Zobacz pełną wersję : Problem z serwisem w Berlinie
prezes81
17-02-2017, 16:20
Witam! Czy miał ktoś kiedys problem z srwisem w Berlinie tzn długo czekał na naprawe?? ja wysłełem 5dmkIII do kalibracji AF ok miesiąc temu i ani widu ani słychu... Aparat kupiłem w firmie Fotogandini i wysłałem przez niego. Do tej pory nie moge sie doprosic o jakas informacje czy aparat jest gotowy czy jak... podobno aparaty z dystrybucji Japońskiej (tak mi powiedziano) długo czkaja na serwis... Zaczynam sie martwic. Fotogandini zapewnia mnie żę na bank nie zaginał bo nigdy sie to nie zdarzyło ale czy to jest normalne ze na kalibracje trzeba czekac miesiac i Bóg raczy wiedziec ile jeszcze?
my na razie jesteśmy na etapie rozwiązywania problemów z serwisem na Żytniej , tak że tak
RobertON
17-02-2017, 18:37
Aparat kupiłem w firmie Fotogandini i wysłałem przez niego.
O ile faktycznie został tam wysłany...do tego Berlina.
Chyba nie pytasz gdzie trzeba. Jak masz "zapewnienie" to czekaj sobie dalej, a nie jakieś wrzutki o narzekanie na serwis w berlinie? Sprawdź sobie numer listu przewozowego, to będziesz wiedział gdzie jest sprzęt.
A coś serwisem na Żytniej jest nie tak ? Z berlina podobno i tak do Warszawy wysyłają
robertskc7
17-02-2017, 20:29
A coś serwisem na Żytniej jest nie tak ? Z berlina podobno i tak do Warszawy wysyłają
Zajeżdżam osobiście z aparatem na kalibrację AF. Ustalam cenę i termin odbioru. Dzwonię w dzień odbioru, a oni że nie dostali ode mnie mailowego potwierdzenia, w którym zasugerowali mi wymianę migawki. Po wymianie migawki ( kalibracje w cenie) Af działa jak działał.
Zajeżdżam osobiście z aparatem na kalibrację AF. Ustalam cenę i termin odbioru. Dzwonię w dzień odbioru, a oni że nie dostali ode mnie mailowego potwierdzenia, w którym zasugerowali mi wymianę migawki. Po wymianie migawki ( kalibracje w cenie) Af działa jak działał.
Zawożę 2 body, kilka szkieł, po odbiorze wszystko działa super
robertskc7
17-02-2017, 22:31
Zawożę 2 body, kilka szkieł, po odbiorze wszystko działa super
Do czyszczenia oddawałeś ? :P
Do czyszczenia oddawałeś ? :P
Kalibracja a że sprzęt kilkadziesiąt tysięcy to zawiozłem osobiście. Niestety problem miałem z topowymi szkłami, co nie powinno mieć miejsca.
Moim postem chciałem uświadomić bezsensowność pojedynczych wpisów o jakości serwisu. Na jeden negatyw w sieci średnio przypada tysiące zadowolonych klientów.
Powered by vBulletin® Version 4.2.5 Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.