Zobacz pełną wersję : Statyw do lustrzanki cyfrowej EOS 700 D - jaki ?
:roll:
Jestem początkujący. Chciałbym fotografować przyrodę, także filmować (krajobraz, czasami mikro).
Pytanie do zaawansowanych: w jaki statyw się zaopatrzyć, by później nie narzekać na poruszone zdjęcia
czy inne mankamenty. Ważna też jest cena: żeby nie była wygórowana, a statyw w miarę solidny i lekki (do plecaka).
Czy wysokość statywu to tylko wygoda ? czy ma jakieś praktyczne zastosowanie ?
Z góry dzięki.
Widzisz kolego, w fotografii zawsze jest cos za cos. W zyciu tez tak jest. Wiec jesli chcesz lekko i solidnie musisz wylozyc kase.
Zobacz ile mozesz wydac na statyw, jakie sa w tej cenie produkty. Nastepnie zacznij czytac rezenzje i wybierz taki ktory bedzie Ci odpowiadal.
Obiektyw sobie kup uniwersalny 18-135 - jak bedziesz potrzebowal innego, za rok sam o tym bedziesz wiedzial.
:roll:
Ważna też jest cena: żeby nie była wygórowana, a statyw w miarę solidny i lekki (do plecaka).
Z tego wynika że potrzebujesz trzech statywòw. Solidny lekki statywy to niestety sporty wydatek, do Tego musisz doliczyć solidná lekká głowice ktòra będzie mogła unieść ciężar twojej lustrzanki ze szkłem. Używam Na wyjazdy plecakowe Manfrotto 190 Go z carbonu ale jego cena jest dużo wyższa od Manfrotto 055XPROB ktòrego używam na codzień. Lekki statyw niestety należy dociáżyć bo czuć nawet lekki wiatr więc zawsze mam specjalny woreczek zapinany do nòg statywy ktòry wypełniam piaskiem lub kamieniami ktòre akurat sá pod ręká.
Ważna też jest cena: żeby nie była wygórowana, a statyw w miarę solidny i lekki (do plecaka)