PDA

Zobacz pełną wersję : Pierwsze poklatkowe ujęcia. Wstęp do filmiku



slowik.d
18-09-2015, 13:16
Witam wszystkich
To jest mój pierwszy wpis i od razu mówię, że jestem początkującym, ale zapalonym fotografem. Kupiłem niedawno Canona 5D mrk III z przeznaczeniem filmu jak i fotografii. Obiektów mam dużo do uwieczniania bo rodzice posiadają szkółkę. I w związku z tym postanowiłem w ramach promocji szkółki zrobić filmik promujący trawy ozdobne. Wcześniej już robiłem filmiki, ale moim zdaniem dość nieudolnie i chaotycznie. Teraz postawiłem na JAKOŚĆ :) Oto mój pierwszy timelapse. Wskazówki i konstruktywna krytyka mile widziana! ;)


https://www.youtube.com/watch?v=eTKVN7XRdc4

Pozdrawiam!

arturmaksymilian
01-10-2015, 12:52
dobre. podoba mi się ruch w pionie. Następnym razem pomyśl jeszcze o ruchu w poziomie np do przodu. Mysle, ze taki timelaps z poruszajacym sie do przodu aparatem w tych trawach wygladałby rewelacyjnie. Ale do tego trzeba specjalnej suwnicy - takiej szyny na ktorej aparat przesuwa sie kawałeczkami. Ale poki co jest i tak dobrze.

slowik.d
18-10-2015, 12:17
Też o tym myślałem... ale póki co cała kasa poszła na aparat i obiektywy. Chce iść w tym kierunku więc w przyszłości pewnie się zaopatrzę w suwnicę z głowicami ;) Mega dzięki za opinie i porady!

Bangi
19-10-2015, 08:57
Bardzo przyjemne. Podoba mi się !

darekPolsztyn
19-10-2015, 11:43