PDA

Zobacz pełną wersję : Acdsee 8 pro



Cocon140
04-08-2015, 15:40
Witam wszystkich. Jestem tu nowy wiec pasuje sie przywitać ??
Moje pytanie odnosi sie do użytkowników programu acdsee versja 8. Otóż mój stary laptop nie zabardzo nadaje sie do programu lightroom gdyz strasznie go muli i nie da sie nic zrobić wiec zaczalem szukać alternatywy, wpadł mi w ręce program Acdsee 8 pro zainstalowalem wersje trial zeby sprawdzić jak to hula i powiem szczerze nawet w miare szybko sie zdjęcia wczytują i nawet zmiana sukawów np ekspozycji w mjare szybko pokazuje efekty na zdjęciu. Chciałem sie zapytać czy na forum są jacyś użytkownicy tego programu i jakie sa ich opinie na yemst tego programu jskie są plusy i minusy. Chciałbym sie dowiedzieć zanim eydam 60 $ za program. Dodam że jestem amatorem fotografii i potrzebuje czasen dokonać prostej obróbki np wyostrzyć zmienić ekspozycję wykadrować lub usunąć drobne niedociągnięcia. Z góry dziękuję

becekpl
04-08-2015, 15:50
a próbowałaś darmowego canonowskiego DPP?

Cocon140
04-08-2015, 16:12
a próbowałaś darmowego canonowskiego DPP?

Próbowałem bo jestem facetem hahah a tak poważnie to przymierzałem sie do niego ale jakoś nie podszedł nie brakowało mi tam opcji np gradientu zeby zmienić ekspozycje tylko np nieba. I jakos tak wizualnie nie mogłem tego ogarnąć dodam ze mam tylko canona 600d a do niego nie moge ściągnąć najnowszej wersji dpp ktora wydaje sie ciekawsza.

becekpl
04-08-2015, 16:22
mozesz,

Canon U.S.A. : Consumer & Home Office : EOS 5D Mark III (http://www.usa.canon.com/cusa/consumer/products/cameras/slr_cameras/eos_5d_mark_iii#DriversAndSoftware)

radiki
04-08-2015, 17:36
Spróbuj FastStone Image Viewer. Masz wszystko dla amatora i to za darmo.

Cocon140
04-08-2015, 21:41
Czyli nikt nie używał acdsee? Wszyscy używają Lightroom i DPP ? Fast Stone jest ok ale nie ma opcji retuszu tylko same suwaki , a DPP chyba bardziej nadaje sie do wywołania RAW niz do JPEG co?

jarvick
04-08-2015, 22:48
Witaj,