Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : Serwisowanie europejskich aparatow w PL



sal
12-04-2006, 10:47
Hej.
Czy ktos orientuje sie jak wyglada serwisowanie sprzetu Canona w Polsce, jesli mam pusty druk EWS i mam dowod zakupu?
Konkretnie - kupujac sprzet w CH, podstawa do reklamacji jest paragon.
Nikt ze sprzedawcow nie wypelnia wiec gwarancji.
Dzwonilem przed chwila do serwisu na Zytnia i powiedzieli mi, ze nie ma problemu z serwisowaniem tego na podstawie EWS, nawet jesli karta EWS jest pusta.
Nalezy wtedy jednak koniecznie dostarczyc dowod zakupu.
Ale cos mi sie nie chce wierzyc, ze to jest takie proste i piekne.
Ktos ma z tym jakies doswiadczenia?

filip71
12-04-2006, 12:23
ale u mnie tak to wyglądało jak podał Ci serwis na Żytniej.

sal
12-04-2006, 12:33
ale u mnie tak to wyglądało jak podał Ci serwis na Żytniej. Czyli miales pusta karte gwarancyjna EWS, paragon i bezplatny serwis w ramach gwarancji?
Z ciekawosci - gdzie byl kupiony aparat?

kami74
12-04-2006, 12:47
Hej.
Dzwonilem przed chwila do serwisu na Zytnia i powiedzieli mi, ze nie ma problemu z serwisowaniem tego na podstawie EWS, nawet jesli karta EWS jest pusta.
A to baardzo ciekawe :roll: http://www.canon-board.info/showthread.php?t=9923

sal
12-04-2006, 12:54
A to baardzo ciekawe :roll: http://www.canon-board.info/showthread.php?t=9923 O. Jakos mi umknal ten watek w searchu :-(
No to znowu wracamy do tematu "zalezy na kogo trafi".
Cholera...

kami74
12-04-2006, 12:58
Ja że tak powiem dwutorowo sie pytałem. Najpierw wysłałem maila a potem zadzwonilem. no i w obu tych przypadkach potwierdzili mi, że musi byc podsteplowany druk.

filip71
12-04-2006, 13:15
Czyli miales pusta karte gwarancyjna EWS, paragon i bezplatny serwis w ramach gwarancji?
Z ciekawosci - gdzie byl kupiony aparat?

TAK.
Aparat i obiektyw kupiony od TIP-a a paragon z Niemiec.
Karta gwarancyjna była pusta.
Czynności, które wykonał serwis to kalibracja AF body z obiektywem w ramach gwarancji czyli nieodpłatnie.

rufer
21-04-2006, 09:42
Ja miałem podobną sytuację co filip71, tzn. aparat kupiony od TIP'a, do tego paragon z Niemiec i pusta, niepodstemplowana karta EWS. Po zapytaniu mailowym dostałem następującą odpowiedź z Żytniej:

"(..) Warunkowo jesteśmy w stanie przyjąć taką niewypełnioną gwarancję z dowodem zakupu. (..)"

A ostatecznie, bez żadnego problemu i w ramach gwarancji wymienili mi matryce. (Karte EWS sami sobie wypełnili w momencie przyjmowania sprzętu.)