Jacek_Z
12-04-2017, 22:04
To jedna z pierwszych z imprez którą tu "reklamuję", będzie więc wpierw wstęp, wybaczcie, że przydługi. Po trzecim akapicie będą informacje o naborze na plener :)
Organizuję od lat blisko 10-ciu plenery, na których fotografowane sa modelki (było tych plenerów kilkanaście, nie liczę dokładnie). Na koncie mam też dwie wyprawy krajobrazowe, zagraniczne (Toskania i Maroko). To są "ogólnodostępne" imprezy. Brali w nich udział najliczniej nikoniarze, ze względu na forum na którym siedzę najwięcej ze względu na sprzet na jakim pracuję. Ale bywają ludzie ze wszystkich systemów. Sporo jest canonierów, sporadycznie posiadacze Pentaxa, Sony, Olympusów czy nawet Haselów i Mamiy, były kiedyś i LF jak robiliśmy ambrotypię.
Zacząłem pełnić na tym forum pewną funkcję, i zresztą nie tylko na tym, moderuję też olympusclub (i nikoniarzy). Tym bardziej będę się starał by imprezy były "wielosystemowe", a informacja o nich była na forum canon-board, olympusclubu i nikoniarzach. Jest też na pewnych grupach na facebooku, trafia więc ta informacja już od pewnego czasu do po prostu fotografów. Nie jest ważne czym fotografują.
Przyznam, że dałem juz informacje o plenerze "modelkowym" w pewien piątek, weekend miałem zapracowany, a do poniedziałku rozeszło się wszystkie 25 miejsc. I nie zdążyłem dać informacji tu i na olympusclubie. Ale skoro było tylu chętnych, że rezerwowych było ... 14 to postanowiłem zrobić to samo nieco ponad miesiąc później.
No doczekałeś się drogi czytelniku ;) informacji o aktualnym naborze. :)
Aha - plener jest nie tylko dla uczestników dowolnego systemu foto, ale też dla osób o różnym stopniu zaawansowania fotograficznego. Dla zaawansowanych, ale też i dla początkujących. Można się tam sporo nauczyć, obserwując jak pracują inni, pytając. Ludzie są życzliwi, chętnie się dzielą wiedzą, wspomagają się sprzętowo (wymiany obiektywami itp.). proszę poczytać opinie o plenerach, niżej dałem linki.
1. Termin - ostatni weekend lipca. Generalnie robię plenery od czwartku do niedzieli, ale nie wiem czy się zbierze 25 fotografujących. Będą więc dwie opcje - A i B.
1A. Termin - preferowany - standardowo od czwartku (wieczorem, przyjazd uczestników pomiędzy obiadem a kolacją) do niedzieli (okolice obiadu wyjazd), od 27 do 30 lipca 2017. 4 dni, 3 noce ;) 25 fotografów, 5 modelek w tym jedna pozująca do aktów, dwie makijążystki (i ja).
1B. Termin gdyby nas było 15 - od piątku (wieczorem, przyjazd uczestników pomiędzy obiadem a kolacją) do niedzieli (okolice obiadu wyjazd), od 28 do 30 lipca 2017. 3 dni, 2 noce ;), 15 fotografów, 3 modelki w tym jedna pozująca do aktów, jedna makijazystka (i ja).
2. Miejsce położone dość centralnie i "przy autostradzie" (więc szybki dojazd) - Ciechocinek, pensjonat Pod Jemiołą Pensjonat Pod Jemiołą (http://www.pensjonatpodjemiola.pl) Byliśmy tam na plenerze w 2014 roku. Wracamy tam, bo tam było świetnie. I standard pensjonatu całkiem wysoki i atmosfera fajna - właścicielka (Hania) sama fotografuje (ambrotypia, mokry kolodion). Ja wiem, że Ciechocinek to się kojarzy z sanatoriami, emerytami itp. :) Tylko ... co nas to obchodzi? Nie będziemy fotografowali na mieście. Zapewniam, że zabraknie nam czasu.
