Strona 1 z 4 123 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 39

Wątek: Zaproszenie na Ogólnopolski Plener Foto- Beskidy 2012. 17-19.02')

  1. #1
    Początki nałogu Awatar Fatamorgana
    Dołączył
    Dec 2011
    Miasto
    Yorkshire/Silesia
    Posty
    401

    Domyślnie Zaproszenie na Ogólnopolski Plener Foto- Beskidy 2012. 17-19.02')

    Witam wszystkich Kanonierów.:-D
    Informacja za zgodą i wiedzą Admina.

    Serdecznie zapraszam na imprezę integracyjno-fotograficzną pod nazwą Ogólnopolski Plener Fotograficzny Beskidy 2012, jaka odbędzie się w Milówce k. Żywca, w dniach 17-19.02.2012 w pensjonacie "U Kubiców".
    www.ukubicow.pl

    Ideą tej nietypowej i ciekawej imprezy jest spotkanie użytkowników wszystkich systemów- zaproszenie zostało skierowane również do Nikoniarzy, klubu Olympusa i Pentaxa a także moich macierzystych kręgów- tj. KKM i Sony forum- oraz wymiana doświadczeń i wspólna dobra zabawa..
    Ze względu na fakt, że Was- użytkowników Canona- jest zdaje się najwięcej w kraju- liczymy na Wasz znaczny udział na tej imprezie.:cool:

    W programie min. piątkowe prelekcje z udziałem zaproszonych fotografów o uznanym dorobku, przegląd ciekawej fotografii, sobotnie wyjście w teren (szeroka paleta możliwości: od panoramicznych punktów widokowych po szykowany "zjazd na misce" i wyjście w góry, zajęcia warsztatowe oraz... wspólna biesiada w sobotni wieczór połączona z konkursem wiedzy o fotografii, która na pewno dobrze nas zintegruje.
    Przewidziano coś specjalnego dla miłośników tzw. onanizmu sprzętowego i wyznawców wojen systemowych...:rolleyes:
    Także każdy znajdzie coś dla siebie na tej imprezie.

    Zaprosiłem 2 firmy- dystrybuujące sprzęt foto, akcesoria i optykę niezależną, także będzie można co nieco sprzętu zobaczyć, dotknąć i przestrzelać.

    Obiekt jest cały do naszej dyspozycji, posiada komfortowe pokoje i wyposażoną salę konferencyjną, także jest wszystko co trzeba. Być może odbędzie się ognisko pod wiatą (zależy od ilości chętnych i pogody).
    Dojazd jest bardzo łatwy, obiekt znajduje się tuż przy zmodernizowanej trasie międzynarodowej do granicy w Zwardoniu- tuż przy nowym, dużym wiadukcie nad wylotem doliny Kamesznicy (przy okazji dodam, ze w Bielsku i od Żywca jest sporo całkowicie nowych dróg, którymi jedzie się szybko i komfortowo, także przyjezdni- bez obaw...).

    Koszt uczestnictwa- to jedynie koszt noclegu i wyżywienia oraz ew. atrakcji dodatkowych. (Nie są to warsztaty komercyjne).
    Na dzień dzisiejszy koszt osobodnia z wyżywieniem to ok. 65 zł.
    Jeżeli będą chętni z dziećmi- proszę to zaznaczyć. Dla dzieci jest osobna stawka w zależności od wieku.

    Zapisy i zgłoszenia: chętnych proszę o wpisywanie się tutaj poniżej. Zasady jest taka:
    1. nick (imię)
    jeżeli zapisuje się para a osoba towarzysząca nie posiada nicka wpisujemy:
    2.+1 (imię).
    Dzieci wpisujemy przy dorosłych (również +1) bez osobnej linijki.
    Każdy następny autor posta jest proszony o kopiowanie i wklejanie listy poprzednio zapisanych.

    Szczegóły programu oraz mapkę terenu działania z pełną informacją o możliwościach okolicy podam za kilkanaście dni.
    Zapraszam serdecznie! :-D:-D:-D

    Jeżeli są pytania czy sugestie- zapraszam.

