PDA

Zobacz pełną wersję : GiftPromo 2015 - opinie



niejestempewna
20-08-2015, 10:39
Witam,
Kupiłam Canona 6D w promocji GiftPromo Canona. Zarejestrowałam zakup w pierwszej połowie lipca i oczekiwałam na tablet...
Cóż, czekam dalej.
Canon po mojej pierwszej wiadomości ustala datę wysyłki na 10.08. Dwa dni później, to jest 12.08, dostaję wiadomość, że przepraszamy, ale opóźnienie i "spodziewamy się dostarczenia upominku wkrótce". Tyle. Co to znaczy "wkrótce" tego nikt nie jest w stanie określić.
Po napisaniu do Canon Europe dostałam telefon od Pani, która przyznaje, że tablety wyślą "nie wiadomo kiedy", bo również "nie wiadomo kiedy" dostaną je od Wacoma. Ponoć wysyłają sprzęty jeszcze z czerwca. Przyznaje również, że kupcom tańszych sprzętów (tj. 70D) w ramach rekompensaty za dłuższy czas oczekiwania obiecano tablet w wersji Medium zamiast Small, natomiast kupców droższych olano ciepłym moczem. Mogą sobie oni co tydzień pisać zażalenia, które będą nabijać statystyki niezadowolonych klientów (dokładnie to mi zaleciła Pani z Canon Europe).
Kurna, kupuję aparat za, dla mnie, spore pieniądze, biorąc przy kupnie pod uwagę to, że spora część wydatku zwróci mi się w postaci tabletu. Szkoda, że w opisie promocji nie wspomniano, że na zwrot ten czeka się kilka miesięcy.

Ma ktoś jakieś doświadczenia z tego typu promocjami Canona? Bo jak dla mnie to jest jakiś żart.

tombas
20-08-2015, 11:14
ja miałem deklarowany termin wysyłki tabletu medium na 29 lipca, i jak sie mozna domyslac nadal nie dostałem! dzwoniłem juz 3 razy raz 2 tygodnie temu obiecano mi ze w ciagu 4 dni dostane ale nadal d..a

becekpl
20-08-2015, 11:18
ale nam przykro stary, naprawdę
to straszne tak czekać
Internetowy Telefon Zaufania "Anonimowy Przyjaciel" (http://www.telefonzaufania.org.pl/)
tu się możesz wyżalić, do bulu *




*
B.Komorowski

tombas
20-08-2015, 11:38
ale nam przykro stary, naprawdę
to straszne tak czekać
Internetowy Telefon Zaufania "Anonimowy Przyjaciel" (http://www.telefonzaufania.org.pl/)
tu się możesz wyżalić, do bulu *




*
B.Komorowski

to ma byc żart? jesli tak, to słaby

becekpl
20-08-2015, 11:40
wiem,ze slaby
tak jak i temat

tombas
20-08-2015, 11:42
wiem,ze slaby
tak jak i temat
możesz rozwinąc, dlaczego temat wg Ciebie jest slaby, dlatego ze Cie nie dotyczy wiec = słaby? czy tak?

niejestempewna
20-08-2015, 11:43
Też jestem ciekawa, dlaczego temat jest "słaby".

Słabe to jest zachowanie Canona, który ma w tyłku klientów.

becekpl
20-08-2015, 11:50
w każdej firmie zdarzają się obsuwy
tablet nie lody nie rozpuści się, we wrześniu będzie działał tak samo jak w sierpniu
jeszcze zeby trzeba bylo na aparat czekać to rozumiem....ale na tablet!!!
zdjęcia robić

niejestempewna
20-08-2015, 12:04
w każdej firmie zdarzają się obsuwy
tablet nie lody nie rozpuści się, we wrześniu będzie działał tak samo jak w sierpniu
jeszcze zeby trzeba bylo na aparat czekać to rozumiem....ale na tablet!!!
zdjęcia robić

idź sobie do sklepu po cokolwiek, zapłać za to, a później czekaj w nieskończoność, bo sprzedawca obiecał Ci, że dostaniesz zakupioną rzecz "wkrótce". przecież zakupiona rzecz będzie tak samo działać za miesiąc albo dwa. podsumowując: Twój argument jest inwalidą.