3. Cena noclegów i wyżywienia - po 95 zł nocleg ze śniadaniem, wyżywienie - kolacja 20, obiad 20 zł, czyli dzień z kompletem posiłków kosztuje nas 135 zł. W niedzielę nie weźmiemy obiadu - połowa osób wyjedzie pewnie wcześniej, więc po co płacić za coś z czego większość nie skorzysta. Ci co będą chcieli zjeść zamówią obiad bez problemu. Czyli za cały plener (4 dni, 3 noclegi, pełne wyżywienie) jest do zapłacenia za siebie po 385 zł.
Jeśli plener w wersji 15 fotografów, od piątku to za 3 dni, 2 noclegi i wyżywienie wychodzi 250 zł.
Są także pokoje 1 - osobowe, nie ma problemu z takim zakwaterowaniem (za dopłatą), bo ta cena jaką podałem to jest za zakwaterowanie w pokojach 2 osobowych (albo jak nas będzie dużo to także w 3 osobowych). Jak chesz jedynkę - koniecznie yto zaznacz. Noc o około 30 zł drożej.
Pensjonat ma na tyle atrakcyjne wnętrza (i otoczenie), że spora część sesji zapewne będzie się odbywała na jego terenie. A jednocześnie mamy blisko za miasto, nad Wisłę (łachy pisaku, woda, powalone drzewa itp). Są i inne atrakcje (stajnie, konie). Spokojnie, miejscówki będą, Hania nam opisze co i gdzie, zresztą ci co byli 3 lata temu wiedzą gdzie co jest ciekawego i zaprowadzą.
Nie wiem jaka się okaże frekwencja, czy wypali opcja A czy B. Podam więc 2 opcje cenowe. Celujemy w plener od czwartku do niedzieli, 25 fotografujących w 5 grupach. Jak się nie uda - 15 osób od piątku do niedzieli. Inna cena. Jak się zgłaszasz to napisz czy się piszesz na obie wersje (od czwartku i od piątku) czy tylko na jedną z nich (i jak tak, to na którą?) Wersja dłuższa wychodzi ekonomicznej w przeliczeniu na dzień/modelkę. Wersja krótsza patrząc na cyferki jest tańsza. Więc może być róznie z waszymi "apetytami" na wersję imprezy.
4. Modelki -
wersja A - zakładam, że będzie nas 25 fotografujących i zabieramy 5 modelek (4 "ciuchowe", 1 do aktu)- grupa będzie w proporcjach 5 fotografów na modelkę. Cena ekipy - 385 zł - tyle przypada na głowę każdego fotografa.
wersja B - 15 fotografujących, 3 modelki (nadal 1 do aktu) cena ekipy 377 zł - tyle przypada na głowę każdego. Nie jest zdecydowanie taniej niż w wersji A m.in ze względu na wyższy koszt modelki aktowej na głowę modelki. Tam ona stanowiła 20% modelek, tu będzie to 33% stanu modelek.
Nie podaję (na te chwilę) składu modelek. Tradycyjnie. Ale mam oko i mam kontakty, trafiają się przez to nam takie modelki, które później sa w Playboyu, sa wodziankami u Kuby Wojewódzkiego (dwie takie się nam trafiły - Marta i Angelika - ta co chodzi aktualnie), były 3 finalistki konkursu Miss Polonia, aktualna i była Miss pomorza i kujaw (Paulina i Agata), aktualna miss targów motoryzacyjnych z Poznania (Agata). Po czasie to już nas nie byłoby na nie stać. Czy teraz będzie dziewczyna, która zrobi karierę i będzie szeroko rozpoznawalna - nie wiem. Tego nikt nie może zapewnić.
W obu wersjach jedna modelka będzie pozowała do aktów. Jeśli dostaniemy wsparcie od szefa (albo znajdziemy sponsorów) to "podmienimy" modelkę ciuchową na aktową i aktowe będą wtedy dwie. Makijażystki będziemy mieli dwie w wersji A i jedną w wersji B.