    Jeżeli ktoś ma życzenie skontaktować się drogą telefoniczną lub mailową - proszę bardzo
    foto-holik(małpka)wp.pl, tel. 533/516 060

    P.S. Moderatora proszę o przyklejenie wątku.
    Ostatnio edytowane przez MacGyver ; 12-06-2012 o 06:43
    Sympatyk Canona, użytkownik Sony, posiadacz Nikona.:smile:
    3x body+16, 18-105, 20-35, 50, 70-200f4, 80-200f2.8, 300f4 + rozmaite foto klamoty

  2. #2

    Domyślnie

    1. szuler
    2. +1 Agnieszka + 1 (3 lata)
    A może masz tam jeszcze telefon bez drutu...? - Podróż za jeden uśmiech - 1971

  3. #3
    Uzależniony Awatar Zbyszko666
    Dołączył
    Jun 2008
    Miasto
    Śl.
    Posty
    970

    Domyślnie

    1. szuler
    2. +1 Agnieszka + 1 (3 lata)
    3. Zbyszko666
    4 +1 (Justyna)

  4. #4
    Bywalec Awatar 3voQ
    Dołączył
    Mar 2007
    Miasto
    LDZ
    Posty
    128

    Domyślnie

    1. szuler
    2. +1 Agnieszka +1 (3 lata)
    3. Zbyszko666
    4. +1 (Justyna)
    5. 3voQ
    6. +1 (Ewelina) +1 [dziecko (roczek)]

    Dwa pytania:
    a) konkretnie co z plenerem robimy, bo nie widzę "myśli przewodniej", a to w sumie clou programu?
    b) czy można zostać dłużej? (np. na tydzień). Piszesz, że pokoje są komfortowe, zależy mi na łazience i żeby było ciepło (małe dziecko sam rozumiesz, ja sam mogę spać na schodach)
    Ostatnio edytowane przez 3voQ ; 31-12-2011 o 18:06
    3voQ

    Canon EOS 5D mk II + 5D + 500D+ sLoiki 16-400 [1.4-2.8]+ balast

    ----------------------------------------------------------------
    Fotografia ślubna Łódź - zdjęcia ślubne, chrzest, komunia

  5. #5
    Uzależniony Awatar Zbyszko666
    Dołączył
    Jun 2008
    Miasto
    Śl.
    Posty
    970

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez 3voQ Zobacz posta
    1. szuler
    2. +1 Agnieszka +1 (3 lata)
    3. Zbyszko666
    4. +1 (Justyna)
    5. 3voQ
    6. +1 (Ewelina) +1 [dziecko (roczek)]

    Dwa pytania:
    a) konkretnie co z plenerem robimy, bo nie widzę "myśli przewodniej", a to w sumie clou programu?
    b) czy można zostać dłużej? (np. na tydzień). Piszesz, że pokoje są komfortowe, zależy mi na łazience i żeby było ciepło (małe dziecko sam rozumiesz, ja sam mogę spać na schodach)

    kolejność chyba taka powinna być.. 5 i 6

  6. #6
    Bywalec Awatar 3voQ
    Dołączył
    Mar 2007
    Miasto
    LDZ
    Posty
    128

    Domyślnie

    no jest przecież;-)
    3voQ

    Canon EOS 5D mk II + 5D + 500D+ sLoiki 16-400 [1.4-2.8]+ balast

    ----------------------------------------------------------------
    Fotografia ślubna Łódź - zdjęcia ślubne, chrzest, komunia

  7. #7
    Początki nałogu Awatar Fatamorgana
    Dołączył
    Dec 2011
    Miasto
    Yorkshire/Silesia
    Posty
    401

    Domyślnie

    Witam i życzę na 2012 rok wszystkiego czego tylko pragniecie i o czym marzycie...

    Program pleneru opublikuję w momencie jak będzie podopinana większość detali- zwłaszcza, że część spraw jeszcze się waży. Nie chciałbym publikować zapowiedzi czegoś, co nie będzie możliwe.:wink: Do ok. połowy stycznia powinno być już jasne niemal wszystko co najważniejsze, wtedy też podam pełny program wraz mapą dojazdu i listą atrakcji.
    Ideą jest spotkanie ludzi wszystkich systemów oraz ciekawe i pouczające spędzenie czasu ze sobą.

