PDA

Zobacz pełną wersję : Cashback - jak długo czekaliście na "dane do zalogowania"?



janhalb
11-01-2017, 18:56
Kupiłem 80D, jeszcze tego samego dnia (5 stycznia) przesłałem wszystkie dane i potrzebne skany etc. żeby skorzystać cashbacku. Bardzo szybo (po godzinie) dostałem maila zwrotnego ("z automatu"), w którym stało, że:


W ciągu 2 dni roboczych wyślemy na podany adres e-mail dane do zalogowania się w naszym systemie śledzenia zmian on-line.

Dziś jest już 11 stycznia - i cisza. Zakładając, że piątek (6 stycznia) był dniem wolnym od pracy, dwa dni robocze zdecydowanie minęły (poniedziałek i wtorek), dziś kończy się trzeci.

Kiedyś już korzystałem z cashbacku (cztery i pół roku temu)i wtedy, jak pamiętam, przyszło prawie od razu. Macie jakieś doświadczenia w tym względzie? Czekać spokojnie czy może napisać do nich i dopytywać?...

akustyk
11-01-2017, 20:23
ja dostalem login na drugi dzien.
czy moze wypelnilem wniosek o 23:55 w poniedzialek, o 23:57 przyszedl mail z potwierdzieniem. we wtorek 00:10 dotarl login.

no ale jeszcze do dzis nie potwierdzili zwrotu kapusty :)

janhalb
11-01-2017, 20:28
No właśnie, a ja już czekam trzy dni... Pisać do nich? (...pisz pan na Berdyczów?)

akustyk
11-01-2017, 21:40
No właśnie, a ja już czekam trzy dni... Pisać do nich? (...pisz pan na Berdyczów?)

Nie no. Czekaj

biodar
11-01-2017, 22:01
dostałem za dwa dni

tombas
12-01-2017, 09:18
może to głupie, ale moja poczta czasem robi dziwne rzeczy... sprawdzałes folder spam? (na kompie i na serwerze)

janhalb
12-01-2017, 19:57
sprawdzałes folder spam? (na kompie i na serwerze)

Jasne, od tego zacząłem... Ale nic (dalej nic, choć dziś mija już czwarty dzień roboczy...).

Zbegen
12-01-2017, 20:24
Ja dostałem chwilę po zarejestrowaniu zgłoszenia, ale robiłem to jeszcze w grudniu.


Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk

MartinYa
12-01-2017, 20:40
Ja na dane czekałem około 2-3 tygodnie

jerzyp
12-01-2017, 22:23
Forsa na konto jest do miesiąca

jerzyp
12-01-2017, 23:34
Poczytaj dobrze regulamin promocji CASHBACK Zwrot pieniędzy przy zakupie obiektywów objętych promocją – nawet do 3440 zł - Canon Polska (http://www.canon.pl/lens-promo/terms-and-conditions/pl/)
Promocji nie podlegaja obiektywy kupione w zestawie z korpusem , musisz kupić korpus-body plus dodatkowy obiektyw za który masz zwrot

bejzbol
13-01-2017, 07:48
Aktualnie są dwa różne cashbacki - jeden gdzie musisz kupić body + obiektyw a drugi gdzie możesz niezależnie kupować samo body bądź sam obiektyw. Ja mialem dane do logowania na drugi dzień

janhalb
14-01-2017, 01:13
Ja na dane czekałem około 2-3 tygodnie

No, to mnie uspokoiłeś. Trochę się bałem, że może coś nie tak ze zgłoszeniem, a nie ukrywam, że mi na tym caschbacku zależy.

--- Kolejny post ---


Promocji nie podlegaja obiektywy kupione w zestawie z korpusem (...)

Ależ ja też nie staram się o cashback za obiektyw, tylko za 80D, za który dają 430 zł zwrotu (http://www.canon.pl/cashback/) niezależnie od tego, w jakim zestawie go kupisz.

arkosol
14-01-2017, 10:46
Wysłałem skany kodów 29.12.2016,wczoraj przyszedł mail z Canona o pozytywnej weryfikacji i że otrzymam zwrot w ciągu 28 dni.

Docsbo
15-01-2017, 23:06
Kody to miałem po 4-5 dniach, (maj 2016)


Sent from my iPad using Tapatalk

janhalb
18-01-2017, 21:40
Ciekawostka...

Przyszedł mail z Canona - ale nie z "danymi do logowania", tylko z informacją, że muszę im dosłać jeszcze raz zrobione zdjęcie kodów kreskowych etc., bo zostały zeskanowane a nie wycięte z pudełka. Tyle, że żeby je przesłać jeszcze raz, muszę się zalogować, a danych do zalogowania wciąż brak.

Zadzwoniłem na infolinię. Pan (miły i kompetentny) potwierdził, że muszę wyciąć z pudełka, zdziwił się, że nie doszły dane do logowania i przekazał do odpowiedniego działu prośbę o ich ponowne (?) wysłanie. Więc mam je dostać jutro / pojutrze. Zobaczymy.

