Pokaż wyniki od 1 do 10 z 10

Wątek: Telekonwerter Yongnuo YN-2.0XIII Canon EOS AF EF

  1. #1

    Domyślnie Telekonwerter Yongnuo YN-2.0XIII Canon EOS AF EF

    Witam wszystkich forumowiczów. Potrzebny mi jest obiektyw tele ale mam tylko określoną sumę pieniędzy więc zwracam się do was. Mam już pewien teleobiektyw Canon EF 75-300 Mk. 3 1:4-5.6. Zwróciłem się w stronę konwerterów. Znalazłem Telekonwerter Yongnuo YN-2.0XIII Canon EOS AF EF. Chciałbym do niego podpiąć mój tele ale nie wiem czy oby wszystko będzie dobrze. Nie jestem profesjonalnym fotografem, może pół profesjonalnym. Nie mogę nigdzie znaleźć czy będzie ok więc postanowiłem się was spytać.
    Z góry dzięki!

  2. #2
    Pełne uzależnienie Awatar pan.kolega
    Dołączył
    May 2008
    Posty
    2 817

    Domyślnie Odp: Telekonwerter Yongnuo YN-2.0XIII Canon EOS AF EF

    Niestety nie wydaje się żeby było możliwe przykręcenie tego obiektywu przez ten extender.
    Jest do dokładna kopia Canona na ile im się udało zmałpować. Nawet pomalowali na biało. Tak jak nie pasuje ten obiektyw do extenderów Canona tak i nie pasuje do Yongnuo. W zasadzie tylko stałki L 135 mm i wyżej oraz kilka zoomów L.

    Dobra wiadomość jest taka, że podobno jest optycznie całkiem dobry.
    I don't always shoot wide angle zooms, but when I do, I prefer the 16-35 f/4 IS.

  3. #3

    Domyślnie Odp: Telekonwerter Yongnuo YN-2.0XIII Canon EOS AF EF

    Cytat Zamieszczone przez pan.kolega Zobacz posta
    Niestety nie wydaje się żeby było możliwe przykręcenie tego obiektywu przez ten extender.
    Jest do dokładna kopia Canona na ile im się udało zmałpować. Nawet pomalowali na biało. Tak jak nie pasuje ten obiektyw do extenderów Canona tak i nie pasuje do Yongnuo. W zasadzie tylko stałki L 135 mm i wyżej oraz kilka zoomów L.

    Dobra wiadomość jest taka, że podobno jest optycznie całkiem dobry.
    Jasne, czyli bez sensu kupować ten konwerter?

  4. #4
    Pełne uzależnienie
    Dołączył
    Jul 2009
    Miasto