Zobacz pełną wersję : Lampa CANON SPEEDLITE 430EX III-RT sterowanie bezprzewodowe
joannaaleksandra
30-06-2018, 17:21
Hej. Mam canona 6d mark II i lampe430EX III-RT.Co musze kupić by móc droga radiową sterować tą lampa z poziomu aparatu. jaki wyzwalacz? Jestem zupełnie zielona w tym temacie i z góry dziękuję za wszelkie wskazówki. ;)
Najlepszy będzie ST-E3-RT, tańszy YN-E3-RT.
Mam YN-E3-RT z takim samym zestawem jak wymieniłaś i sprawuje się bardzo dobrze.
xxkomarxx
02-07-2018, 08:58
Yn ma 3 razy wiekszy zasieg i 3 razy nizsza cene. Nie ma co dumac
O ile będzie działał. Nie wszystkie yn działają z nowszymi korpusami. Jesli był wyprodukowany po sierpniu 2018 to powinien.
O ile będzie działał. Nie wszystkie yn działają z nowszymi korpusami. Jesli był wyprodukowany po sierpniu 2018 to powinien.
qarna to który my rok teraz mamy? cos mi umknęło?:lol:
Jesli był wyprodukowany po sierpniu 2018 to powinien.
Oj nie był ;).
Ale aktualizacja firmware może się pojawić.
xxkomarxx
02-07-2018, 16:53
qarna to który my rok teraz mamy? cos mi umknęło?:lol:
Tez juz chyba przestane pic przy pracy [emoji23]
Yn ma 3 razy wiekszy zasieg i 3 razy nizsza cene. Nie ma co dumacW YN cena mniejsza, plastiki gorsze. W sumie mam dwa canony z czego jeden zaliczył konkretnego dzwona i stopka pękła, wszystko nadal działa. Czy zasięg w YN jest większy wątpie, jak to mówią papier wszystko przyjmie. W sumie to nie problem rzadko się odchodzi dalej niż 20m od lampy.
Chodziło o 2016;)
Aktualizacja firmware nie rozwiąże problemu bo cos się w podzespołach zmieniło.
Zapoznaj sie z tym przed zakupem.
xxkomarxx
02-07-2018, 17:18
W YN cena mniejsza, plastiki gorsze. W sumie mam dwa canony z czego jeden zaliczył konkretnego dzwona i stopka pękła, wszystko nadal działa. Czy zasięg w YN jest większy wątpie, jak to mówią papier wszystko przyjmie. W sumie to nie problem rzadko się odchodzi dalej niż 20m od lampy.
Cos jest z tym zasiegiem. Sprawdzalem canona i yn. Caly czas mowa o nadajniku.
I jak zasięgi się różniły?