Chciałbym podlinkować recenzje z poprzednich plenerów. Niestety, wszystko przenosi się na FB i ginie w mroku (tym bardziej, że niektóre grupy na FB sa tajne). Nie ma jak linkować. No OK - tu są opinie
z Ciechocinka właśnie: J&J Studio - PLENER W CIECHOCINKU 2014.09 (http://www.jjstudio.pl/photos.php?id=33)
a tu inne, z Łeby J&J Studio - Plener w Łebie 2014.05 (http://www.jjstudio.pl/photos.php?id=32)
Tu wątek o poprzednim plenerze w Ciechocinku, na nikoniarzach Plener modelkowy 4-7 września, Ciechocinek (http://forum.nikoniarze.pl/showthread.php?t=249858) - można się zapytać jak było.
Organizacja pracy na plenerze. Mam schemat wypracowany, sprawdzony i wygląda on tak. Przyjazd uczestników, zakwaterowanie - byle do godziny 19 w czwartek lub piątek (zależy od kiedy plener). Można sobie przyjechac wcześniej, zwiedzic miasteczko i okolice. O 19 z minutami wspólna kolacja i po nim zebranie organizacyjne, bardzo istotny punkt. Tu następuje podział na sztywne grupy 5 fotografów. W tym składzie pracuje sie wszystkie dni! Grupa zostanie tak złożona, że ma mieć minimum 1 osobę z większym doświadczeniem, która zostaje liderem grupy i będzie łącznikiem między grupą (ustali z grupą gdzie pójdą na sesje, co będą robili, jakie ciuchy ma zabrac modelka, jaki ma mieć makijaż itp) a mną, modelkami i makijażystkami. Ustalamy, że na następny ranek grupa X ma mieć modelkę Y, po południu modelkę Z, w kolejny dzień kolejną z modelek rano itd. Jest sprawiedliwie. Każda grupa ma każdą z modelek, zawsze na pół dnia. Dziewczyny już przed śniadaniem (o 9) zaczna być przygotowywane (tzn one wstają o 7 rano), po śniadaniu dokańczany makjaż i mniej więcej o 10 są gotowe by grupa porwała je na sesję. Ma się czas (tzn grupa, 5 fotografów - podział czasu w grupie - jak chcą, różnie ludzie sobie to ustalają, np interwały po 15 czy 20 minut każdy sam ma modelkę, niektóre grupy focą bardziej "masowo") na sesje z nią do około godziny 14.00, obiad i wymiana modelek między grupami. Zmiana/poprawienie makijażu i od godz 15.30 modelki sa gotowe na sesje popołudniową (do kolacji około godz 19.30). Po kolacji odpoczynek, rozmowy, piwko. Piątek (o ile będzie nas 25) i sobota wyglądają tak samo, "załatwiamy" wtedy 2 modelki dziennie, ostatnia jest fotografowana w niedzielę przed obiadem. Niektórzy mając daleko do domu urywaja sie około godz 13-14 i dlatego nie zamawiam obiadu, ale jak kto może być dłużej i chce wyjechać o 15.00 do domu to z obiadem nie ma problemu, trzeba tylko zamówić.
Pensjonat chce wpłaty zaliczki do 1 maja. ;) Dość szeroko rozpuszczam więc wici, bo musi do końca miesiąca uzbierać się nas 25 lub 15. Informacja będzie szła dość szeroko - na canon-board, na nikoniarzach, na mojej grupie na FB i SMSami do uczestników poprzednich moich plenerów.
Będę wymagał wpłaty 377 zł do 1.05.2017 (ewentualnie 4 maja). Jeśli nie uzbieramy grupy - kasę zwrócę (całą, 100%). Jeśli grupa sie uzbiera, dokonasz wpłaty ale .. z przyczyn losowych sie wycofasz przed początkiem pleneru to niestety o ile nie znajdzie się zastepstwo na twoje miejsce to te 377 zł przepadnie. Muszę zapłacic modelkom i makijażystom tyle, ile obiecałem. Ale ... o ile nie zrezygnujesz w ostatniej chwili to zapewne zastępstwo sie znajdzie. Zresztą samemu to będzie można ocenić szansę na zastępstwo patrząc na to czy jest długa lista rezerwowych.
