Strona 1 z 6 123 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 53

Wątek: Pomóżcie - ślub za chwilę...a ja jestem fotografem dziecięcym :(

  1. #1
    Coś już napisał Awatar malwes
    Dołączył
    Dec 2007
    Miasto
    okolice Warszawy
    Posty
    74

    Domyślnie Pomóżcie - ślub za chwilę...a ja jestem fotografem dziecięcym :(

    Szanowni,
    Nie wchodząc w szczegóły w maju muszę zrobić ślub i wesele (bez pleneru tego samego dnia)...niestety śluby to nie to, czym się pasjonuję Licencję na fotografowanie w kościele mam, o czym było na szkoleniu pamiętam dobrze - jednak mój rozwój fotograficzny poszedł w kierunku fotografii dziecięcej. Może trochę ratuje mnie to, że ja dzieci fotografuję bardziej reportażowo niż studyjnie.
    Dlaczego para nie chce profesjonalnego fotografa ślubnego - to inny temat. Uparli się i koniec, mnie z różnych względów nie wypada odmówić. Wczoraj decyzja zapadła, nie ma co dyskutować, został miesiąc więc i tak już nie czas na poszukiwania kogoś dobrego z terminami - zwłaszcza jak nie chcą.

    Oczywiście próbuję się przekopać przez jak największą liczbę wątków tutaj, jednak pozwoliłam sobie założyć osobny, bo inaczej radzi się osobom, które mają zamiar w tej branży działać a chyba inaczej komuś, kto nie będzie się w tym temacie rozwijał.

    Bardzo bym prosiła, pomóżcie mi ukierunkować swoje przygotowania bo ciężko mi priorytety ustalić...zwłaszcza jak mam tak mało czasu
    1. Pierwszy dylemat to sprzętowy. Pracuję na Canon 6d, 50mm 1.4, 100mm IS USM L macro. Lampa 430EX niestety bo jak kupowałam to wolałam tańszą lampę plus softboxa phottix easy-up i wyzwalacze YN z TTL (plus, że to da się wykorzystać na imprezie czy w plenerze).
    Ponieważ ja jestem bardzo "stałkowa" to właśnie zamierzałam dokupić 80mm 1.8 oraz coś szerokiego (i tu dylemat bo co stałkowego i jasnego ma canon do FF?). Ewentualnie 28mm 1.8 ale nie wiem czy to nie wyrzucone pieniądze.