PDA

Zobacz pełną wersję : Drukarka do fotografii ślubnej



freemodest
16-12-2015, 09:19
Witam,
Prosiłbym o pomoc w wyborze drukarki. Jest mi ona potrzebna głównie do druku na płytach DVD i tworzenia ich okładek. Może się przydać również do druku w trakcie wesela zdjęć z foto-ścianki - choć to nie jest priorytet. W chwili obecnej nie zamierzam zastępować labu przy druku zdjęć - jednak może coś w tej kwestii się zmieni. Drukarka jak już służyła by do druku zdjęć powyżej 10x15 (koszt druku tych w labie jest dość niski).
Od razu zaznaczę, że nie mam doświadczenia w drukowaniu zdjęć dlatego wszelkie porady/sugestie będą mile widziane. Obawiam się o trwałość wydruków - by nie wyblakły i się nie zalewały jak w jakiś tańszych drukarkach.
Początkowo spodobała mi siś drukarka Epson L800 (podoba mi się system zasilania w tusze)jednak im więcej czytam na forum problemów z tą drukarka (zafarby na zdjęciach czarno-białych, powstające jakieś artefakty itp.)to zaczynam w nią wątpić. Bardzo prosiłbym o poradę w wyborze - wszystkie sugestie będą mile widziane.
Co do ceny wiadomo nie musi się ograniczać do 1500 zł, ale też niech nie kosztuje 5000 tyś - różnicę wolę dołożyć do obiektywu.

Lolomil
16-12-2015, 14:37
Epsonka L-8xx jest dość tania i ekonomiczna też myślę nad modelem L-805 a jak bym chciał artystyczne wydruki BW to była by Canon PIXMA PRO-1 ;-)

damianko
16-12-2015, 15:37
Od lat drukuje na l800 i nigdy nie miałem żadnych artefaktów. Fakt faktem BW czasem zdaje się delikatnie wpadać w fiolet, choć z oglądających widzę to tylko ja.

freemodest
16-12-2015, 21:18