Natomiast drugą część pieniędzy"pobytowe" A - 385 zł + 8 zł lub B - 250 zł możecie wpłacić albo na plenerze, albo .. wpłacić można od razu 770 zł (jeśli będzie plener w wersji B to oczywiście na imprezie rozliczę kase dokładnie i zwrócę 143 zł nadpłaty, bo wersja B kosztować będzie 627 zł). Te "pobytowe 250 lub 385 - zależy za ile dni to wam nie przepadnie, nawet jak nie przyjedziecie.
Proszę się wpisywać i podawać czy od czwartku (A, 25 foto, 5 modelek) czy od piątku (B, 15 foto, 3 modelki).
Proszę napisać do mnie także PW i podać nr tel komórkowego do siebie. Ja odpiszę, podam nr konta do wpłat itd.
Pojawi się tu na dole postu lista (będę edytował) uczestników. A ponieważ to mogą być ludzie nie z tego forum, to się nie zdziwcie, że ktoś się pojawił, a w wątku nie ma jego zgłoszenia. Może się zgłosił na olympusclubie, nikoniarzach albo na FB?
Są pytania?
Zapraszam. Zapisujcie się.
Lista: (nicki z różnych forów, nie sugerujcie się, jest kilku użytkowników i użytkowniczek canonów)
nickt - Tomek - Bydgoszcz
freebie - Wojtek - Warszawa
Cybulski - Zbyszek - Warszawa - Konstancin - Jeziorna
rpromin - Roman - Łódź - Pabianice + Monika - koniecznie razem
Monika - tak jak rpromin
piotrkora - Piotr - Wrocław
Beata - - Bydgoszcz
Anyth - Grzegorz - Rzeszów
Sławek - Łódź
RobertMiernik
Gosia Jag - Bydgoszcz
Piotrek77 - UK
malinowskifoto - Inowrocław
Turbuh - Krzysztof - Warszawa
rainer - Grzegorz - Kamieniec Ząbkowicki - Wrocław
anihil - Sebastian - Białystok
Ryw - Rysiek - Warszawa
Pinokio - Marek - Warszawa
pawszm - Paweł - Kraków
photofun - Piotr - Gdańsk
Hesja - Sławek - Warszawa
Abre - Pola G - Warszawa
Vorlon - Artur - Bydgoszcz
Dawid_80 - Dawid - Rzeszów
destrothai
Organizuję od lat blisko 10-ciu plenery, na których fotografowane sa modelki (było tych plenerów kilkanaście, nie liczę dokładnie). Na koncie mam też dwie wyprawy krajobrazowe, zagraniczne (Toskania i Maroko). To są "ogólnodostępne" imprezy. Brali w nich udział najliczniej nikoniarze, ze względu na forum na którym siedzę najwięcej ze względu na sprzet na jakim pracuję. Ale bywają ludzie ze wszystkich systemów. Sporo jest canonierów, sporadycznie posiadacze Pentaxa, Sony, Olympusów czy nawet Haselów i Mamiy, były kiedyś i LF jak robiliśmy ambrotypię.
Zacząłem pełnić na tym forum pewną funkcję, i zresztą nie tylko na tym, moderuję też olympusclub (i nikoniarzy). Tym bardziej będę się starał by imprezy były "wielosystemowe", a informacja o nich była na forum canon-board, olympusclubu i nikoniarzach. Jest też na pewnych grupach na facebooku, trafia więc ta informacja już od pewnego czasu do po prostu fotografów. Nie jest ważne czym fotografują.
Przyznam, że dałem juz informacje o plenerze "modelkowym" w pewien piątek, weekend miałem zapracowany, a do poniedziałku rozeszło się wszystkie 25 miejsc. I nie zdążyłem dać informacji tu i na olympusclubie. Ale skoro było tylu chętnych, że rezerwowych było ... 14 to postanowiłem zrobić to samo nieco ponad miesiąc później.
No doczekałeś się drogi czytelniku ;) informacji o aktualnym naborze. :)
Aha - plener jest nie tylko dla uczestników dowolnego systemu foto, ale też dla osób o różnym stopniu zaawansowania fotograficznego. Dla zaawansowanych, ale też i dla początkujących. Można się tam sporo nauczyć, obserwując jak pracują inni, pytając. Ludzie są życzliwi, chętnie się dzielą wiedzą, wspomagają się sprzętowo (wymiany obiektywami itp.). proszę poczytać opinie o plenerach, niżej dałem linki.