fakt dostania tabletu we wrześniu jest tak samo wielką niewiadomą :) równie dobrze mogę go dostać we wrześniu, ale za rok, albo wcale.
i bez względu na to, czym ja się zajmuję w wolnym czasie, jeśli ktoś robi promocję to powinien ogarnąć jej skutki. i jeśli przy wydawaniu tej promocji zarzeka się, że dostarczy obiecany prezent w ciągu 28dni to tak powinien zrobić. i jeśli te 28 dni wydłuża się do kilku miesięcy to moim zdaniem takie zachowanie jest niepoważne, tym bardziej biorąc pod uwagę wartość obiecanego prezentu. rekompensata tylko dla wybranych klientów też nie jest najfajniejsza, bo przez to osobiście czuję się jeszcze mocniej poszkodowana.

becekpl
20-08-2015, 12:10
wiec tak
ja kupuje sprzęt foto w celu robienia zdjęć a nie otrzymywaniu giftow
dla tableta zalozylem konto w jednym banku i była 3 miesięczna obsuwa bo za dużo ludzi tak zrobiło
poczekalem, przeprosili ,dostalem tableta, wyraziłem swoja opnie na temat banku, temat zamkniety
pewnie tego nie wiesz ale canon nie produkuje tabletow, w związku z tym może nawalił canon a może nawalił dostawca albo producent
i teraz czego oczekujesz? kwiatów z przeprosinami?
weź sprawę w swoje ręce i podaj ich do sadu bo musisz czekać
ewentualnie kup nikona/sony/olka czy co tam chcesz, ale pewnie zdjęć i tak nie robisz

niejestempewna
20-08-2015, 12:17
"gift" wart 1/6 wartości sprzętu, który kupuję, to nie jest breloczek czy smycz do kluczy. był dość dużym argumentem za tym, żeby akurat ten aparat kupić. i tak, oczekuję kwiatów z przeprosinami albo jakiejkolwiek rekompensaty za to, że nie dotrzymują umowy. bez względu na to, z jakiego powodu (bo ja umowę mam z Canonem a nie Wacomem).

i to całkiem zabawne, że oceniasz moją zdolność robienia zdjęć po tym, że w****iam się na brak dotrzymywania umowy przez producenta mojego aparatu.

becekpl
20-08-2015, 12:19
podaj ich do sadu
ja w pracy tez czasem popełniam błędy , na cale szczęście jeszcze rzadziej trafiam na pieniaczy

niejestempewna
20-08-2015, 12:34
jeśli uważasz upominanie się o coś, co Ci się należy, za pieniactwo, to też wcale mnie nie dziwi, że kilkumiesięczne opóźnienia i w****ienie takiej ilości klientów nazywasz błędem w pracy.
ale pozwól, że nie będę się wgłębiać w Twoje zdanie, bo niezbyt mnie ono interesuje.
temat założyłam, żeby zobaczyć ilu ludzi ma podobny problem

becekpl
20-08-2015, 13:00
na razie masz opóźnienie parodniowe
a ty już siejesz panikę....
ciekawe na ilu forach się zarejestrowałaś w tym celu
weź nervosol

niejestempewna
20-08-2015, 13:38
eh, nie będę się zniżać do Twojego poziomu wycieczek osobistych. napomknę tylko o moich wcześniejszych wiadomościach, w których ujęte są wyrażenia takie jak "po mojej pierwszej wiadomości ustalono 10.08" czy też "nikt nie potrafi powiedzieć, co oznacza słowo "wkrótce"".

a teraz idę się zapisać na sesję do psychoterapeuty, bo wyraźnie napisanie posta o Canonie na forum Canon-Board równa się znerwicowaniu i panice. czym też kończę dyskusję z Tobą.

becekpl
20-08-2015, 13:51
przeczytaj regulamin

horak
20-08-2015, 16:09
Nie jesteś odosobnionym przypadkiem. Czeka bardzo dużo osób. Mam nadzieję, że się doczekają tak jak to Canon obiecywał na facebooku, że każdy tablet dostanie.

tombas
20-08-2015, 16:30
przeczytaj regulamin
a konkretnie który punkt?
no bo chyba nie ten?
"3.2.3 Canon zapewni dostawę (oraz pokryje koszty dostawy) Tabletu Wacom pocztą na adres Uczestnika podany w formularzu zgłoszenia w ciągu 28 dni od otrzymania i weryfikacji zgłoszenia."

