacji - Canon 6D mark II kupiony 16 sierpnia w Foto-Plus w Krakowie.
Spróbuj napisać do kaniona. Ale sądzę, że marne szanse. Kiedyś miałem analogiczną sytuacje tylko z inną firmą i niestety nie udało się wyegzekwować bonusu. Zapis regulaminu był po prostu tak skonstruowany.
Cześć, ktoś korzystał z tej promocji?
Najpierw wysiadła możliwość zgłoszeń, a teraz, po 3 tygodniach odpisują, że rozpatrzono negatywnie, podczas gdy spełnione są wszystkie warunki.
Przyznam, że ta dodatkowa lampa zachęciła mnie do zakupu i czuję się po prostu oszukany.
Nie kupiłbym, albo w innym sklepie, który oferował dużo niższą cenę, którą miała mi zrekompensować właśnie ta lampa.
Odpisałem z prośba o dokładne informacje, czego nie spełniam. Zastanawiam się co dalej. Ktoś ma jakieś doświadczenia w tej kwestii?
Edit:
Dla informacji - Canon 6D mark II kupiony 16 sierpnia w Foto-Plus w Krakowie.
"wszystkie warunki" spełnione? jestes pewien????
wiele, wiele razy brałem udział w promocjach i keszbekach i jak wszystkiego dopełniłem to nigdy nie było problemów...
tmielcarz
07-09-2018, 18:32
Ja korzystałem. Lampę dostałem. Też kupiłem 6d mark II.
benicjusz
07-09-2018, 19:38
Może zakup był ja firmę/leasing?
Znajomy mimo info na stronie sklepu o darmowej lampie musiał się obejść samym mk4 bo zakupu dokonał w leasingu :(.
tmielcarz
07-09-2018, 19:42
Może zakup był ja firmę/leasing?
Możliwe, że leasing wyklucza promocję, ale zwykły zakup na firmę na pewno działa.
benicjusz
07-09-2018, 19:45
Masz rację z tym leasingiem, sam zakupiłem na firmę (kiedyś z tabletem) i odbyło się bezproblemowo.
Jeśli na bank spełniasz wszystkie warunki to atakuj Canon Polska.
PS. Kiedyś odrzucono mi zgłoszenie bo nie miałem wyciętego bar kodu tylko jego zdjęcie jak był całością z pudełkiem.
patrykwn
07-09-2018, 19:49
Na sto procent, potrafię czytać regulaminy, sam zawodowo je piszę w kancelarii.
Kod wycięty etc. Zakup na firmę, ale z promocji wykluczony jest wyłącznie leasing. Przy rejestracji jest nawet opcja czy firma czy osoba prywatna.
Mieli spory problem z formularzem, dzwoniłem na infolinie, mówili, że nie otrzymują zgłoszeń itp. Może któryś skan nie przeszedł i zamiast napisać, od razu negatyw.
Dzisiaj już dam sobie spokój, ale w poniedziałek atakuję infolinie. Dla zasady nie odpuszczę, choćbym miał z kancelarii oficjalnie się odezwać.
No ale dlaczego negatywnie? Przecież w Regulaminie nie ma nic o ograniczonej ilości produktów objętych promocją, jeśli dobrze pamiętam...
Z tego co widzę formularz działa...
patrykwn
07-09-2018, 20:40
Otóż to, dlatego spróbuję się odezwać. Może zwykle przeoczenie, błąd, każdemu może się zdarzyć.
W połowie sierpnia formularz wyrzucał błąd po uzupełnieniu, że promocja zakonczyla się 30 stycznia i nie przyjmują więcej zgłoszeń. Na infolinii dostałem informacje, ze znają problem i mam próbować za kilka dni. Jednocześnie, tego samego dnia napisałem mejla. Po kilku dniach formularz przeszedł pomyślnie, a po kolejnych dwóch odpisali na mejla, że nie mają mojego zgłoszenia.
Skoro rozpatrzyli negatywnie, to jednak zgłoszenie dotarło, ale i tak coś mi tu nie pasuje.
Organizatorem promocji jest Unique One Sp. z o.o. NA ZLECENIE Canon Polska sp. z o.o. i to w tej firmie powinieneś składać reklamację. Szczegóły znajdziesz na stronie 8 regulaminu promocji:
https://www.canon.pl/images/aneks%202_2018%20do%20regulaminu%20promocji_2.0_tc m125-1656675.pdf
patrykwn
10-09-2018, 12:11
Moi drodzy, otrzymałem odpowiedź, że rozpatrzono pozytywnie i lampa zostanie wysłana.
Wraz z wyjaśnieniem, że formularz poszedł dla razy z takimi samymi danymi i jeden jako dubel został odrzucony zanim zdążyli pierwsze rozpatrzyć pozytywnie.
W związku z problemem z formularzem próbowałem kilka razy uzupełniać co jakiś czas, wychodzi na to, że zgłoszenie przeszło dwa razy i stad zamieszanie. Czyli mój błąd, należą im się przeprosiny.
Dzięki na odzew z waszej strony! Myślę, że stanę się stałym bywałem ze względu na początek działalności foto :)
Po 5 latach nauki.
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.