PDA

Zobacz pełną wersję : Pomóżcie nie ogarniam sprzętu

kokosica
30-07-2017, 21:30
Witam

jestem kompletnie zielona w temacie, kupiłam lustrzankę Canon 5d mark 3 i szczerze mówiąc nie bardzo kumam te wszystkie nazwy w menu, a jest tego od groma, szczerze wcześniej fotografowałam aparatem kompaktowym jakimś sony w 800, ale stwierdziłam że chcę mieć lepszą jakość zdjęć więc poczytałam że najlepsze są lustrzanki poczytałam trochę o tym i bardzo polecali ten model to go kupiłam i szczerze czuję się zawiedziona, bo często zdjęcia są jakieś ciemne, np jak włączę na pokrętle po lewej stronie M a niby wtedy mogę sama decydować o wyglądzie zdjęcia, ale jak ja mam coś zadecydować skoro wtedy np zrobię zdjęcie na dworze w pięknym słońcu a wyjdzie prawie białe, albo w pomieszczeniu wyjdzie czarne, odkryłam że jak wybiorę pierwszą opcję z pokrętła to A, to wychodzą najlepsze zdjęcia tylko że np czytałam o ciekawych efektach jakie można tym aparatem zrobić a mi nie wychodzi np chciałabym żeby wodospad wyglądał jak taka mleczna piana a wychodzi mi jak sople lodu, albo np stanęłam przy ruchliwej ulicy i chciałam żeby auto było ostre a reszta zamazana, nadać prędkości ludzie robili takie zdjęcia tym aparatem a ja robię wszystko ostre albo np auto rozmyte i tło rozmyte, nie wiem o co chodzi, może coś nie tak z obiektywami? ale kupiłam to co ludzie polecali jakieś 16-35 2.8L, 50mm 1.4, 18-55 ale tego nie mogę w ogóle podpiąć więc leży sobie i 70-200 2.8L is usm, wydałam krótko mówiąc kupę kasy po to żeby przeżyć rozczarowanie nie rozumiem, czy mam jakąś wadliwą sztukę? Pomóżcie bo z deka jestem załamana kasa oszczędzona a wiem że jak to sprzedam to sporo stracę czy da się tym zestawem jednak coś dobrego zrobić?

becekpl
30-07-2017, 21:50
tam jest taka biała księga w pudełku, nazywa instrukcja czy jakoś tak, musisz odfoliować
milej lektury

Tom77
30-07-2017, 22:01
Witam