Zobacz pełną wersję : Czy warto jeszcze zakupić 400D + obiektyw Praktica 18-55?
Witam, planuje kupić tanią lustrzankę aby amatorsko robić zdjęcia (może z czasem coś się o tym uczyć). Mam do dyspozycji tylko 450 zł. Z tego tytułu jest moje pytanie czy opłaca się zakupić Canona 400D z obiektywem 18-55 Praktica + karta pamięci 2GB za właśnie 450 zł?
Właściciel podaje następujący przebieg: 9300 zdjęć.
Dziękuję za pomoc. pozdrawiam :)
Canona 400D z obiektywem 18-55 Praktica
Co to za obiektyw 18-55 Practica?
Przepraszam mój błąd :). Obiektyw jest standardowy a Praktica to chyba filtr który był założony. Nie znam się a zasugerowałem się zdjęciem.
To nie jest zły aparat za ta cenę. Obiektyw na początek też może być. Pogadaj jeszcze ze sprzedającym. Może się uda za 400zł. Ten filtr to sobie możesz darować.
To jest całkiem dobry aparat, także dziś, jednak jest dość starym modelem, i bardzo dużo zależy od jego stanu.
Niestety w 400d nie da się bezpośrednio sprawdzić ile zrobił zdjęć (taka możliwość jest w nowszych aparatach, np. 450d, 40d - kabelek USB, darmowy program i masz stan licznika). W 350d i 400 też można, ale trzeba wgrać do aparatu "nakładkę" na oryginalne oprogramowanie, i ta nakładka udostępnia większe możliwości, niż producent przewidział, m.in. pokazuje stan licznika zrobionych zdjęć.
Napisałem, że liczy się stan aparatu: jeśli jest mocno używany, to widać po obudowie, i za taką cenę bym nie brał.