meeraz
02-09-2015, 20:46
Witam.
U mnie sytuacja jest taka. Zgłoszenie wysłałem w połowie czerwca, pod koniec sierpnia pisze maila do canon support co jest grane bo jeszcze tablet nie doszedł i nie mam żadnej informacji. A oni mi na to że tablet został wysłany 27 lipca i podają numer przesyłki. Sprawdzam numer przesyłki i okazuje się tablet wrócił do nadawcy ponieważ kurier nikogo nie zastał w dniu 4.08 w domu o godz. 14. . DWIE próby niby kontaktu i tyle. Nie było informacji z firmy GLS że ktoś nadał paczkę, że kurier nikogo nie zastał i mogę odebrać osobiście lub tym podobne. nie było ponownej próby kontaktu ani na tel. ani na mail. Pytam mailowo canona co dalej? czekam na odpowiedź 4 dzień - nic , jutro dzwonię do nich i zobaczymy co się da załatwić. Miał ktoś z Was taki przypadek?

Merde
03-09-2015, 06:51
Sprawdzam numer przesyłki i okazuje się tablet wrócił do nadawcy ponieważ kurier nikogo nie zastał w dniu 4.08 w domu o godz. 14. . DWIE próby niby kontaktu i tyle. Nie było informacji z firmy GLS że ktoś nadał paczkę, że kurier nikogo nie zastał i mogę odebrać osobiście lub tym podobne. nie było ponownej próby kontaktu ani na tel. ani na mail. Pytam mailowo canona co dalej? czekam na odpowiedź 4 dzień - nic , jutro dzwonię do nich i zobaczymy co się da załatwić. Miał ktoś z Was taki przypadek?
Tu akurat nie zawalił Canon, tylko kurier. To standard w tej branży niestety...

Niedawno kupiłem Epsona L800 w Eurocośtam i wiedząc jak wygląda sytuacja - DOPŁACIŁEM ekstra 15 zeta za dostawę pomiędzy 18:00 a 20:00.
Pierwsza próba doręczenia była... przed południem. Kurier podjechał z wielką łachą po raz drugi... około 17:00... Na szczęście zdążyłem już wrócić z pracy.

Z tego powodu właśnie większość przesyłek prywatnych każę sobie nadawać na adres miejsca pracy, wtedy problemu z odbiorem zazwyczaj nie ma.

niejestempewna
06-09-2015, 15:21
Ja chciałam tylko zapytać jak u Was sytuacja wygląda.
Ja niestety czekam już dwa miesiące, i po wielu kontaktach z Canon Polska i Canon Europe, Canon może tylko "mieć nadzieję, że tablet zostanie wysłany wkrótce".
Czy oni są poważni?

simarik
06-09-2015, 15:47
Dostałem 3 dni temu maila od Canona że przepraszam ale mają chwilowe utrudnienia w wysyłce giftów w związku z nieoczekiwanym dużym zainteresowaniem promocji.
Wiec czekam dalej.

tombas
10-09-2015, 09:41
u mnie nadal cisza, na infolini odsyłają do marketingu, a tam nie mozna sie dodzwonic (termin dostawy na 29 lipca)
żenua!!!!

Kibek
10-09-2015, 10:25
U mnie to samo dostałem maila, w którym informują, ze czas dostawy się wydłuży...ciekawe czy się dobrze zachowają i dadzą jakąś rekompensatę za kilka miesięcy zwłoki.

tombas
10-09-2015, 10:31
U mnie to samo dostałem maila, w którym informują, ze czas dostawy się wydłuży...ciekawe czy się dobrze zachowają i dadzą jakąś rekompensatę za kilka miesięcy zwłoki.
no raczej bym nie liczył, zastanawiam sie nad zgloszeniem do rzecznika praw konsumentów, jest to ewidentne niedotrzymanie umowy

Merde
10-09-2015, 10:58
no raczej bym nie liczył, zastanawiam sie nad zgloszeniem do rzecznika praw konsumentów, jest to ewidentne niedotrzymanie umowy
A kupowałeś na DG czy jako konsument? Jeśli ten pierwszy wariant, to nie-do-rzecznik odeśle cię na drzewo.

Kibek
10-09-2015, 11:01
A może jakiś "pozew zbiorowy" albo jakaś zbiorowa presja w Social Mediach myślę, ze oni nikomu jeszcze nic nie wysłali, razem zbierze się kilkaset osób?