    Jak najbardziej można przyjechać wcześniej i zostać dłużej, jednak ustalenia czasowo-kosztowe poza plenerem każdy dokonuje we własnym zakresie- z gospodarzami obiektu (kontakt na podanej wyżej stronie www). Na dzień dzisiejszy nie ma tam w okolicy naszego terminu jakichś większych obłożeń grupowych, także nie powinno być problemu z miejscami. A ponieważ obiekt ma 120 miejsc, więc rzadko jest naprawdę zapchany na full.

    WSZYSTKIE pokoje mają łazienki.

    UWAGA: ze względów logistyczno-organizacyjnych uprasza się nie rezerwować na czas pleneru poszczególnych pokoi na własną rękę- dysponujemy pełną listą pokoi i będziemy je przydzielać według:
    - kolejności zapisów
    - dokonanych wpłat (tu szczegóły podam niebawem- jest oczywiste, że rezerwacja bez dokonanej wpłaty jest tylko deklaracją bez potwierdzenia)
    - potrzeb uczestników (osoby z małymi dziećmi, osoby starsze itp.- tj. osoby takie zostaną ulokowane na najniższym piętrze w pokojach wg. ich pojemności). Z tym przydzielaniem zawsze jest trochę zachodu- ale mamy to już przećwiczone na poprzednich licznych (po 80-90 osób) plenerach, także nikt nie wyląduje na schodach...

    W miarę postępu przygotowań będę uaktualniał informacje.
    Proszę zatem obserwować co jakiś czas ten temat (możliwości edycji postów po paru dniach tu chyba nie macie- a szkoda).

    Na dzisiaj mogę podać dokładny cennik kosztów.

    Piątek: obiadokolacja- 20 zł.
    nocleg ze śniadaniem- 45zł.
    Sobota: obiad- 20zł
    Kolacja biesiadna: 35zł.
    nocleg ze śniadaniem niedzielnym- 45zł.

    Suma dla osoby dorosłej: 165zł
    Jeżeli nie uda się załatwić sponsora, będzie zrzuta na pokrycie kosztów przyjazdu gości specjalnych, drobnych gadżetów. - po 5 zł/os.
    Cennik nie obejmuje alkoholi, atrakcji dodatkowych (ogniska itd).
    Śniadania są w formie stołu szwedzkiego.

    Cennik dla dzieci.
    0-2,99lat - bezpłatnie
    3-10,99lat - 35zl/nocleg ze śniadaniem - wyżywienie 50% - połowa porcji
    od 11 osoby liczone jako dorosłe.
    Łóżka dostaje każda osoba, na życzenie łóżeczko dla dziecka.


    Dziękuję i pozdrawiam.
    Ostatnio edytowane przez Fatamorgana ; 02-01-2012 o 12:29
    Sympatyk Canona, użytkownik Sony, posiadacz Nikona.:smile:
    3x body+16, 18-105, 20-35, 50, 70-200f4, 80-200f2.8, 300f4 + rozmaite foto klamoty

  8. #8
    Początki nałogu Awatar Fatamorgana
    Dołączył
    Dec 2011
    Miasto
    Yorkshire/Silesia
    Posty
    401

    Domyślnie

    Witam.
    Odnośnie wpłat.
    Każdy zapisany otrzyma od dzisiaj PW z danymi konta (sprawdźcie skrzynki!).

    W tytule wpłaty piszemy dokładnie wg. wzoru: (proszę zwrócić uwagę na dokładność!)
    PLENER, nick forumowy oraz imię gdy nie ma nicka, w nawiasie (klub lub nazwa systemu), ilość osób dorosłych (x1 lub x2) a w przypadku dzieci- liczymy wg. stawki dopisujemy +1.
    Wzór dla osoby pojedynczej;
    Kwota: 165zł
    Tytuł: Plener, Fatamorgana (KKM) (x1)

    Wzór dla pary z dzieckiem (3-11 lat):
    Kwota: 427zł. (165zł x2+ dziecko: 35zł x2+10+17zł.
    Tytuł: Gucio, Ala (Canon) x2+1

    Prosimy nie zwlekać z wpłatami! Wpłata gwarantuje miejsce na imprezie.
    W przypadku gdy lista chętnych osiągnie 120 miejsc a do 3.02 ktoś z zapisanych nie potwierdzi uczestnictwa/rezygnacji będziemy przyjmowali wpłaty osób z listy rezerwowej (zapisani powyżej 120). Lista potwierdzonych wpłat będzie się ukazywać co pewien czas.

