PDA

Zobacz pełną wersję : Jaki obiektyw do pierwszych zdjęć ślubnych?



junctionn
14-09-2015, 18:49
Witam, jestem amatorką w fotografii. Znajoma chce żebym robiła na jej ślubie i weselu zdjęcia. Mój sprzęt to Canon EOS 1100D + 50mm 1.8 no i 18-55mm.
Zamierzam wypożyczyć obiektyw na dzień ślubu. Jaki polecacie?
Czy Sigma A 24-35 F2.0 DG HSM się nada? bo w sklepie gdzie mogę wypożyczyć, jest ich mało do wyboru. Czy może zostać przy swoich obiektywach i wypożyczyć jakąś lampę?
Bardzo chciałabym, żeby te zdjęcia ładnie wyszły.
Dziękuję za pomoc!

milsa666
14-09-2015, 18:52
Witam, jestem amatorką w fotografii. Znajoma chce żebym robiła na jej ślubie i weselu zdjęcia. Mój sprzęt to Canon EOS 1100D + 50mm 1.8 no i 18-55mm.
Zamierzam wypożyczyć obiektyw na dzień ślubu. Jaki polecacie?
Czy Sigma A 24-35 F2.0 DG HSM się nada? bo w sklepie gdzie mogę wypożyczyć, jest ich mało do wyboru. Czy może zostać przy swoich obiektywach i wypożyczyć jakąś lampę?
Bardzo chciałabym, żeby te zdjęcia ładnie wyszły.
Dziękuję za pomoc!

W tym przypadku (1100d) bez lampy nawet nie wychodź z domu.

junctionn
14-09-2015, 18:54
Niestety z lamp mam tylko do wyboru:
Lampa Macro Ring Flash EM-140
Lampa błyskowa Sigma EF-610 DG Super
Sigma lampa błyskowa EF-610 DG ST
czy któraś się nada? nie chciałabym też za bardzo razić światłem ludzi, a co do lamp nie mam doświadczenia :(

cubbus
14-09-2015, 18:55
Nie lepiej sigmę 18-35/1.8 ?
Może spróbuj jakieś mądrzejsze body pożyczyć? Klasy 5DII, 6D czy chociaż jakieś 7D.

junctionn
14-09-2015, 19:03
Nie mam gdzie wypożyczyć body, ani takiego obiektywu czy innej lampy :( A może zna ktoś sklep w Katowicach ew. okolicach, gdzie wypożyczą coś?

Element7th
14-09-2015, 19:35
IMHO, powiedz szczerze znajomej, że nie masz sprzętu do fotografowania ślubów i mimo, że bardzo byś chciała to nie chcesz jej zepsuć pamiątki.
To nie jest uszczypliwość, ale na prawdę musiałabyś wypożyczyć praktycznie wszystko.

Robiłaś kiedyś zdjęcia w kościele?

splice
14-09-2015, 20:10