Merde
10-09-2015, 13:56
myślę, ze oni nikomu jeszcze nic nie wysłali
Myślę, że mylisz firmę Canon z czymś na kształt Japan Foto.
Sprawa jest prosta jak drut - Canon źle ocenił zainteresowanie promocją, a dostawy z Wacoma się przeciągają. Okres wakacyjny pewnie zrobił swoje, a być może też Wacom za nową partię chce więcej kasy niż zakontraktowano wcześniej...
Nie doszukujcie się w tym złej woli Canona - wizerunkowo już mocno na tym stracili.

niejestempewna
12-09-2015, 18:59
Oni stracili? Dalej mają wszystko w nosie. Nie biorą nawet pod uwagę tego, żeby nam tę sytuację w jakikolwiek sposób zrekompensować. A od paru miesięcy obracają sobie naszą kasą.
Też jestem za zwróceniem się do rzecznika praw konsumenta. Tylko, że w regulaminie zaraz za "Canon zobowiązuje się do dostarczenia upominku w ciągu 28dni" widnieje zapis, że mogą sobie tę promocję odwołać kiedy im się zachce "bez żadnych konsekwencji.
Po ponad dwóch miesiącach czekania dostałam maila, w którym mnie poinformowano, że to jeszcze jakieś trzy tygodnie :) co pewnie i tak się minie z prawdą o jakiś kolejny miesiąc....

becekpl
12-09-2015, 19:06
ale jak obracaja twoja kasa??? przeciez ten tablet jest 4free:mrgreen:
a to za co zapłaciłaś to dostałaś

niejestempewna
12-09-2015, 19:25
Nie mam ochoty na kolejne dyskusje z Tobą.

salas
12-09-2015, 19:26
Foch! :lol:

niejestempewna
12-09-2015, 19:30
Nie foch, tylko kolega już wcześniej mi udowodnił jak bardzo nie pojmuje tego, że umowy, które się zawiera, powinno się również dotrzymywać.

Merde
12-09-2015, 20:19
Nie foch, tylko kolega już wcześniej mi udowodnił jak bardzo nie pojmuje tego, że umowy, które się zawiera, powinno się również dotrzymywać.
Ale takie pojęcie jak "siła wyższa" lub "przyczyny niezależne" to koleżanka zna, prawda?
Daj już spokój, bo wygląda to tak jakbyś aparat kupowała wyłącznie dla tego tabletu.

niejestempewna
13-09-2015, 12:48
Koleżanka zawarła umowę z Canonem, i to Canon powinien sobie z "siłami wyższymi" poradzić, albo chociaż SPRÓBOWAĆ wynagrodzić uniedogodnienia klientom.
I uwaga, Canon 6D kosztuje 6tys zł, z czego tablet jest wart 1,2tys, więc TAK - decyzja kupna akurat TEGO aparatu była w dużej mierze oparta na tej promocji. I nie, nie dam spokoju, bo kiedy po dwóch miesiącach nie dostaję wciąż żadnej konkretnej odpowiedzi to jestem zwyczajnie wkur*iona, co nie powinno nikogo dziwić.

Merde
13-09-2015, 13:08
Koleżanka zawarła umowę z Canonem, i to Canon powinien sobie z "siłami wyższymi" poradzić
Chyba jednak nie rozumiesz znaczenia frazy "siła wyższa". Co ma Canon zrobić, skoro fizycznie nie dostali tabletów od Wacoma? Wyczarować?


albo chociaż SPRÓBOWAĆ wynagrodzić uniedogodnienia klientom.
Owszem, jakiś gadżet na przeprosiny by nie zawadził. Ale skąd wiesz, że nie będzie zadośćuczynienia PRZY DOSTAWIE tabletu (w końcu pewnie je od Wacoma dostaną i będą rozsyłać)?


I uwaga, Canon 6D kosztuje 6tys zł, z czego tablet jest wart 1,2tys, więc TAK - decyzja kupna akurat TEGO aparatu była w dużej mierze oparta na tej promocji. I nie, nie dam spokoju, bo kiedy po dwóch miesiącach nie dostaję wciąż żadnej konkretnej odpowiedzi to jestem zwyczajnie wkur*iona, co nie powinno nikogo dziwić.
Canon bez tej promocji też kosztuje 6 tysięcy. Nie wiem ile trwa cykl produkcyjny tabletów w Wacomie, ale na pewno nie jest to tydzień. Plus logistyka...

