PDA

Zobacz pełną wersję : Jaki zestaw na ślub rodzinny za 1500 zł?



lauri
21-05-2017, 14:27
Możecie poradzić co warto wybrać na ślub rodzinny w cenie 1500 zł?
Nie jestem zawodową fotografka, pstrykam dla przyjemnosci.
ma na oku CANON 50d lub 600d, obiektywy Tamron 17-50 lub CANON 40 stm 2.8 lub 5d1 +CANON 40 stm

Słyszałam że C600d zalewa żółtymi kolorami a pozostałe dwie tez może "nie na te czasy" ale więcej kasy nie mogę przeznaczyć.
Co najlepiej wybrać z tych 3 puszek(jakość zdjęc, balans bieli,ostrosc)?

Tom77
21-05-2017, 16:04
Możecie poradzić co warto wybrać na ślub rodzinny w cenie 1500 zł?
Nie jestem zawodową fotografka, pstrykam dla przyjemnosci.
ma na oku CANON 50d lub 600d, obiektywy Tamron 17-50 lub CANON 40 stm 2.8 lub 5d1 +CANON 40 stm

Słyszałam że C600d zalewa żółtymi kolorami a pozostałe dwie tez może "nie na te czasy" ale więcej kasy nie mogę przeznaczyć.
Co najlepiej wybrać z tych 3 puszek(jakość zdjęc, balans bieli,ostrosc)?

Ślub można zrobić sprzętem za 200zł. Nie wiem czym zalewa 600D ale jak masz jakiekolwiek pojecie to 50D+17-50 wystarczy. 5D 1 to tez dobry a nawet lepszy wybór ale za 1500 zł nie dostaniesz classica z obiektywem

7four
21-05-2017, 21:58
litości ... kolejny wątek ... Ach faktycznie całkiem inny, dodano nowe słowa klucz "ślub rodzinny" i kwotę "1500 zł", to czekamy na kolejnego nowego i kwotę np. za 1000 zł i jakąś tam znowu nową nazwę....

--- Kolejny post ---

A potem np za 3900zł, 4400 zł, 7600 zł ... i będą kolejne jakże ważne wątki w dziale dla początkujących :)

zdebik
23-05-2017, 00:54
Najlepiej sprawdzic dxo, wtedy wiadomo jakie sa widelki cenowe za sprzet tip top.

Bernard
13-06-2017, 06:07
A wiesz że ślub to w sumie jeden z najtrudniejszych rodzajów fotografii reportażowej? I że sądząc po twoim pytaniu kompletnie nic o tym nie wiesz? Kup cokolwiek. I tak będzie źle...

Wysłane z mojego HUAWEI VNS-L21 przy użyciu Tapatalka

jaś
13-06-2017, 08:59