Zobacz pełną wersję : Obiektyw na prezent
tomorrowday
13-09-2016, 20:16
Witam.
Na początku zaznaczę, że kompletnie nie znam się na fotografii a obiektywu nie szukam dla siebie tylko ma to być prezent dla męża, który interesuje się fotografią i jest naszym fotografem na rodzinnych imprezach typu 18-nastki, rocznice.
Obecnie posiada Canona 70D + Tamron 17-50, Canon 50,1.8 i chyba jeszcze 85, 1.8. Lampe błyskową też ma,chyba Canon 430ex
Cena obiektywu to max 3000zł i ma to być ZOOM,który będzie nadawał się na rodzinne imprezy.
Czy obiektyw Sigma 24-70mm, f/2.8 będzie pasował do tego body ? Przejrzałam kilka różnych starych tematów na forach i raz piszą, że tak a raz że nie. Czy może zaproponujecie ewentualnie coś innego w tej cenie ?
Pozdrawiam
Ania
Jesli ta sigma ma mocowanie EF bedzie pasowala.
Moze kup mu canona 10-18 lub 10-22. Sigma pokrywa mu zakresy ktore juz ma i jest ciemniejsza (ok zoom wygoda itp). Ale, ultra szeroki zoom tez bedzie ok, szczegolnie na domowe imprezy gdzie brakuje miejsca aby zlapac wszystko.
Witam.
Na początku zaznaczę, że kompletnie nie znam się na fotografii a obiektywu nie szukam dla siebie tylko ma to być prezent dla męża, który interesuje się fotografią i jest naszym fotografem na rodzinnych imprezach typu 18-nastki, rocznice.
Obecnie posiada Canona 70D + Tamron 17-50, Canon 50,1.8 i chyba jeszcze 85, 1.8. Lampe błyskową też ma,chyba Canon 430ex
Cena obiektywu to max 3000zł i ma to być ZOOM,który będzie nadawał się na rodzinne imprezy.
Czy obiektyw Sigma 24-70mm, f/2.8 będzie pasował do tego body ? Przejrzałam kilka różnych starych tematów na forach i raz piszą, że tak a raz że nie. Czy może zaproponujecie ewentualnie coś innego w tej cenie ?
Pozdrawiam
Ania