Jakiej odpowiedzi oczekujesz od firmy, która zapewne sama nie wie kiedy dokładnie Wacom wywiąże się z umowy?
Jestem pewien, że w końcu tablet dostaniesz, Canon to za poważna firma by robić takie numery.

Melisę polecam, szkoda zdrowia na takie pierdoły :-)

pan.kolega
13-09-2015, 14:01
Tylko, że w regulaminie zaraz za "Canon zobowiązuje się do dostarczenia upominku w ciągu 28dni" widnieje zapis, że mogą sobie tę promocję odwołać kiedy im się zachce "bez żadnych konsekwencji.
Po ponad dwóch miesiącach czekania dostałam maila, w którym mnie poinformowano, że to jeszcze jakieś trzy tygodnie :) co pewnie i tak się minie z prawdą o jakiś kolejny miesiąc....

Nic się nie martw i nie trap, na pewno dostaniesz ten tablet. To, że mogą promocję odwołać, nie oznacza, że zrezygnują z wysyłania tym, co juz kupili, tylko, że mogą zaprzestać sprzedaży z tabletami nowym klientom. Co zresztą powinni byli zrobić natychmmiast po tym jak im się te tablety skończyły. Tablet jest jak rabat wysyłany czekiem - terminy zawsze były co najmniej sześć tygodni, najczęściej dwa miesiące, ale nierzadko ciągnęło się dłużej. Bo na tym to polega. Kupując w takiej promocji albo z takimi rabatami zawsze trzeba się liczyć z czekaniem w miesiącach a nie dniach albo tygodniach. Ale za to zawsze (w 99%) w końcu można wyegzekwować.

Jednakowoż troche wstyd, że Canon zachowuje się jak szatniarz z Misia (skąd weźmiemy jak nie mamy?):D albo (nie przymierzając) jakiś drobny sklepikarz internetowy wysyłając wiadomości, że będzie jutro, potem w przyszłym tygodniu a potem za trzy tygodnie. Masz również rację, że nie jest to "za darmo". Bez względu na to, w jakie słowa sprzedawca to ubiera (upominek, hehehe :roll:), jest to oferta sprzedaży, więc kupiłaś sprzęt za cenę którą zapłacłaś minus wartość tabletu. Canon nie daje tabletów z dobroci, tlko żeby skłonić do zakupu ich towaru, być może kosztem konkurencji.

Leon007
13-09-2015, 14:29
Pomogę trochę Koleżance, bo dzisiaj mam altruistyczny nastrój i trochę czasu, a Ona ma rację.

Na początek cytat z Gazety Prawnej:
"Zdarzenia będące siłą wyższą grupowane są w trzy zasadnicze kategorie: katastrofalne działania przyrody (np. niezwykłe mrozy), akty władzy ustawodawczej i wykonawczej (np. wywłaszczenie) oraz niektóre zaburzenia życia zbiorowego (np. zamieszki uliczne)."

Teksty jak:

Chyba jednak nie rozumiesz znaczenia frazy "siła wyższa". Co ma Canon zrobić, skoro fizycznie nie dostali tabletów od Wacoma? Wyczarować?
Owszem, jakiś gadżet na przeprosiny by nie zawadził. Ale skąd wiesz, że nie będzie zadośćuczynienia PRZY DOSTAWIE tabletu (w końcu pewnie je od Wacoma dostaną i będą rozsyłać)?
Canon bez tej promocji też kosztuje 6 tysięcy. Nie wiem ile trwa cykl produkcyjny tabletów w Wacomie, ale na pewno nie jest to tydzień. Plus logistyka...
Jakiej odpowiedzi oczekujesz od firmy, która zapewne sama nie wie kiedy dokładnie Wacom wywiąże się z umowy?
Jestem pewien, że w końcu tablet dostaniesz, Canon to za poważna firma by robić takie numery.
Melisę polecam, szkoda zdrowia na takie pierdoły :-)
świadczą tylko o nierozumieniu znaczenia frazy "siła wyższa".
No biedny Canon, też nie wiedział, ile trwa cykl produkcyjny tabletów w Wacomie plus logistyka. Żal mi Canona, że tak nie wiedział... zapalmy świeczkę...