1. Termin - ostatni weekend lipca. Generalnie robię plenery od czwartku do niedzieli, ale nie wiem czy się zbierze 25 fotografujących. Będą więc dwie opcje - A i B.
1A. Termin - preferowany - standardowo od czwartku (wieczorem, przyjazd uczestników pomiędzy obiadem a kolacją) do niedzieli (okolice obiadu wyjazd), od 27 do 30 lipca 2017. 4 dni, 3 noce ;) 25 fotografów, 5 modelek w tym jedna pozująca do aktów, dwie makijążystki (i ja).
1B. Termin gdyby nas było 15 - od piątku (wieczorem, przyjazd uczestników pomiędzy obiadem a kolacją) do niedzieli (okolice obiadu wyjazd), od 28 do 30 lipca 2017. 3 dni, 2 noce ;), 15 fotografów, 3 modelki w tym jedna pozująca do aktów, jedna makijazystka (i ja).
2. Miejsce położone dość centralnie i "przy autostradzie" (więc szybki dojazd) - Ciechocinek, pensjonat Pod Jemiołą Pensjonat Pod Jemiołą (http://www.pensjonatpodjemiola.pl) Byliśmy tam na plenerze w 2014 roku. Wracamy tam, bo tam było świetnie. I standard pensjonatu całkiem wysoki i atmosfera fajna - właścicielka (Hania) sama fotografuje (ambrotypia, mokry kolodion). Ja wiem, że Ciechocinek to się kojarzy z sanatoriami, emerytami itp. :) Tylko ... co nas to obchodzi? Nie będziemy fotografowali na mieście. Zapewniam, że zabraknie nam czasu.
3. Cena noclegów i wyżywienia - po 95 zł nocleg ze śniadaniem, wyżywienie - kolacja 20, obiad 20 zł, czyli dzień z kompletem posiłków kosztuje nas 135 zł. W niedzielę nie weźmiemy obiadu - połowa osób wyjedzie pewnie wcześniej, więc po co płacić za coś z czego większość nie skorzysta. Ci co będą chcieli zjeść zamówią obiad bez problemu. Czyli za cały plener (4 dni, 3 noclegi, pełne wyżywienie) jest do zapłacenia za siebie po 385 zł.
Jeśli plener w wersji 15 fotografów, od piątku to za 3 dni, 2 noclegi i wyżywienie wychodzi 250 zł.
Są także pokoje 1 - osobowe, nie ma problemu z takim zakwaterowaniem (za dopłatą), bo ta cena jaką podałem to jest za zakwaterowanie w pokojach 2 osobowych (albo jak nas będzie dużo to także w 3 osobowych). Jak chesz jedynkę - koniecznie yto zaznacz. Noc o około 30 zł drożej.
Pensjonat ma na tyle atrakcyjne wnętrza (i otoczenie), że spora część sesji zapewne będzie się odbywała na jego terenie. A jednocześnie mamy blisko za miasto, nad Wisłę (łachy pisaku, woda, powalone drzewa itp). Są i inne atrakcje (stajnie, konie). Spokojnie, miejscówki będą, Hania nam opisze co i gdzie, zresztą ci co byli 3 lata temu wiedzą gdzie co jest ciekawego i zaprowadzą.
Nie wiem jaka się okaże frekwencja, czy wypali opcja A czy B. Podam więc 2 opcje cenowe. Celujemy w plener od czwartku do niedzieli, 25 fotografujących w 5 grupach. Jak się nie uda - 15 osób od piątku do niedzieli. Inna cena. Jak się zgłaszasz to napisz czy się piszesz na obie wersje (od czwartku i od piątku) czy tylko na jedną z nich (i jak tak, to na którą?) Wersja dłuższa wychodzi ekonomicznej w przeliczeniu na dzień/modelkę. Wersja krótsza patrząc na cyferki jest tańsza. Więc może być róznie z waszymi "apetytami" na wersję imprezy.
