Zobacz pełną wersję : Trzy pytania o funkcje aparatu
Witam
Jestem początkującym i mam kilka pytań. Mam aparat Canon EOS 700D.
Po pierwsze. Wiem, że są 3 podstawowe parametry. Przysłona, czas naświetlania migawki oraz czułość ISO. Mniej więcej ogarniam jak się nimi posługiwać aby uzyskać oczekiwany efekt.
Nie wiem natomiast do czego służy TO i jak to się nazywa?
https://canon-board.info/imgimported/2015/09/v11XvTy-2.png
źródło (http://i.imgur.com/v11XvTy.png)
Jakaś jasność, czy co?
Drugie pytanie dotyczy balansu bieli. Mam te różnorakie tryby, które posiadają jakieś wartości w Kelwinach. Mam też opcje USTAWIENIA WŁASNE. Jednak po jej włączeniu nie mogę zmieniać ręcznie wartości kelwinów. Kręcę pokrętłem, klikam na ekraniku, nic. Albo jestem ślepy albo naprawdę coś nie działa w tej kwestii.
I trzecie pytanie dotyczy trybów półautomatycznych. Mamy oczywiście M, czyli w pełni manual. Jednak dajmy na to, że mnie interesuje tryb Av, w którym to zmieniam wartość przysłony, a reszta się dostosuje. No własnie i tu mam problem. W trybie filmowania nie mogę jej zmienić. Te tryby półautomatyczne w trybie kręcenia wideo nie różnią się prawie niczym od trybu AUTO. Również kręcę pokrętłami i nic się nie dzieje, przysłona się nie zmienia...
Pomoże mi ktoś?
Witam
Po pierwsze. Wiem, że są 3 podstawowe parametry. Przysłona, czas naświetlania migawki oraz czułość ISO. Mniej więcej ogarniam jak się nimi posługiwać aby uzyskać oczekiwany efekt.
Nie wiem natomiast do czego służy TO i jak to się nazywa?
http://i.imgur.com/v11XvTy.png
Jakaś jasność, czy co?
Drugie pytanie dotyczy balansu bieli. Mam te różnorakie tryby, które posiadają jakieś wartości w Kelwinach. Mam też opcje USTAWIENIA WŁASNE. Jednak po jej włączeniu nie mogę zmieniać ręcznie wartości kelwinów. Kręcę pokrętłem, klikam na ekraniku, nic. Albo jestem ślepy albo naprawdę coś nie działa w tej kwestii.