PDA

Zobacz pełną wersję : Pilne-POMOC W DOBORZE SPRZĘTU DO PRZENOŚNEGO STUDIA- FOTOGRAFIA DZIECIĘCA NP.PLENER

patrynia775
27-05-2015, 13:36
Witam, jestem początkująca na forum , więc przepraszam , jeżeli jest już podobny wątek do mojego- nie mogłam znależc. Potrzebuję pilnej pomocy ,co potrzebuje do przenosnego studia , do fotografowania dzieci, w domu i w plenerze, sprzęt nie musi byc najtanszy, ma być prosty i w miare dobry.Zrobiłam swoją listę , prosze o sugestie , co dodac, do odjąc.Posiadam Marka II , czy zakupienie obiektywu 50/1.4 lub 50/1.8 będzie dobry do fotografii dziecięcej i portretowej , czy 35/1.4 będzie najlepszy ? Dziękuję z góry za porady Patrycja
moja lista- 2 lampy np. quantuum r 300 , 2 statywy , 2 uchwyty do mocowania parasolek, 2 parasolki ok. 1m srednicy,zestaw wyzwalaczy radiowych , 2 parasolki odbijające swiatło o powierzchni srebrnej , zestw do tłą ......Co jeszcze? lub co odjąc....:confused::confused::confused:

bajker83
27-05-2015, 13:51
osobiście wybrał bym 85mm, Ale ja dzieci nie fotografuje ;)

becekpl
27-05-2015, 14:36
kup ,przetestuj i będziesz wiedziała co ci potrzebne
obiektyw można odsprzedać np. na allegro,tablicy

zdebik
27-05-2015, 17:22
Mozesz wypozyczyc szkla i zobaczyc z ktorymi dobrze Ci sie pracuje.

50 1.4 (jesli 1.8 to tylko nowa stm) , 85 1.8 i moze 70-200. To obstawialbym na poczatek.

r_m
27-05-2015, 18:00
Potrzebuję pilnej pomocy ,co potrzebuje do przenosnego studia , do fotografowania dzieci, w domu i w plenerze
Może kurs fotografii dziecięcej? W programie na pewno będą informacje o możliwościach i ograniczeniach różnych obiektywów.