Ale o co chodzi z tym wycinaniem z pudełka? Nie omieszkałem zapytać, bo wydało mi się to idiotyczne. Co się okazuje: Canon broni się w ten sposób przed oszustami, którzy kupowali sprzęt w sklepach internetowych, skanowali pudełko, wysyłali dane do cashbacku, po czym... zwracali sprzęt do sklepu (bo mają prawo). I w ten sposób oni dostawali kasę z cashbacku, a potem jakiś Bogu ducha winny, uczciwy klient już nie mógł z cashbacku skorzystać, bo ten egzemplarz aparatu czy obiektywu już został "wykorzystany".

Kurczę, nie wpadłbym na to. Chyba nie nadaję się na złodzieja :-(

siudym
21-01-2017, 12:18
Ja zarejestrowalem na poczatku grudnia zakup 10-18 IS, danych logowania nie mam do DZIS... Po okolo 3 tygodniach od rejestracji dostalem emaila, ze kod musi byc wyciety z boxu i trzeba wyslac je logujac sie na tej ich stronie - oczywiscie kodow nie dostalem. Pisalem, dzwonilem.... Dostalem emaila jakiegos aby odpisac i w zalaczniku przeslac foto wycietego kodu i boxu. I nic nie dalo - totalny chaos. Juz nie licze na te 130zl nawet. Nie mam sil juz. A kupilem w cyfrowe.pl bo to chyba oficjalny sprzedawca canona.

Moze to strategia canona - zawsze jakas ilosc takich osob = oszczednosci.

biodar
21-01-2017, 15:48
po 3 tygodniach to miałem kasę na koncie

janhalb
23-01-2017, 00:56
No, ja w końcu te kody dostałem, wysłałem im zdjęcie kodów wyciętych z pudełka... I zobaczymy.

siudym
05-02-2017, 11:51
Cashback (kasa) juz dotarla. Trwalo to 2 miesiace, ale przynajmniej mam z glowy. Dla mnie sprawa byla o tyle irytujaca, poniewaz obiektyw z cashbackiem zamawialem dla znajomego (starsza osoba, sama by w zyciu nie ogarnela rejestracji). Co jak co powinni nieco poprawic system rejestrowania sie - w trakcie rejestrowania wszystkiego powinnismy sami zakladac konto (login,haslo) i miec zaraz po rejestracji mozliwosc zalogowania sie aby miec kontrole nad wszystkim.

Janeek
10-02-2017, 23:17
Ile czekaliście na zwrot z promocji Canon Europe na obiektywy (przy zakupie z body)? Ja już niestety 2 miesiąc od potwierdzenia i dalej kasy nie ma. Na infolinii mówią, że wszystko ok z wnioskiem i trzeba czekać :P

Tom77
10-02-2017, 23:17
Ile czekaliście na zwrot z promocji Canon Europe na obiektywy (przy zakupie z body)? Ja już niestety 2 miesiąc od potwierdzenia i dalej kasy nie ma. Na infolinii mówią, że wszystko ok z wnioskiem i trzeba czekać :P

skoro tak mówią na infolinii ....

Janeek
10-02-2017, 23:34
skoro tak mówią na infolinii ....

i to ma być odpowiedź na zadane przeze mnie pytanie "Ile czekaliście na zwrot z promocji Canon Europe na obiektywy (przy zakupie z body)?"?

Tom77
10-02-2017, 23:38
i to ma być odpowiedź na zadane przeze mnie pytanie "Ile czekaliście na zwrot z promocji Canon Europe na obiektywy (przy zakupie z body)?"?

!Tak!

Janeek
11-02-2017, 01:11
To wiadomo, skąd ta liczba Twoich postów.

arkosol
11-02-2017, 11:52
U mnie minął termin dwa dni temu, a przelewu nadal brak.

daVe
11-02-2017, 13:39
16 stycznia się zarejestrowałem, po 12 minutach dostałem dane do logowania.

30 stycznia potwierdzili poprawność wniosku.

3 lutego otrzymałem pieniądze.

Tapatalknięte z Honorem

Janeek
12-02-2017, 03:59
16 stycznia się zarejestrowałem, po 12 minutach dostałem dane do logowania.

30 stycznia potwierdzili poprawność wniosku.

3 lutego otrzymałem pieniądze.

Tapatalknięte z Honorem

Dave która to była promocja?

daVe
12-02-2017, 14:23
Sam obiektyw

Tapatalknięte z Honorem

arkosol
15-02-2017, 21:40
Dziś dotarł przelew, aparat plus obiektyw. Od czasu potwierdzenia czekałem 34 dni.

Jago
16-02-2017, 17:18
21 stycznia złożyłem wniosek, 3 lutego otrzymałem informacje o jego zaakceptowaniu a 15 lutego kasa wpłynęła na konto :-)