PDA

Zobacz pełną wersję : 2-gi fotograf- jak zacząć?



pawelp430
23-12-2016, 18:45
Witam wszystkich forumowiczów,

na początku chciałem powiedzieć ,że jestem fotografem amatorem i dotychczas zajmowałem się fotografią krajobrazową/ przyrodniczą ,ale też raz na jakiś czas ślubna czy też fotografią chrzcin. Były to raczej imprezy rodzinne lub też z polecenia bliższego grona znajomych.

Czas chyba pójść krok dalej i nabrać nowego doświadczenia. Chciałbym zacząć występować w roli drugiego fotografa razem z profesjonalistą.
Pytanie jak zacząć robić coś takiego? Gdzie można znaleźć osoby poszukujące takich jak ja?
Fotografia nie zajmuje się od wczoraj i myślę że wiedzę jakąś mam również o sprzęcie jak i o tym jak z niego korzystać ,ale nie każdy chce współpracować z takimi osobami ,które na co dzień nie pracują i nie zarabiają na zdjęciach stąd moje pytanie :)

Z góry dzięki za pomoc ;)

aptur
23-12-2016, 19:18
Daj ogłoszenie (lokalny portal, OLX) albo podjedź napisz do pobliskiego fotografa, że chętnie zrobisz zdjęcia jako drugi fotograf. Jeśli robiłeś już ślub czy chrzest to zrób sobie nawet skromne portfolio i uderzaj jako jedyny fotograf. Jak zaczniesz od niskiej stawki to masz szansę na pierwsze zlecenie.

pawelp430
23-12-2016, 19:33
Zlecenie sam w całości już robiłem jednak chciałbym zrobić coś więcej. Dowiedzieć się więcej i pracować z profesjonalnym fotografem :)

Tom77
23-12-2016, 19:34
Zlecenie sam w całości już robiłem jednak chciałbym zrobić coś więcej. Dowiedzieć się więcej i pracować z profesjonalnym fotografem :)

To znajdź go i zapytaj czy chce pracować z tobą

aptur
23-12-2016, 19:39
To znajdź go i zapytaj czy chce pracować z tobą

Większość odpowie, że nie chce. Chyba że kolega będzie pomocnikiem do trzymania blendy.

Element7th
24-12-2016, 08:52
DRUGI FOTOGRAF NA ŚLUB - ZBUDUJ PORTFOLIO (https://www.facebook.com/groups/drugifotografslubny/?fref=ts)

Comosur
24-12-2016, 09:51