Szkoła Retuszu
11-02-2017, 19:14
Zobaczysz, jak efektywnie użyć najlepszych technik.
Dowiesz się, jakie narzędzia usprawnią twoją pracę.
Dostaniesz materiały w postaci plików PSD z omówieniem metod, poruszanych na szkoleniu.
Szkolenie prowadzi praktyk, który na co dzień pracuje dla znanych fotografów i marek.
Zrozumiesz proces postprodukcji reklamowej i fotomontażu
PROGRAM WARSZTATÓW
PODSTAWY FOTOMONTAŻU
1.Perspektywa:
wprowadzenie (rodzaje perspektyw)
ułatwienia dla początkujących (linia horyzontu).
2.Światło:
rodzaje (miękkie, ostre, kierunkowe, rozproszone, białe, zabarwione);
zachowanie (mgła, deszcz, subsurface scattering, różne powierzchnie).
3.Kontrast i kolory:
teoria koloru;
dzielenie planów i wyrównywanie;
perspektywa atmosferyczna.
4.Cienie, błyski, odbicia:
rodzaje (rzucony, własny);
charakter (miękki, ostry);
zachowanie (mięknie, podąża za powierzchnią, wydobywa strukturę powierzchni)
kolor;
krawędzie.
5.Głębia ostrości:
kontrola detalu (skupić detal w jednym miejscu, temat zdjęcia);
krawędź;
tekstura;
bokeh.
6.Efekty:
halacje;
zjawiska atmosferyczne (deszcz, mgła, promienie światła);
symulowanie powierzchni obiektywu (brud, bliki);
poruszenie;
caustics;
uspójnianie fotograficzności wszystkich elementów (dystorsje, aberacje, winiety).
7.Tworzenie, szukanie i przygotowanie materiałów:
jakość (ziarno i rozdzielczość);
perspektywa;
wycinanie.
8.Co dalej?:
wskazówki odnośnie dalszej nauki; *bibliografia.
RETUSZ REKLAMOWY: POSTAĆ:
1.Retusz:
filozofia;
podstawowe techniki czyszczenia.
2.Światłocień:
techniki dodge&burn;
podkreślanie trójwymiarowości.
3.Ostrzenie:
kiedy;
co;
jakie techniki.
4.Kontrast i kolory:
uśrednianie;
nasycenie (głębia nasycenia, kontrast nasycenia);
podział planów.
Na warsztaty weź laptopa oraz tablet graficzny (jeżeli używasz).
Każdy uczestnik warsztatów (stacjonarnych i online) otrzyma bezpłatny, nieograniczony dostęp do nagrania warsztatów.
Warsztaty online odbywają się na platformie do webinarów. Uczestnicy mają udostępniony obraz ekranu prowadzącego i słyszą jego głos. Mogą zadawać pytania na czacie. Otrzymują również materiały, by pracować podczas warsztatów.
RABAT 50 ZŁ na warsztaty stacjonarne i online na hasło: CANON BOARD
ZAPISY: Retusz reklamowy i podstawy fotomontażu | Szkoła Retuszu (http://szkolaretuszu.pl/warsztaty/retusz-reklamowy-i-podstawy-fotomontazu/)
Dodatkowe informacje: kontakt@szkolaretuszu.pl, 794 401 447
Prowadzący:
Łukasz Kendryna, obecnie pracuje jako profesjonalny retuszer w studiu post-produkcji cyfrowej (m.in. dla marek Gucci, Cubus, Reporter Young), z zawodu fotograf i pedagog. Doświadczony instruktor, prowadził dziesiątki kursów z post-produkcji cyfrowej i praktycznej obsługi programu Photoshop. Pracował zarówno w obsłudze reklamy internetowej, jak i w produkcji, w tym na planach zdjęciowych. Wieloletni dziennikarz serwisów o tematyce gier video. Maniak amerykańskiego kina akcji i gier video, prywatnie nerd.
Dowiesz się, jakie narzędzia usprawnią twoją pracę.
Dostaniesz materiały w postaci plików PSD z omówieniem metod, poruszanych na szkoleniu.
Szkolenie prowadzi praktyk, który na co dzień pracuje dla znanych fotografów i marek.
Zrozumiesz proces postprodukcji reklamowej i fotomontażu
PROGRAM WARSZTATÓW
PODSTAWY FOTOMONTAŻU
1.Perspektywa:
wprowadzenie (rodzaje perspektyw)
ułatwienia dla początkujących (linia horyzontu).
2.Światło:
rodzaje (miękkie, ostre, kierunkowe, rozproszone, białe, zabarwione);
zachowanie (mgła, deszcz, subsurface scattering, różne powierzchnie).
3.Kontrast i kolory:
teoria koloru;
dzielenie planów i wyrównywanie;
perspektywa atmosferyczna.
4.Cienie, błyski, odbicia:
rodzaje (rzucony, własny);
charakter (miękki, ostry);
zachowanie (mięknie, podąża za powierzchnią, wydobywa strukturę powierzchni)
kolor;
krawędzie.
5.Głębia ostrości:
kontrola detalu (skupić detal w jednym miejscu, temat zdjęcia);
krawędź;
tekstura;
bokeh.
6.Efekty:
halacje;
zjawiska atmosferyczne (deszcz, mgła, promienie światła);
symulowanie powierzchni obiektywu (brud, bliki);
poruszenie;
caustics;
uspójnianie fotograficzności wszystkich elementów (dystorsje, aberacje, winiety).
7.Tworzenie, szukanie i przygotowanie materiałów:
jakość (ziarno i rozdzielczość);
perspektywa;
wycinanie.
8.Co dalej?:
wskazówki odnośnie dalszej nauki; *bibliografia.
RETUSZ REKLAMOWY: POSTAĆ:
1.Retusz:
filozofia;
podstawowe techniki czyszczenia.
2.Światłocień:
techniki dodge&burn;
podkreślanie trójwymiarowości.
3.Ostrzenie:
kiedy;
co;
jakie techniki.
4.Kontrast i kolory:
uśrednianie;
nasycenie (głębia nasycenia, kontrast nasycenia);
podział planów.
Na warsztaty weź laptopa oraz tablet graficzny (jeżeli używasz).
Każdy uczestnik warsztatów (stacjonarnych i online) otrzyma bezpłatny, nieograniczony dostęp do nagrania warsztatów.
Warsztaty online odbywają się na platformie do webinarów. Uczestnicy mają udostępniony obraz ekranu prowadzącego i słyszą jego głos. Mogą zadawać pytania na czacie. Otrzymują również materiały, by pracować podczas warsztatów.
RABAT 50 ZŁ na warsztaty stacjonarne i online na hasło: CANON BOARD
ZAPISY: Retusz reklamowy i podstawy fotomontażu | Szkoła Retuszu (http://szkolaretuszu.pl/warsztaty/retusz-reklamowy-i-podstawy-fotomontazu/)
Dodatkowe informacje: kontakt@szkolaretuszu.pl, 794 401 447
Prowadzący:
Łukasz Kendryna, obecnie pracuje jako profesjonalny retuszer w studiu post-produkcji cyfrowej (m.in. dla marek Gucci, Cubus, Reporter Young), z zawodu fotograf i pedagog. Doświadczony instruktor, prowadził dziesiątki kursów z post-produkcji cyfrowej i praktycznej obsługi programu Photoshop. Pracował zarówno w obsłudze reklamy internetowej, jak i w produkcji, w tym na planach zdjęciowych. Wieloletni dziennikarz serwisów o tematyce gier video. Maniak amerykańskiego kina akcji i gier video, prywatnie nerd.