4. Modelki -
wersja A - zakładam, że będzie nas 25 fotografujących i zabieramy 5 modelek (4 "ciuchowe", 1 do aktu)- grupa będzie w proporcjach 5 fotografów na modelkę. Cena ekipy - 385 zł - tyle przypada na głowę każdego fotografa.
wersja B - 15 fotografujących, 3 modelki (nadal 1 do aktu) cena ekipy 377 zł - tyle przypada na głowę każdego. Nie jest zdecydowanie taniej niż w wersji A m.in ze względu na wyższy koszt modelki aktowej na głowę modelki. Tam ona stanowiła 20% modelek, tu będzie to 33% stanu modelek.
Nie podaję (na te chwilę) składu modelek. Tradycyjnie. Ale mam oko i mam kontakty, trafiają się przez to nam takie modelki, które później sa w Playboyu, sa wodziankami u Kuby Wojewódzkiego (dwie takie się nam trafiły - Marta i Angelika - ta co chodzi aktualnie), były 3 finalistki konkursu Miss Polonia, aktualna i była Miss pomorza i kujaw (Paulina i Agata), aktualna miss targów motoryzacyjnych z Poznania (Agata). Po czasie to już nas nie byłoby na nie stać. Czy teraz będzie dziewczyna, która zrobi karierę i będzie szeroko rozpoznawalna - nie wiem. Tego nikt nie może zapewnić.
W obu wersjach jedna modelka będzie pozowała do aktów. Jeśli dostaniemy wsparcie od szefa (albo znajdziemy sponsorów) to "podmienimy" modelkę ciuchową na aktową i aktowe będą wtedy dwie. Makijażystki będziemy mieli dwie w wersji A i jedną w wersji B.
Chciałbym podlinkować recenzje z poprzednich plenerów. Niestety, wszystko przenosi się na FB i ginie w mroku (tym bardziej, że niektóre grupy na FB sa tajne). Nie ma jak linkować. No OK - tu są opinie
z Ciechocinka właśnie: J&J Studio - PLENER W CIECHOCINKU 2014.09 (http://www.jjstudio.pl/photos.php?id=33)
a tu inne, z Łeby J&J Studio - Plener w Łebie 2014.05 (http://www.jjstudio.pl/photos.php?id=32)
Tu wątek o poprzednim plenerze w Ciechocinku, na nikoniarzach Plener modelkowy 4-7 września, Ciechocinek (http://forum.nikoniarze.pl/showthread.php?t=249858) - można się zapytać jak było.
Organizacja pracy na plenerze. Mam schemat wypracowany, sprawdzony i wygląda on tak. Przyjazd uczestników, zakwaterowanie - byle do godziny 19 w czwartek lub piątek (zależy od kiedy plener). Można sobie przyjechac wcześniej, zwiedzic miasteczko i okolice. O 19 z minutami wspólna kolacja i po nim zebranie organizacyjne, bardzo istotny punkt. Tu następuje podział na sztywne grupy 5 fotografów. W tym składzie pracuje sie wszystkie dni! Grupa zostanie tak złożona, że ma mieć minimum 1 osobę z większym doświadczeniem, która zostaje liderem grupy i będzie łącznikiem między grupą (ustali z grupą gdzie pójdą na sesje, co będą robili, jakie ciuchy ma zabrac modelka, jaki ma mieć makijaż itp) a mną, modelkami i makijażystkami. Ustalamy, że na następny ranek grupa X ma mieć modelkę Y, po południu modelkę Z, w kolejny dzień kolejną z modelek rano itd. Jest sprawiedliwie. Każda grupa ma każdą z modelek, zawsze na pół dnia. Dziewczyny już przed śniadaniem (o 9) zaczna być przygotowywane (tzn one wstają o 7 rano), po śniadaniu dokańczany makjaż i mniej więcej o 10 są gotowe by grupa porwała je na sesję. Ma się czas (tzn grupa, 5 fotografów - podział czasu w grupie - jak chcą, różnie ludzie sobie to ustalają, np interwały po 15 czy 20 minut każdy sam ma modelkę, niektóre grupy focą bardziej "masowo") na sesje z nią do około godziny 14.00, obiad i wymiana modelek między grupami. Zmiana/poprawienie makijażu i od godz 15.30 modelki sa gotowe na sesje popołudniową (do kolacji około godz 19.30). Po kolacji odpoczynek, rozmowy, piwko. Piątek (o ile będzie nas 25) i sobota wyglądają tak samo, "załatwiamy" wtedy 2 modelki dziennie, ostatnia jest fotografowana w niedzielę przed obiadem. Niektórzy mając daleko do domu urywaja sie około godz 13-14 i dlatego nie zamawiam obiadu, ale jak kto może być dłużej i chce wyjechać o 15.00 do domu to z obiadem nie ma problemu, trzeba tylko zamówić.
