Zobacz pełną wersję : Pierwsza lampa błyskowa do Canon 600D - dla amatora
Planuję zakup lampy błyskowej do swojego Canona 600D. Jestem amatorem i mam bardzo ograniczony budżet na ten cel ok 300-400zł (opcja dozbieraj i kup lepszą odpada). Fotografuję głównie imprezy rodzinne (dom, plener), uroczystości w kościele, urlopowe wypady, rzadko portrety. Wstępnie znalazłem taki model: THINKLITE TT-680 - za ok 369zł. To pewnie jakiś chińczyk ale ma HSS jako chyba jedyny w tym przedziale cenowym. Pytanie czy ta funkcja będzie mi w ogóle potrzeba przy takim amatorskim fotografowaniu?? Jak byście ocenili tą lampę wg parametrów (a nie tylko marki) w stosunku do tego co mamy na rynku za tą cenę? Pozdrawiam i z góry dziękuję za pomoc.
jeśli nie musi być nowa, to za 400zł znajdziesz canona 430ex wer.I (sprzet raczej amatorski, wiec "wybłyskana nie będzie)
Z danych technicznych to jest ok. Moc lampy GN 58, ma E-TTL, I HSS. Nie wiadomo Jak z jakościĂ* I wytrzymałościĂ* tego produktu. Z chinoli dobrá pozycjá cieszycie sié Yongnuo sá wierná kopiá lamp systemowych choć ròżnie jest z temp barwowá błysku.
Planuję zakup lampy błyskowej do swojego Canona 600D. Jestem amatorem i mam bardzo ograniczony budżet na ten cel ok 300-400zł (opcja dozbieraj i kup lepszą odpada). Fotografuję głównie imprezy rodzinne (dom, plener), uroczystości w kościele, urlopowe wypady, rzadko portrety. Wstępnie znalazłem taki model: THINKLITE TT-680 - za ok 369zł. To pewnie jakiś chińczyk ale ma HSS jako chyba jedyny w tym przedziale cenowym. Pytanie czy ta funkcja będzie mi w ogóle potrzeba przy takim amatorskim fotografowaniu?? Jak byście ocenili tą lampę wg parametrów (a nie tylko marki) w stosunku do tego co mamy na rynku za tą cenę? Pozdrawiam i z góry dziękuję za pomoc.
Używana 430ex
1) używana Canon 430ex (po raz trzeci polecona w tym wątku)
2) po dozbieraniu (wiem wiem...) 50-60zł: używana Canon 430ex II ALBO używana Canon 580ex (czasem można znaleźć w naprawdę dobrym stanie)
3) używana Metz 48AF-1