niejestempewna
13-09-2015, 18:40
Biorąc pod uwagę ostatnie zachowanie i traktowanie klienta - Canon mi się poważną firmą nie wydaje. Że żadnej rekompensaty nie będzie wiem stąd, że kupcom sprzętu tańszego postanowiono zrekompensować długi czas obietnicą wysłania tabletu w wersji Medium zamiast Small. Ci, którzy Medium mają otrzymać od samego początku - są "proszeni o cierpliwość" (swoją drogą przez to czuję się jeszcze bardziej poszkodowana, o czym wcześniej już pisałam).
A co do tego, ile "takie promocje i rabaty" trwają, powiem tyle:
"3.2.3 Canon zapewni dostawę (oraz pokryje koszty dostawy) Tabletu Wacom pocztą na adres Uczestnika podany w formularzu zgłoszenia w ciągu 28 dni od otrzymania i weryfikacji zgłoszenia. Canon nie będzie ponosić odpowiedzialności z tytułu utraty
bądź niedostarczenia Tabletu Wacom na skutek podania niewłaściwych danych przez Uczestnika.
Tablet Wacom jest udostępniany z dwuletnią gwarancją producenta. Canon nie ponosi żadnej odpowiedzialności wynikającej z korzystania lub braku korzystania z Tabletu Wacom bądź z jego ewentualnych wad."

I kupując produkt biorę pod uwagę regulamin i nie wertuję internetów w poszukiwaniu odpowiedzi na pytanie, czy nie mija się on z prawdą. Ale spoko, teraz już wiem, i powiem każdemu - mija się o miesiące. I nigdy nikomu nie polecę, nawet jeśli kiedyś w końcu ten tablet otrzymam.

tombas
13-09-2015, 18:54
Biorąc pod uwagę ostatnie zachowanie i traktowanie klienta - Canon mi się poważną firmą nie wydaje. Że żadnej rekompensaty nie będzie wiem stąd, że kupcom sprzętu tańszego postanowiono zrekompensować długi czas obietnicą wysłania tabletu w wersji Medium zamiast Small. Ci, którzy Medium mają otrzymać od samego początku - są "proszeni o cierpliwość" (swoją drogą przez to czuję się jeszcze bardziej poszkodowana, o czym wcześniej już pisałam).
A co do tego, ile "takie promocje i rabaty" trwają, powiem tyle:
"3.2.3 Canon zapewni dostawę (oraz pokryje koszty dostawy) Tabletu Wacom pocztą na adres Uczestnika podany w formularzu zgłoszenia w ciągu 28 dni od otrzymania i weryfikacji zgłoszenia. Canon nie będzie ponosić odpowiedzialności z tytułu utraty
bądź niedostarczenia Tabletu Wacom na skutek podania niewłaściwych danych przez Uczestnika.
Tablet Wacom jest udostępniany z dwuletnią gwarancją producenta. Canon nie ponosi żadnej odpowiedzialności wynikającej z korzystania lub braku korzystania z Tabletu Wacom bądź z jego ewentualnych wad."

I kupując produkt biorę pod uwagę regulamin i nie wertuję internetów w poszukiwaniu odpowiedzi na pytanie, czy nie mija się on z prawdą. Ale spoko, teraz już wiem, i powiem każdemu - mija się o miesiące. I nigdy nikomu nie polecę, nawet jeśli kiedyś w końcu ten tablet otrzymam.
u mnie tez ma wielki minus! (na żóltą strone nie pójde, ale...) napisałem co mysle na ich FB i po 24h wywalili, napisałem wiec ponownie:mrgreen:
oooo widze ze znowu nie ma mojego wpisu...:twisted:

horak
14-09-2015, 06:15
Ja również uważam, że dali ciała i to po całej bandzie zwłaszcza, że to nie pierwsza tego typu promocja więc rozeznanie powinni mieć i mieli je na pewno. Zrzucanie winy na siły wyższe i podwykonawców jest śmieszne - winny jest tylko i wyłącznie organizator. Czy jeśli mielibyście wykonać zlecenie, którego koniec by się przedłużał bo np. producent albumów ma duże opóźnienia to zamawiający mieliby pretensje do tego producenta ? Nie, mieliby pretensje tylko i wyłącznie do Was bo nie obchodzą ich inne sprawy bo to z Wami podpisali umowę i to Wy macie się z niej wywiązać. Dziwi mnie jedynie stanowcza obrona niektórych kolegów tej jakże szanowanej przez nich firmy ale zganiam to na to że praca i lojalność firmowa zobowiązuje.

tombas
19-09-2015, 07:53
nareszcie dostałem tablet, prawie 2 miesiące po deklarowanym terminie, ale ważne że jest:mrgreen: