PDA

Zobacz pełną wersję : Prośba o pomoc - ocena fotografii ze ślubu



Erulisse
11-06-2016, 18:54
Witam, bardzo proszę o pomoc i obiektywną ocenę pracy mojego fotografa. Niedawno otrzymałam album wraz ze wszystkimi zdjęciami od fotografa który robił zdjęcia na moim ślubie. Pewne osoby z mojego otoczenia bardzo je skrytykowały, mi ciężko jest je obiektywnie ocenić, po za tym nie znam się na tym, dlatego zalogowałam się na tym forum. Jednak nawet jako laik mogę jednak powiedzieć, że fotograf nie zachowywał się profesjonalnie, a także przez długi czas nie chciał udostępnić mi oryginałów zdjęć.

Tutaj zamieszczam link do strony z obrobionymi zdjęciami:
https://www.flickr.com/photos/134683417@N02/albums/with/72157663369812351
Albumy: Ania & Wojtek oraz poprawki.

Z góry dziękuję za odpowiedź.

r_m
11-06-2016, 19:11
Chyba "poszło na noże", skoro powstał ten wątek.
Co to znaczy, że "fotograf nie zachowywał się profesjonalnie" i "nie chciał udostępnić oryginałów zdjęć" (co rozumiesz przez "oryginały", jaka była treść umowy z fotografem)?

michalab
11-06-2016, 19:13
Moim zdaniem fotograf nic specjalnego nie zdziałał, ani nie zepsuł. Po co Ci właściwie ta ocena? Jako pamiątka raczej zdają egzamin, ale to się okaże po czasie. Ja bym się nie martwił na zapas, a znajomym, którzy twierdzą, że to czy inne zdjęci im się nie podoba, odpowiedział "i co z tego?". Ciesz się ślubem, zdjęciami też jeśli Ci odpowiadają, a jeśli nie to machnij ręką i tak już ich nie naprawisz.

r_m
11-06-2016, 19:35
Po co Ci właściwie ta ocena?

Niektórzy fotografowie na spotkaniu pokazują piękne albumy z nie swoimi zdjęciami, nie takie, jakie mają na stronie (i mówią, że "para nie zgodziła się na publikację"). Jeśli para widziała zdjęcia zupełnie innego rodzaju, innej klasy (i innych autorów), może czuć się niezbyt dobrze, gdy widzi, że zdjęcia z ich ślubu są zupełnie inne.