Przemek770
03-03-2016, 09:25
Witam Forumowiczów.
Mój znajomy jest na etapie projektowania własnej wersji Slidera i potrzebowałby zaciągnąć na ten temat opinii fotografów .
Czy bylibyście zainteresowani takim sprzętem ?
Pozwolę sobie wkleić treść informacji którą umieścił na jednej z facebookowych giełd fotograficznych . Wszelkie nowe informacje w temacie będę dodawał na bieżąco.
Witam wszystkich bardzo serdecznie :)
Otóż jestem na etapie projektowania własnego Slidera Jako ze nie jestem fotografem a projektantem :) Pytam was o opinię czego potrzebujecie, co by was interesowało. Ale przejdźmy do sedna.
Dokładny projekt powstanie gdy uzyskam odpowiedzi na pytania z ankiety.
Specyfikacja mechaniki:
-Maksymalne obciążenie w poziomie 20-30kg.
-Maksymalne obciążenie w pionie 10-20kg
-Możliwość ręcznego przesuwania wózka
-Wysoka precyzja przez zastosowanie wózków liniowych (0,01(praktycznie brak luzu)
-Wyeliminowanie drgań
-Duża sztywność
-Duża dokładność; Małe tarcie; Niskie koszty utrzymania
-Duża prędkość pracy
-Płynne przyśpieszenia
Specyfikacja elektroniki:
-Możliwość sterowania z telefonu bądź tableta (Android)
-Możliwość sterowania bezprzewodowego/przewodowego
-Możliwość zasilania z sieci(220V)/z akumulatora
-Sterowanie z dołączonego panelu
-Możliwość regulacji prędkości od 10mm/100h do 100+ mm/s
-Możliwość obsługi wężyka spustowego (Timelapse)
Tryby pracy:
-Tryb Free Ride - przeznaczony do swobodnego sterowania prędkością wózka jezdnego za pomocą joysticka oraz pokręteł.
-Tryb Playback - przeznaczony jest do odtwarzania zapamiętanego wcześniej ruchu wózka jezdnego.(przyśpieszanie, spowalnianie itp sterowane z joysticka oraz pokręteł.)
-Animation - pozwala na zaprogramowanie odcinka drogi z jaką przejedzie wózek, podczas którego napęd wykona serię zdjęć (napęd sam wywoła zwolnienie migawki poprzez wężyk spustowy połączony z aparatem).
-Timelapse przeznaczony jest do wykonywania zdjęć interwałowych zsynchronizowanych z wolnym ruchem wózka.