    UWAGA:
    1. Dopuszcza się możliwość zapłaty na miejscu po przyjeździe, ale tylko w wyjątkowych przypadkach, należy to jednak koniecznie wcześniej zgłosić organizatorowi, żeby nie tworzyć bałaganu.
    2. Można też w uzasadnionych przypadkach wpłacać zaliczkę 50% lub za 1 osobę, gdy druga nie wie, czy będzie w stanie być. Trzeba to jednak wyraźnie zaznaczyć w temacie wpłaty, że jest to 50%! Należy jednak jak najszybciej poinformować o tym, że ktoś nie przyjedzie! Wolne miejsce zostanie przyznane osobie oczekującej wg. kolejności zapisów z listy rezerwowej.
    3. Jeżeli ktoś wpłaci a nie przyjedzie- zwracamy koszty wyżywienia w 100%. Koszty pobytu w 50%. Jednak dotyczy to rezygnacji zgłoszonej najpóźniej na 2 tygodnie przed imprezą. Po upływie tego terminu zwrot za wyżywienie będzie już 50%. Zaś zwrot opłaty pobytowej nadal 50% o ile w to miejsce będzie następny chętny. Powyższe dotyczy również dzieci. Obiekt musi przy takiej ilości uczestników zamawiać towar i przygotować się sporo wcześniej a nam 2 tygodnie czasu daje jeszcze pewne pole manewru, zaś oczekującym w kolejce czas na decyzję, natomiast chcielibyśmy mieć z głowy przynajmniej większość spraw.

    Mam nadzieję, że wszystko jest jasne. Jeżeli są jakieś wyjątkowe przypadki lub coś przeoczyłem, proszę pytać. Kwestia zwrotów jest tak naprawdę wyrazem dobrej woli, gdyż nie każdemu chce się bawić w zwroty, ale że szanujemy Wasze pieniądze na które coraz ciężej dzisiaj wszyscy pracujemy, więc nie chcemy żeby przepadło gdy nie musi.:-)

    Proszę też o informację jeżeli są osoby o szczególnych potrzebach (starsze, niepełnosprawne, o określonych wymogach żywieniowych itd).
    Dziękuję za współpracę. Pozdrawiam.
    Fata.
    Tel. 533/516060, e-mail: foto-holik(małpa)wp.pl
    Ostatnio edytowane przez Fatamorgana ; 05-01-2012 o 16:45
    Sympatyk Canona, użytkownik Sony, posiadacz Nikona.:smile:
    3x body+16, 18-105, 20-35, 50, 70-200f4, 80-200f2.8, 300f4 + rozmaite foto klamoty

  9. #9
    Początki nałogu Awatar Fatamorgana
    Dołączył
    Dec 2011
    Miasto
    Yorkshire/Silesia
    Posty
    401

    Domyślnie

    Czy wszyscy z listy otrzymali PW?

    UWAGA! W związku z zapełnieniem puli miejsc otwieramy listę rezerwową- w miarę zwolnienia się miejsca na liście podstawowej głównej (a zawsze paru odpada)- będzie na wolne wpisywana osoba z rezerwowej - wg. daty zapisu i kolejności.
    Pozdrawiam.

    1. szuler
    2. +1 Agnieszka +1 (3 lata)
    3. Zbyszko666
    4. +1 (Justyna)
    5. 3voQ
    6. +1 (Ewelina) +1 [dziecko (roczek
    __________________________________________________ _____-
    Lista rezerwowa:
    1.
    Sympatyk Canona, użytkownik Sony, posiadacz Nikona.:smile:
    3x body+16, 18-105, 20-35, 50, 70-200f4, 80-200f2.8, 300f4 + rozmaite foto klamoty

  10. #10
    Uzależniony Awatar Zbyszko666
    Dołączył
    Jun 2008
    Miasto
    Śl.
    Posty
    970

    Domyślnie

    jak się przedstawia cała lista? w ogóle.. o ile mozna wkleić tutaj

Strona 1 z 4 123 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •