PDA

Zobacz pełną wersję : Canon 350d

rambosz
28-04-2006, 22:41
Kupiłem Canona 350d. Jestem amatorem w fotografii. i mam pytanie. czytając instrukcje doczytałem się, że nie można celować na monitorze...:/ czy to możliwe... jeżeli jest ktoś kto może mi pomóc to proszę.

P.S. może to nie aprat dla mnie??

AQUANTA
28-04-2006, 22:50
Chodzi o robienie zdjęc celując z LCD ?
Tak to już jest w lustrzankach. Nic na to nie poradzisz.
Jednak z tego co czytałem pojawiła się już jakaś lustrzanka z takim gadzetem.

Ja przekonałem się do robienie zdjęć przez wizjer.
Celowanie z LCD przydaje się tylko do robienia zdjęc z perspektywy zaby lub z nad głowy.

MMM
28-04-2006, 22:50
Chyba jedyną lustrzanką w której można celować na LCD jest E-330. Tyle że wtedy nie działa autofocus.

Z tego co piszesz, to chyba jednak nie jest aparat dla ciebie. Ktoś ci dał na komunię? :lol:

Robson01
28-04-2006, 22:51
Jeżeli pytasz o to czy można robić zdjęcia 350D patrząc na ekran LCD to oczywiście nie!
Jeżeli to dla Ciebie ważne (robienie zdjęć za pomocą LCD) to masz rację - ten aparat nie jest dla Ciebie :-)

mungo
28-04-2006, 22:52
łojoj:p No ten Canon to jest DSLR, czyli tak zwana lustrzanka cyfrowa-to znaczy, że światło nie pada na matryce podczas kadrowania, tylko systemem luster kierowane jest do naszego oka. W lustrzankach cyfrowych kadrowanie na monitorku maja tylko najnowsze Olympusy. Jak jesteś amatorem, to czemu 3000 zł na sprzęt wydawałeś bez uprzedniego zapoznania się z nim?

wojtek_j
28-04-2006, 22:54
Wiesz co to może wywal ten aparat tylko powiedz gdzie.Jak chcesz patrzeć w wyświetlacz to kup sobie mały aparat.350D to raczej nie jest zabawka i jak nie znasz jakiś podstaw co do fotografii to lepiej się najpierw duuuużo poucz.Samo naciśnięcie guzika nie zrobi ci dobrego zdjęcia.

mungo
28-04-2006, 22:58
Sprzedaj, albo pożycz komuś z rodziny;)

Vresviik
28-04-2006, 22:59