Witajcie,

poruszyliście kilka tematów. Piszecie, że odbitki mamy tanie - to chyba dla Was dobrze. Jeżeli uważacie, że korekta nie działa to zgłaszajcie reklamacje, a najlepiej spróbujcie wykorzystać nasze profile i odbitki kalibracyjne (Programy do pobrania - najlepszefoto.pl).

Staramy się sprawdzać i weryfikować klientów (czy są profesjonalistami), ale póki co nie ukrywamy cen. Mówicie, że klient indywidualny sam sobie może zamówić album - pamiętajcie, że to mało prawdopodobne aby przygotował poprawny projekt według makiet i spadów, więc jedynie od Was może otrzymać produkt z ciekawym projektem i poprawnie wykonany.

Inna rzecz - fotoalbum ze sztywnymi kartami lepszy od fotoksiążki - zgadza się, bo naświetlane karty są lepszej jakości niż wydruk cyfrowy z Xeroxa i chyba nie ma co komentować. Jeśli chodzi o jakość samej fotoksiążki to pracujemy nad zupełnie nowym produktem, więc mam nadzieję, że zadowoli wymagających już w przyszłym roku.

Co do informowania klientów o błędach w projekcie - uwierzcie mi, że staramy się znaleźć ich jak najwięcej, ale nie jesteśmy w stanie wyeliminować wszystkiego. Jeżeli ktoś chciałby się upewnić, że zaprojektował poprawnie to zawsze można się z nami kontaktować. Co do naszych błędów - przyznajemy się i naprawiamy. Karolina od reklamacji robi co może aby zbadać i przeanalizować poszczególne przypadki.

Dziękuję Wam za wszystkie opinie.

Pozdrawiam,
Monika