Zobacz pełną wersję : Jaki obiektyw do Canon EOS dc8.1v do zdjęć modelki w studio
Foto amatorka
07-02-2018, 19:15
Witam,
Bardzo proszę o radę, jestem kompletnym amatorem i potrzebuje samodzielnie wykonać zdjecia:
- modelka na bialym tle cala sylwetka
- zdjecia moge robic najdalej z odl 2-3m
- światło naturalne (duzo okien w pomieszczeniu)
Warunki niezbyt profesjonalne, ale na ten moment tylko takimi dysponuje.
Posiadam aparat Canon EOS dc8.1v i musze dokupić obiektyw. Czy możecie mnie nakierować czego szukać?
W załączniku przesyłam zdjęcie jaki efekt chce uzyskać (blondynka) oraz jakie udało mi się zrobić iPhonem:)(brunetka)
Pomóżcie prosze :)
trothlik
07-02-2018, 19:29
Najlepszy byłby najodpowiedniejszy obiektyw do aparatu EOS dc8.1v
zgaduje, ze to body to jest 400D czy tak?
jak ładna modelka to i ajfon wystarczy
zdjęc modelek nie robi sie aparatem i obiektywem... tylko fotoszopem
trothlik
07-02-2018, 20:05
Jak ma 400D i KITa to i fotoszop nie da rady...
Posiadam aparat Canon EOS dc8.1v i musze dokupić obiektyw. Czy możecie mnie nakierować czego szukać?
Kup 50/1.8 STM. O taki: https://www.euro.com.pl/obiektywy/canon-ef-50mm-f-1-8-stm.bhtml
Pooglądaj na yt tutoriale jak (d)oświetlić sobie plan zdjęciowy nie wydając fortuny. Jest tego mnóstwo, oczywiście w lengłydzu. I pamiętaj - nie od razu Kraków zbudowano. Powodzenia :)
Tak oczywiście 50tka na cropie cała postać z 2-3 metrów powodzenia
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Okej, nie zauważyłem, że ma być z tak bliska. Swoją droga, zamiast rytualnie smędolić, mógłbyś coś doradzić Foto amatorce :)
Foto amatorko, na pewno musisz robić zdjęcia z tak bliska? :)
Uważaj żebyś nie napisał o jedno słowo za dużo . A co do mojego smedolenia to dopuku jasno nie będzie powiedziane czym autorka dosponuje to faktycznie rady żeby powiększyć przestrzeń albo robić z balkonu są super i dużo wnoszą bo takie focenie z bliska to bez sensu jest
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Tło nie będzie białe, tylko szare, ale to chyba już wiesz.