Zobacz pełną wersję : Aparat do lamp POWERLUX VC 300 PLUS
Hej, prowadzę sklep internetowy z odzieżą damską i chciałbym zaaranżować mini studio na te potrzeby. Nic wielkiego, po prostu zdjęcia z modelką na białym tle i tyle. Zaznaczę jeszcze, że jestem kompletnym amatorem, więc bardzo ważna jest dla mnie prostota i automatyzacja takiego procesu.
Mam dostęp do dwóch lamp POWERLUX VC 300 PLUS + dwóch mniejszych (niestety nie znam modelu) - tylko jaki aparat powinienem dobrać? Nie musi to być nic wspaniałego, tak jak pisałem wyżej musi to być połączenie rozsądnej ceny, w miarę przyzwoitej jakości i prostoty obsługi.
Obecnie posiadam Canona EOS 1200d, ale jego zdaje się nie podłącze do takich lamp?
Z góry dziękuję za wszelką pomoc.
Masz już wszystko, co potrzeba, oprócz umiejętności. Są urządzenia, które "same" robią zdjęcie i przygotowują je do wstawienia na stronę sklepu, ale koszt tego by Cię zabił, i nadają się do produktów na manekinach a nie na modelach.
Najtaniej i najprościej: kup wyzwalacz radiowy, najprostszy wystarczy. Praktyczne są te, w których odbiornik ma formę "przelotki" zakładanej na kabel zasilający do jednej z lamp. Podłączasz odbiornik do jednej lampy, nadajnik zakładasz na aparat, w pozostałych lampach włączasz fotocele (na pierwszy błysk, o ile jest wybór), i masz wszystko, żeby działać.
Najprościej i najtaniej bez jakichkolwiek nakładów,
to wszystkie lampy ustawić na fotocelę a wyzwalać wbudowaną ustawioną na minimum.
Jeżeli błysk z lampy wbudowanej będzie przeszkadzał,
to można przy pomocy kawałka tekturki skierować błysk w sufit.
Wygodniej będzie oczywiście zainwestować w komplet wyzwalaczy jak pisze przedmówca.
Masz już wszystko, co potrzeba, oprócz umiejętności. Są urządzenia, które "same" robią zdjęcie i przygotowują je do wstawienia na stronę sklepu, ale koszt tego by Cię zabił, i nadają się do produktów na manekinach a nie na modelach.