Pensjonat chce wpłaty zaliczki do 1 maja. ;) Dość szeroko rozpuszczam więc wici, bo musi do końca miesiąca uzbierać się nas 25 lub 15. Informacja będzie szła dość szeroko - na canon-board, na nikoniarzach, na mojej grupie na FB i SMSami do uczestników poprzednich moich plenerów.
Będę wymagał wpłaty 377 zł do 1.05.2017 (ewentualnie 4 maja). Jeśli nie uzbieramy grupy - kasę zwrócę (całą, 100%). Jeśli grupa sie uzbiera, dokonasz wpłaty ale .. z przyczyn losowych sie wycofasz przed początkiem pleneru to niestety o ile nie znajdzie się zastepstwo na twoje miejsce to te 377 zł przepadnie. Muszę zapłacic modelkom i makijażystom tyle, ile obiecałem. Ale ... o ile nie zrezygnujesz w ostatniej chwili to zapewne zastępstwo sie znajdzie. Zresztą samemu to będzie można ocenić szansę na zastępstwo patrząc na to czy jest długa lista rezerwowych.
Natomiast drugą część pieniędzy"pobytowe" A - 385 zł + 8 zł lub B - 250 zł możecie wpłacić albo na plenerze, albo .. wpłacić można od razu 770 zł (jeśli będzie plener w wersji B to oczywiście na imprezie rozliczę kase dokładnie i zwrócę 143 zł nadpłaty, bo wersja B kosztować będzie 627 zł). Te "pobytowe 250 lub 385 - zależy za ile dni to wam nie przepadnie, nawet jak nie przyjedziecie.
Proszę się wpisywać i podawać czy od czwartku (A, 25 foto, 5 modelek) czy od piątku (B, 15 foto, 3 modelki).
Proszę napisać do mnie także PW i podać nr tel komórkowego do siebie. Ja odpiszę, podam nr konta do wpłat itd.
Pojawi się tu na dole postu lista (będę edytował) uczestników. A ponieważ to mogą być ludzie nie z tego forum, to się nie zdziwcie, że ktoś się pojawił, a w wątku nie ma jego zgłoszenia. Może się zgłosił na olympusclubie, nikoniarzach albo na FB?
Są pytania?
Zapraszam. Zapisujcie się.
Lista: (nicki z różnych forów, nie sugerujcie się, jest kilku użytkowników i użytkowniczek canonów)
nickt - Tomek - Bydgoszcz
freebie - Wojtek - Warszawa
Cybulski - Zbyszek - Warszawa - Konstancin - Jeziorna
rpromin - Roman - Łódź - Pabianice + Monika - koniecznie razem
Monika - tak jak rpromin
piotrkora - Piotr - Wrocław
Beata - - Bydgoszcz
Anyth - Grzegorz - Rzeszów
Sławek - Łódź
RobertMiernik
Gosia Jag - Bydgoszcz
Piotrek77 - UK
malinowskifoto - Inowrocław
Turbuh - Krzysztof - Warszawa
rainer - Grzegorz - Kamieniec Ząbkowicki - Wrocław
anihil - Sebastian - Białystok
Ryw - Rysiek - Warszawa
Pinokio - Marek - Warszawa
pawszm - Paweł - Kraków
photofun - Piotr - Gdańsk
Hesja - Sławek - Warszawa
Abre - Pola G - Warszawa
Vorlon - Artur - Bydgoszcz
Dawid_80 - Dawid - Rzeszów
destrothai